Wojna Krwi: Angren - zagadki, puzzle, wideo poradnik Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 czerwca 2020
W tym rozdziale przedstawiamy gotowe rozwiązania wszystkich puzzli (zagadek) z którymi możesz spotkać się w trakcie wędrówki przez tereny Angren w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści.
Uwaga! Jeśli czytasz nasz poradnik w formacie PDF lub EPUB, filmiki poradnikowe do Wojny krwi odnajdziesz pod adresem: https://www.gry-online.pl/poradniki/wojna-krwi-wiedzminskie-opowiesci/wojna-krwi-angren-zagadki-puzzle-wideo-poradnik/z4181ee
- Ciężkie sumienie
- Opuszczony posterunek
- Opuszczona wioska
- Wieczny pokój
- Twierdza na bagnach
- Zajęta grota
- Przygody Knickers'a
- Pieśń na mokradłach
Ciężkie sumienie
W tej zagadce musisz uporać się z Hym'em i nie dopuścić do sytuacji w której zginie jakikolwiek z Twoich stronników.
Opuszczony posterunek
Zadaniem Gracza będzie wyeliminowanie wszystkich Archesporów i nie dopuszczenie do śmierci któregokolwiek żołnierzy.
Opuszczona wioska
Puzzle w których musisz rozprawić się ze wszystkimi przeciwnikami. W tej zagadce niezwykle pomocne okażą się katapulty.
Wieczny pokój
Zagadka w której zadaniem Gracza będzie rozprawienie się z Babą Cmentarną (Żalnicą). W trakcie walki możesz skorzystać z mocy specjalnej Meve.
Twierdza na bagnach
W trakcie tej walki musisz pokonać wszystkich przeciwników. Pamiętaj, że w tym wyzwaniu Meve może zadawać uderzenia kończące i ponownie wykorzystać swoją umiejętność po zadaniu śmiertelnego ciosu.
Zajęta grota
Zagadka w której przy pomocy mocy specjalnej Bohatera musisz przekładać karty w taki sposób, aby stworzyć sekwencję z co najmniej 3 identycznych obrazków, aby wyrządzić obrażenia przeciwnikowi.
Przygody Knickers'a
W tych puzzlach musisz wykorzystywać moc specjalną Gascona, aby przeprowadzić Knickers'a przez labirynt. W trakcie wędrówki przez labirynt musisz zebrać wszystkie karty z jedzeniem i dotrzeć do kielicha z winem.
Pieśń na mokradłach
Zadaniem Gracza jest przesunięcie Meve do drugiego rzędu przeciwnika, czyli na sam koniec planszy.