Wojna Krwi: Rivia - walki fabularne, wideo poradnik Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści poradnik, solucja
Rivia to ostatnia kraina, którą odwiedzicie w trakcie przechodzenia gry Wojna Krwi Wiedźmińskie Opowieści. Sprawdźcie, jakich przeciwników napotkacie na swojej drodze i jak ich pokonać.
Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2023
W niniejszym rozdziale znajdziesz opis wszystkich walk fabularnych w których będziesz musiał wziąć udział na terenach Rivii w grze Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Do każdego opisu dodano filmik, który pokazuje przykładowe zwycięstwo nad wojskami nieprzyjaciela.
Uwaga! Jeśli czytasz nasz poradnik w formacie PDF lub EPUB, filmiki poradnikowe do Wojny krwi odnajdziesz pod adresem: https://www.gry-online.pl/poradniki/wojna-krwi-wiedzminskie-opowiesci/rivia/z5181f5
- Oblężenie Kaveldun (The siege of Kaveldun)
- Oblężenie Tuzli (The siege of Tuzla)
- Górna twierdza (The upper keep)
Oblężenie Kaveldun (The siege of Kaveldun)
W trakcie tej walki masz do wygrania tylko jedną rundę. Na samym początku przeciwnik posiada palisadę w pierwszym rzędzie, która co turę będzie wzmacniać losowego sojusznika. Najlepiej jest skupić się na atakowaniu jednostek przeciwnika i zdobyciu większej ilości punktów od niego. Nie ma sensu tracić punktów na atakowanie bramy w palisadzie.
Oblężenie Tuzli (The siege of Tuzla)
W tej walce także masz do wygrania zaledwie jedną rundę. Podobnie, jak w przypadku poprzednich walk oblężniczych, przeciwnik posiada w pierwszym rzędzie palisadę. W trakcie walki skup się na eliminowaniu jednostek przeciwnika, aby zdobyć przewagę punktową.
Górna twierdza (The upper keep)
Ostatnia i największa bitwa w Rivii w której będziesz musiał stawić czoła Generałowi Nilfgaardu, aep Dahy. Bitwa, którą zaraz stoczysz będzie dość znacznie różnić się od wszystkich wcześniejszych potyczek. Generał dysponuje aż 100 kartami w talii i dodatkowymi jednostkami na planszy. Co więcej, każdą zabitą jednostkę na planszy zastępuje od razu inna, losowa jednostka z talii. Generał może też odkryć losową kartę z Twojej talii i jedną własną. Jeśli jego karta będzie miała więcej punktów siły, wzmocni jednostkę z planszy aż o 10 punktów. Musisz przygotować się na długą walkę i umieścić w talii jednostki, które będą w stanie stworzyć bardzo dużą przewagę punktową. Wystarczą pasywne jednostki, a nie te, które wyrządzają bardzo duże obrażenia ponieważ nie chcesz likwidować jednostek przeciwnika tylko ewentualnie obniżać ich poziom zdrowia.