10 - Dom Tajemnic | Opis przejścia Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
10 - Dom Tajemnic
Po rozpoczęciu etapu biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do zamkniętej bramy [1]. Otwórz ją, a następnie skręć w lewo i schowaj się za pobliskimi pojemnikami [2]. Zostaniesz ostrzelany przez wiszącą z sufitu wieżyczkę. Żeby iść dalej, musisz ją zniszczyć.
Za następną bramą, będą kolejne działka. Jak najszybciej ukryj się za barykadą [1], a następnie zestrzel wieżyczkę z prawej, z lewej oraz na środku [2].
Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, podbiegnij szybko do pojemników z lewej [1]. Przekradając się od jednej osłony do drugiej, niszcz następne działka [2]. Okrąż w ten sposób całą komnatę.
Gdy skończysz, ruszaj dalej przez jedyną dostępną bramę [1]. Po przejściu na drugą stronę, podnieś leżącą niedaleko amunicję [2].
Przyda ci się do zniszczenia przesuwających się wzdłuż korytarza wieżyczek [1]. Jedna będzie po lewej, a druga po prawej stronie [2].
Za kolejną bramą czeka cię komnata wypełniona zabójczymi maszynami. Zaraz po wejściu ukryj się za osłoną z prawej i zniszcz dwa najbliższe działka [1]. Gdy wybuchną, pobiegnij w kierunku ściany po lewej [2]. Za nią będzie całkowicie bezpieczny.
Wychylając się co kilka sekund, zestrzel kolejnych przeciwników [1], a następnie pobiegnij za inkwizytorem [2].
Po otwarciu wrót, wyceluj szybko w sufit. Zobaczysz tam ostatnią wieżyczkę [1]. Cały czas podążając za swym tajemniczym towarzyszem, dojdziesz do pojemnika z Bolterem Kraken [2]. Broń ta na stałe zmieni twój standardowy Bolter. Nowa broń świetnie sprawdza się przeciwko ciężko opancerzonym wrogom, ale przeciwko wieżyczką polecam korzystać z Działa Laserowego.
Odpowiednio wyposażony poczekaj, aż inkwizytor sprawdzi rdzeń [1], a następnie przejdź do kolejnej komnaty [2]. Chowając się za osłonami zniszcz wszystkie ukryte w pomieszczeniu działa.
Jedyna dostępna brama zaprowadzi cię do korytarza z trzema wieżyczkami. Jedną znajdziesz po prawej, drugą po lewej, a trzecią na końcu pomieszczenia.
Przechodząc przez kolejne bramy, dotrzesz do sali z pięcioma maszynami [1]. Wszystkie będą po przeciwnej stronie pomieszczenia [2].
Gdy je zniszczysz, udaj się do miejsca wskazanego przez inkwizytora [1]. W środku ukryto pojemnik z Pieczęcią Czystości [2]. Dzięki niej otrzymasz dostęp do Najpotężniejszej Furii.
Jak tylko systemy bezpieczeństwa zostaną wyłączone, wejdź do pomieszczenia z generatorem [1]. Chwilę później pojawi się armia orków [2]. W pierwszej kolejności zabij strzelców po bokach, a następnie zajmij się pozostałymi przeciwnikami. Zlikwiduj ich na odległość, gdyż są wśród nich samobójcy.
Po oczyszczeniu sali, podejdź do maszyny na środku i umieść w niej źródło energii [1]. Chwilę później uruchomiony zostanie alarm. Pobiegnij wtedy szybko do jedynej dostępnej bramy i wjedź windą na górę [2].