Demony | Strony konfliktu w Warlords Battlecry II poradnik Warlords: Battlecry II
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Demony
Wielkie, silne, złe i brzydko pachnie - oto Demon ;). To nimi matki straszą swoje dzieci i to one sieją grozę gdzie tylko się pojawia. Nie ważna jest ilość, ważna jakość - nawet kilka Demonów to już armia potrafiąca rozbić legion nieprzyjaciół.
Zalety:
- Najsilniejsze i najskuteczniejsze jednostki ze wszystkich ras
- Dobre technologie zwiększające możliwości oddziałów.
- Dobre jednostki latające: Succubi i Ogniste nietoperze
- Salamandry atakują jednocześnie wielu przeciwników
- Bardzo silne zarówno w początkowej, środkowej i końcowej części rozgrywki
- Możliwość błyskawicznego ataku na wroga
- Jednostki mogą przyzywać kolejne oddziały- oszczędność surowców
- Potężny generał-Summoner
- Potężne wierze strzelnicze
Wady:
- Olbrzymie zapotrzebowanie na wszystkie cztery rodzaje surowców
- Słabe technologie ekonomiczne
- Konieczność budowy wielu budynków i ich ulepszania
- Drogie jednostki
- Stosunkowo wolna rozbudowa
- Wielkość jednostek ujemnie wpływa na liczebność armii
- Brak machin oblężniczych
Taktyka:
Potrzeba nam będzie wielu surowców więc zadbajcie o duża ilość kopalni. Na początku najistotniejszy będzie kryształ. Po rozbudowaniu Doomspire do drugiego poziomu i postawieniu Portalu możecie spróbować szybkiego ataku na nieprzyjaciela. Tworzymy liczną armię w skład której wejdą Succubus i jako uzupełnienie Impy. Warto też posłać do ataku Quasit które po trafieniu zatruwają przeciwnika - dobry pomysł na wyeliminowanie Herosa wroga. Jeśli dysponujecie dużą ilością surowców warto rozszerzyć naszą armię o Koszmary (Nightmares) - z tak zestawionym wojskiem, na tym etapie gry nikt nie będzie się w stanie obronić. Niejednokrotnie udało mi się wygrywać w ten sposób z nieprzygotowanym na ofensywę nieprzyjacielem. Jeśli z jakiś przyczyn szybki atak na wroga nie jest możliwy, to nie musicie się zbytnio martwić. Spokojnie rozbudowujemy bazę i po rozbudowie Doomspire do trzeciego poziomu możemy rekrutować Salamandry. Są one wręcz niezastąpione przy rozbijaniu masowych ataków wroga, albowiem rażą wielu przeciwników jednocześnie. Drżyjcie Fey! W końcowym etapie rozgrywki Demony stają się jeszcze silniejsze i praktycznie uniezależnione od surowców. Po rozbudowie Wieży Przyzywania do trzeciego poziomu zyskujemy możliwość trenowania Summonerów. O ile są oni mało skuteczni w boju, to swoje braki z nawiązką wyrównują możliwością regularnego przyzywania Demonów! A te bydlaki to już naprawdę potrafią przyłożyć ;)! Z powodzeniem zastępują Smoki, zadają podwójne obrażenia wszystkim "dobrym" jednostkom i to tego jeszcze mogą przyzywać Impy jako wsparcie. W starciu 1 na 1 mało kto im podskoczy, w grupie są wręcz nie do pokonania. I nie ma mocnych!