Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry II - poradnik do gry

Warlords: Battlecry II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Demony | Strony konfliktu w Warlords Battlecry II poradnik Warlords: Battlecry II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Demony

Wielkie, silne, złe i brzydko pachnie - oto Demon ;). To nimi matki straszą swoje dzieci i to one sieją grozę gdzie tylko się pojawia. Nie ważna jest ilość, ważna jakość - nawet kilka Demonów to już armia potrafiąca rozbić legion nieprzyjaciół.

Potrzeba nam będzie wielu surowców więc zadbajcie o duża ilość kopalni - Demony | Strony konfliktu w Warlords Battlecry II - Warlords: Battlecry II - poradnik do gry

Zalety:

  • Najsilniejsze i najskuteczniejsze jednostki ze wszystkich ras
  • Dobre technologie zwiększające możliwości oddziałów.
  • Dobre jednostki latające: Succubi i Ogniste nietoperze
  • Salamandry atakują jednocześnie wielu przeciwników
  • Bardzo silne zarówno w początkowej, środkowej i końcowej części rozgrywki
  • Możliwość błyskawicznego ataku na wroga
  • Jednostki mogą przyzywać kolejne oddziały- oszczędność surowców
  • Potężny generał-Summoner
  • Potężne wierze strzelnicze

Wady:

  1. Olbrzymie zapotrzebowanie na wszystkie cztery rodzaje surowców
  2. Słabe technologie ekonomiczne
  3. Konieczność budowy wielu budynków i ich ulepszania
  4. Drogie jednostki
  5. Stosunkowo wolna rozbudowa
  6. Wielkość jednostek ujemnie wpływa na liczebność armii
  7. Brak machin oblężniczych

Taktyka:

Potrzeba nam będzie wielu surowców więc zadbajcie o duża ilość kopalni. Na początku najistotniejszy będzie kryształ. Po rozbudowaniu Doomspire do drugiego poziomu i postawieniu Portalu możecie spróbować szybkiego ataku na nieprzyjaciela. Tworzymy liczną armię w skład której wejdą Succubus i jako uzupełnienie Impy. Warto też posłać do ataku Quasit które po trafieniu zatruwają przeciwnika - dobry pomysł na wyeliminowanie Herosa wroga. Jeśli dysponujecie dużą ilością surowców warto rozszerzyć naszą armię o Koszmary (Nightmares) - z tak zestawionym wojskiem, na tym etapie gry nikt nie będzie się w stanie obronić. Niejednokrotnie udało mi się wygrywać w ten sposób z nieprzygotowanym na ofensywę nieprzyjacielem. Jeśli z jakiś przyczyn szybki atak na wroga nie jest możliwy, to nie musicie się zbytnio martwić. Spokojnie rozbudowujemy bazę i po rozbudowie Doomspire do trzeciego poziomu możemy rekrutować Salamandry. Są one wręcz niezastąpione przy rozbijaniu masowych ataków wroga, albowiem rażą wielu przeciwników jednocześnie. Drżyjcie Fey! W końcowym etapie rozgrywki Demony stają się jeszcze silniejsze i praktycznie uniezależnione od surowców. Po rozbudowie Wieży Przyzywania do trzeciego poziomu zyskujemy możliwość trenowania Summonerów. O ile są oni mało skuteczni w boju, to swoje braki z nawiązką wyrównują możliwością regularnego przyzywania Demonów! A te bydlaki to już naprawdę potrafią przyłożyć ;)! Z powodzeniem zastępują Smoki, zadają podwójne obrażenia wszystkim "dobrym" jednostkom i to tego jeszcze mogą przyzywać Impy jako wsparcie. W starciu 1 na 1 mało kto im podskoczy, w grupie są wręcz nie do pokonania. I nie ma mocnych!