12 - Umierająca Światłość | Opis przejścia Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
12 - Umierająca Światłość
Gdy etap się rozpocznie, udaj się do zaznaczonego pulsującą pięścią miejsca [1] i wskocz do szerokiej rury [2].
Zaprowadzi cie ona do zniszczonego kompleksu [1]. Na rozwidleniu korytarzy skręć w prawo, a dojdziesz do pokoju z niebieskim pojemnikiem [2]. W środku ukryto Żelazną Aureolę. Znacznie wzmocni ona posiadany przez ciebie pancerz.
Na zewnątrz będziesz światkiem bitwy między orkami i siłami chaosu [1]. W pierwszej kolejności skup się na wyeliminowaniu orków atakujących z dystansu oraz przywódców demonów [2]. Gdy oni zginą, pozbądź się reszty stworów.
Po zakończeniu starcia udaj się do zaznaczonego pięścią miejsca [1]. Wewnątrz budynku znajdziesz skład z amunicją, gdzie będziesz mógł uzupełnić zapasy. Dalsza droga prowadzi w lewo. W dużej komnacie, do której trafisz, pojawią się trzy demoniczne portale [2]. Pierwsza grupa wrogów zacznie wybiegać z najbliższego z nich.
Przeciwników z karabinami pozbądź się za pomocą granatów, a ich dowódcę ostrzelaj ze snajperki [1]. Gdy wszyscy zginą, podejdź bliżej i wykończ demony walczące wręcz [2].
Kolejne oddziały sił chaosu nadciągną z prawej strony [1]. Pozbądź się ich w identyczny sposób jak poprzednich i zejdź po schodach na dół [2].
Z bramy po lewej wybiegną na ciebie kolejne stwory [1]. Wykończ je, wysłuchaj gwardzistów, a następnie przejdź na drugą stronę [2].
Kawałek dalej będziesz świadkiem kolejnej wymiany ognia między orkami i demonami [1]. Na początku polecam wykończyć zielonoskórych snajperów, stacjonujących na budynku po lewej [2].
Gdy zginą, z ich pozycji zestrzel dowódców chaosu przy pomocy Działa Laserowego [1]. Jeden strzał w głowę powinien wystarczyć do likwidacji przeciwnika [2].
Po oczyszczeniu terenu wejdź na żelazną kładkę, która zaprowadzi cię na platformę [1]. Uruchom znajdujący się na niej mechanizm, a zaczniesz zjeżdżać w dół [2].
Na miejscu porozmawiaj z panią porucznik i udaj się do kolejnego pomieszczenia wypełnionego orkami [1]. Po kolei pokonuj kolejne ich grupy, przekradając się między osłonami [2].
Dotrzesz w ten sposób do schodów prowadzących na żelazną kładkę [1]. Zabij stacjonujące na niej orki, a następnie jak najszybciej przebiegnij na dugą stronę [2].
Schowany za barykadą ze skrzyń przygotuj się na szarżujące fale zielonoskórych [1]. Będą wśród niemal wszystkie rodzaje wrogów, więc bądź ostrożny. Gdy teren będzie czysty, wejdź na windę za twoimi plecami i wjedź na górę [2].
Korytarz zaprowadzi cię na zewnątrz budynku [1], a żelazny chodnik do podziemi pod ruinami [2].
Będzie tam niebieski pojemnik z Karabinem Plazmowym [1]. Podnieś nową broń i skieruj się do broniących się w okopach gwardzistów [2].
Pomóż im w walce z orkami, uzupełniając amunicję w przerwach między kolejnymi falami. Gdy teraz będzie czysty [1], ruszaj dalej przez system okopów [2].
Dojdziesz w ten sposób do miejsca lądowania kolejnych zielonoskórych [1]. Polecam użyć w tym momencie Furii i pozbyć się wszystkich w kilka sekund [2].
Kawałek dalej czeka cię nieco dłuższe starcie. Chowając się za barykadami, zabij jak najszybciej strzelców, a następnie zajmij się orkami walczącymi wręcz [1]. Gdy teraz będzie w miarę czysty, podbiegnij szybko do zielonej diody na środku placu [2].
Po podłączeniu zasilania, uruchomione zostaną wieżyczki [1]. Możesz się teraz cofnąć na poprzednią pozycję i obserwować rzeź przeciwników [2].
Cofając się jeszcze dalej, z lewej strony powinieneś zobaczyć wejście do budynku [1]. Korytarz zaprowadzi cię do składu amunicji. Zbierz wszystko, a następnie otwórz bramę. Do środka wciągnie cię przywódca orków [2].
Walka z Hersztem jest długa i wymagająca. W pierwszej fazie strzelaj do niego z Działa Termicznego, tak długo, aż uderzy w mur i pojawi się pierwsza grupa słabszych orków [1]. Użyj wtedy Furii, która cię uleczy oraz ułatwi starcie. Powtarzaj operację do czasu, gdy Herszt wskoczy na platformę [1]. Będzie stamtąd wykonywał 2 rodzaje ataków. Zarówno rakiety, jak i granaty omijaj wykonując przewroty na boki. Oprócz tego, co jakiś czas wielki ork przyzwie wybuchające stwory oraz słabsze orki. Zabij wrogów jak najszybciej, zanim do ciebie dobiegną. W przerwach między atakami, cały czas strzelaj w Herszta. Dodatkową amunicję znajdziesz w skrzyniach leżących przy ścianach.
Gdy walka dobiegnie końca, wjedź windą do góry [1]. Będą tam na ciebie czekać twoi towarzysze. Razem z nimi wejdź do wagonu i zakończ etap [2].