13 - Przebudzenie Olbrzyma | Opis przejścia Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
13 - Przebudzenie Olbrzyma
Po przejściu przez drugą bramę, uzupełnij amunicję w zbrojowni z lewej [1] i ruszaj dalej przez siebie [2].
Chwilę później znajdziesz się w dużym pomieszczeniu, gdzie zaatakują cię siły chaosu [1]. Chowając się za barykadami, staraj się zestrzelić przy pomocy snajperki silniejszych przeciwników, a reszty pozbądź się używając Boltera. Gdy teren będzie czysty, pobiegnij do oznaczonego pięścią miejsca [2].
Po otwarciu drugiej z klei bramy, jak najszybciej schowaj się za ścianą [1]. Zostaniesz ostrzelany z Ciężkiego Boltera stojącego na środku [2]. Zabij obsługującego go żołnierza, a następnie nie pozwól, żeby kolejny stanął za jego sterami. Pozostali wrogowie nie powinni sprawić ci większych problemów. Jak ostatni z nich zginie, podejdź do kolejnych wrót.
Pojawi się tam czarodziej tworzący portale [1]. Schowaj się wtedy jak najszybciej za pobliskim filarem i zastrzel maga przy pomocy snajperki [2].
Zabiwszy pozostałych napastników, będziesz mógł przejść do następnego pomieszczenia [1]. Czeka tam na ciebie prawdziwy snajperski pojedynek. Jak najszybciej schowaj się za jakąś osłoną i wychyl tylko na kilka sekund. Powinieneś wtedy zobaczyć zielony laser [2]. Zlokalizuj jego źródło, a następnie przy pomocy Działa Laserowego, zabij przeciwnika.
Powtarzaj operację tak długo, aż dotrzesz do kolejnej bramy [1]. Będzie za nią winda, która zawiezie cię na niższy poziom [2].
Korytarz na dole zaprowadzi cię do mechanizmu aktywującego Tytana [1]. Uruchom potężną maszyną, a następnie przejdź przez wrota po lewej [2].
Idąc cały czas przed siebie, dotrzesz do dużej komnaty, na której końcu zaczną pojawiać się żołnierze chaosu [1]. Schowaj się wtedy za najbliższą skrzynią i z tego miejsca prowadź ostrzał [2].
Gdy ostatni przeciwnik zginie, przejdź na drugą stronę pomieszczenia. Pojawi się tam demoniczny wojownik [1]. Najłatwiej pokonać go przy pomocy Karabinu Termicznego. Aby uniknąć ciosów wroga, cały czas wykonuj przewroty do tyłu. 4-5 strzałów powinno zakończyć starcie [2].
Po walce twoi dwaj towarzysze ruszą w prawo, a ty będzie musiał przejść przez środkową bramę [1]. Znajdujący się za nią korytarz zaprowadzi cię na ruchomą platformę. Uruchom ją i wjedź na wyższe piętro [2].
Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z mechanizmem uwalniającym Tytana [1]. Zanim jednak go użyjesz, zejdź po schodach na dół i otwórz niebieski pojemnik [2]. W środku znajdziesz Bolter Szturmowy.
Gdy klamry Tytana zostaną zwolnione, przejdź przez kolejną bramę i przy pomocy nowego karabinu, zniszcz latającą w okolicy wieżyczkę [1]. Biegnąc dalej prosto, dotrzesz do platformy, która zawiezie się na wyższe piętro [2].
Idąc dalej prosto, dotrzesz do Tytana, na którego będziesz mógł zeskoczyć [1]. Jak kapitan maszyny skończy mówić, przejdź kilka kroków w lewo, ale nie wychodź za róg [2].
Po chwili w powietrzu zaczną pojawiać się magowie [1]. Musisz zestrzelić ich za pomocą Działa Laserowego [2].
Gdy skończyć, zaatakuje cię latająca wieżyczka. Rozwal ją strzelając Bolterem Szturmowym [1], a chwilę później etap dobiegnie końca [2].