2 - Przeciw wszystkiemu | Opis przejścia Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
2 - Przeciw wszystkiemu
Twoim kolejnym zadaniem jest odszukanie Leandrosa i Sidonusa. Na początku idź cały czas prosto, do miejsca oznaczonego pulsującą pięścią [1]. Dalsza droga zaprowadzi cię do niskiego uskoku. Zeskocz na dół i wystrzelaj stojących po lewej przeciwników [2].
Gdy dotrzesz do rozwidlenia dróg, skręć w prawo. Wysadź stojącą tam barykadę [1], a następnie podejdź do unoszącej się w powietrzu serwoczaszki [2]. Możesz ją podnieść wciskając E l wysłuchać przytrzymując ten sam klawisz. W grze zostało ukrytych wiele podobnych przedmiotów, a lokalizację wszystkich z nich znajdziesz w poświęconej im części poradnika. Zdobyte wcześniej nagrania możesz odsłuchać w opcji "Dzienniki Audio" w menu głównym (Esc).
Po zebraniu przedmiotu wróć na skrzyżowanie i wybierz ostatnią niesprawdzoną ścieżkę [1]. Napotkani przeciwnicy nie powinni sprawić cię większych kłopotów [2].
Będą oni chronić oznaczonego zębatkami pojemnika [1], wewnątrz którego znajdziesz Bolter. Podnieś go wciskając E [2]. Bronie możesz zmieniać scrollem na myszce lub przy pomocy klawiszy numerycznych.
Użyj nowo zdobytego karabinu, aby zabić szarżujące orki [1], a następnie udaj się od miejsca, z którego atakowali przeciwnicy. Idąc cały czas prosto, uważnie przyglądaj się balkonom na górze. Zza balustrady jednego z nich zostaniesz ostrzelany przez dwóch wrogów [2].
Kawałek dalej spotkasz Leandrosa, który samotnie walczy z hordą rozwścieczonych orków [1]. Pomóż mu zabić przeciwników, chowając się co jakiś czas w korytarzu, z którego przyszedłeś [2]. Przeciwnicy będą atakować zarówno z góry, jak i z dołu, więc staraj się zabijać raz jednych, raz drugich.
W pewnym momencie rozpocznie się krótka cut-scenka, a chwilę później pojawią się kolejni wrogowie [1]. Zastrzel ich za nim do ciebie podbiegną. Po walce uważnie zbadaj pomieszczenie. Znajdziesz w nim skrzynki z amunicją [2], których możesz użyć wciskając E.
Idąc dalej prosto dojdziesz do systemu okopów, a w oddali powinieneś zobaczyć walczących żołnierzy [1]. Podbiegnij do nich przytrzymując Lewy SHIFT i zabij parę orków [2].
Kolejni przeciwnicy czekają kawałek dalej [1]. Gdy ich wykończysz, zbierz amunicję i udaj się w zaznaczone pięścią miejsce [2].
Po krótkiej cut-scene biegnij cały czas przed siebie, a dotrzesz do poszukiwanego towarzysza [1]. Porozmawiaj z nim. Otrzymasz wtedy zadanie odszukania bunkra dowodzenia. Za nim jednak udasz się na poszukiwania, podejdź do niebieskiego schowka na środku placu i podnieś Miecz łańcuchowy [2]. Pełną listę ataków tej potężnej broni znajdziesz w menu głównym, w dziale Sterowanie w walce.
Idąc dalej prosto, będziesz atakowany przez dużą ilość przeciwników [1]. Tych stojących na dole wykańczaj przy pomocy miecza, a pozostałych zestrzel z karabinu [2]. Chwilę później dotrzesz do rozwidlenia dróg.
Na początku udaj się w lewo. Tuż za barykadą [1] znajdziesz skrzynkę z amunicją, którą możesz podnieść. Ścieżka w prawo zaprowadzi cię do kolejnego oddziału wroga [2].
Wykończ wszystkich wrogów, a następnie wejdź na szczyt okopów. Gdy podejdziesz do krawędzi z prawej, pojawi się bombowy paszczun [1]. Wysadź go krótką serią z karabinu i zeskocz na dół [2].
Kawałek dalej zostaniesz zaatakowany przez jeszcze jednego podobnego stwora oraz oddział orków. Wystarczy, że zabijesz samobójcę, a reszta zginie od fali uderzeniowej.
Kilka kroków dalej stoi skrzynia z granatami [1]. Podnieś tą potężną broń i rzuć w kolejnych wrogów, wciskając klawisz Q [2].
Ja tylko pierwsza walka orków zostanie powstrzymana, schowaj się za osłonami po lewej [1]. Znajdziesz tam amunicję oraz granaty, które wykorzystasz do powstrzymania kolejnych szarż przeciwników [2]. Na polu bitwy powinieneś również zauważyć czerwone beczki. Wysadzając je, szybko pozbędziesz się większości napastników.
W pewnym momencie do walki dołączy dowódca orków [1]. Jest to elitarny przeciwnik, ale nie powinien sprawić większych problemów. Na początku ostrzelaj go z karabinu, cały czas cofając się za osłony, a następnie dobij przy pomocy ciosów specjalnych Miecza łańcuchowego [2]. Możesz też skorzystać z granatów, jeśli jeszcze jakieś ci zostały.
Gdy przeciwnik padnie martwy na ziemię, poczekaj aż drzwi do bunkra zostaną otwarte i wejdź do środka [1]. Na końcu korytarza odnajdziesz poszukiwaną panią porucznik [2].
Po rozmowie z przywódcą żołnierzy, podejdź do żółtego schowka w rogu pomieszczenia [1]. W środku znajdziesz Pieczęć Czystości, która odblokuje Furię [2]. Wskaźnik Furii ładuje się, gdy twoja postać zadaje obrażenia przeciwnikom. Kiedy będzie pełen, wciśnij T, a wejdziesz w tryb Furii. Ataki bohatera staną się wtedy silniejsze i będą przywracać mu Żywotność. Furia kończy się, gdy wskaźnik Furii zostanie opróżniony.
Jak tylko zapoznasz się z nową umiejętnością, podążaj za porucznikiem [1]. Kobieta zaprowadzi cię do wyjścia, gdzie otrzymasz nowe zadanie. Musisz dotrzeć do fortecy, w której orki chronią działo. Idąc cały czas prosto, zostaniesz w pewnym momencie zaatakowany przez pokaźny oddział orków [2]. Wykończ wszystkich wrogów w preferowany przez ciebie sposób. Możesz to zrobić z daleka przy pomocy Boltera lub z bliska za pomocą Miecza Łańcuchowego.
Gdy wszyscy przeciwnicy będą martwi, skręć w lewo [1]. Zbierz leżącą niedaleko amunicję oraz granaty [2], a następnie biegnij cały czas prosto, zabijając kolejnych przeciwników.
Dotrzesz w ten sposób do posterunku żołnierzy, gdzie znajduje się Ciężki Bolter [1]. Użyj go wciskając E i zabij przy jego pomocy hordy orków [2].
Jeśli chcesz możesz ściągnąć działko ze stojaka wciskając PPM [1]. Po walce wysłuchaj tego co ma do powiedzenia porucznik i ruszaj dalej przed siebie [2].
Twój cel został zaznaczony pulsującą pięścią [1]. Gdy dotrzesz na miejsce, idź dalej w głąb ruin. Na swojej drodze znajdziesz kolejny niebieski pojemnik. W środku ukryto Bolter Łowcę [2].
Jest to bardzo potężny karabin snajperski, którego możesz użyć do zabicia przeciwników z dużej odległości. Przybliżenia używaj wciskając Lewy CTRL/ŚPM [1], a strzelaj LPM. Uzbrojony w nową broń, przejdź kilka kroków prosto i obejrzyj cut-scenkę [2].
Po krótkim filmiku, skręć w lewo. Podnieś leżącą niedaleko amunicję [1], a następnie wyjdź na opuszczony plac. Daleko przed tobą pojawi się pierwszy ork. Zestrzel go przy pomocy Łowcy [2].
Drugiego wroga znajdziesz na górze po prawej [1]. Gdy go zabijesz, nadbiegnie trzech kolejnych. Jeden pojawi się na dole, a dwóch na szczycie ruin [2]. Kilka strzałów z Łowcy powinno załatwić sprawę.
Na prawo od miejsca, w którym stał jeden z przeciwników, znajdziesz oznaczony pięścią korytarz [1]. Zbierz leżąca w środku amunicję, a następnie idź dalej prosto, uważnie przyglądając się sufitowi. W jednej z dziur pojawi się ork miotający granatami [2]. Obiegnij od rzuconego przez niego ładunku i jak najszybciej zestrzel wroga.
Kawałek dalej dotrzesz do wysokiego uskoku [1]. Zeskocz na dół i pozbądź się szarżujących goblinów oraz orków [2].
Idąc ciągle prosto, zobaczysz płonącego goblina, który wysadzi pobliską barykadę [1]. Znajdziesz za nią skrzynkę amunicji [2].
Kilkanaście metrów dalej, zaatakuje cię armia orków [1]. Pokonaj wszystkich wrogów, a następnie podejdź do zaznaczonych pięścią drzwi [2].
Wciskając E otworzysz je i będziesz mógł wejść do środka [1]. Korytarz zaprowadzi cię do kolejnego podobnego przejścia. Otwórz wrota, a następnie podnieś Plecak Rakietowy umieszczony w kapsule zaopatrzeniowej [2].
Aby użyć plecaka, przytrzymaj SPACJĘ [1]. Będziesz mógł w ten sposób szybować w powietrzu. Gdy podczas lotu wciśniesz PPM, twój bohater wykona potężny atak w ziemię, zabijając lub ogłuszając wrogów [2]. Niestety plecak ogranicza twoje możliwości walki na dystans. Nosząc go możesz używać jedynie Pistoletu Bolterowego oraz Boltera.
Przy pomocy nowo zdobytej zabawki, przedostać się na drugą stronę drzwi, a następnie wykończ wszystkie orki stojące na platformach [1]. Przeciwnikami na dole zajmą się twoi towarzysze [2].
Gdy ostatni ork zginie, otwórz drzwi po drugiej stronie lokacji i powtórz operację [1]. Tym razem możesz pomóc dwóm pozostałym marines, gdyż przeciwników na dole będzie naprawdę sporo [2]. Po walce wejdź do jaskini, do której prowadzą leżące na ziemi kable, a rozpoczniesz kolejny rozdział.