Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 10 | Serwoczaszki Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 10

Dziennik Zmianowy 3/5

1 - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Po zniszczeniu wieżyczek przesuwających się wzdłuż korytarza [1], idź prosto, aż do pierwszego rozwidlenia - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Po zniszczeniu wieżyczek przesuwających się wzdłuż korytarza [1], idź prosto, aż do pierwszego rozwidlenia. W prawej odnodze znajdziesz serwoczaszkę [2].

Dziennik Zmianowy 4/5

2 - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Gdy zdobędziesz Bolter Kraken, udaj się do kolejnego pomieszczenia i zniszcz wszystkie znajdujące się tam działka [1] - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Gdy zdobędziesz Bolter Kraken, udaj się do kolejnego pomieszczenia i zniszcz wszystkie znajdujące się tam działka [1]. Jak skończysz, zbadaj pomieszczenie z prawej [2].

3 - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
W środku będziesz musiał zestrzelić następną wieżyczkę [1] - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

W środku będziesz musiał zestrzelić następną wieżyczkę [1]. Jak to zrobisz, podnieś leżące tuż obok nagranie [2].

Dziennik Drogana 2/10

4 - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Ostatnią serwoczaszkę znajdziesz na prawo od miejsca, w którym masz użyć źródła energii [1] - Rozdział 10 - Serwoczaszki - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Ostatnią serwoczaszkę znajdziesz na prawo od miejsca, w którym masz użyć źródła energii [1]. Unosi się tuż obok płonącej bramy [2].