Warframe - Misja początkowa - wybór pierwszego Warframe i broni Warfare poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2018
W tym rozdziale dowiesz się, o wyborach pierwszego Warframe i broni w pierwszej misji. Dzięki temu będziesz mógł dostosować swój wybór do stylu grania.
Misja
Nagroda Vora to pierwsza misja w Warframe, zaprojektowana, aby wprowadzić gracza do świata gry. Misja składa się z 15 części i są to etapy dość proste, jednak najważniejsze co misja oferuje, to wybór pierwszego Warframe oraz broni. Ponadto, zostaniesz nagrodzony w postaci kredytów oraz pierwszych modów - modyfikacji do Warframe i broni.
Warfame
Excalibur
Jeden z lepszych Warframe na start. Świetny na początek, posiada umiejętności przydatne w ataku i obronie. Dostaje bonus +10% do szybkości ataku i +10% więcej zadawanych obrażeń, gdy posiada na wyposażeniu: Miecz, Podwójne miecze, Nikany oraz Rapiery (włączając w to miecz z czwartej umiejętności Excalibura). Odpowiednio ulepszony, potrafi zadać wielkie obrażenia. Jeżeli szukasz czegoś zbalansowanego na początek lub planujesz korzystać więcej z broni białej, ten Warframe jest dla Ciebie.
Mag
Umiejętności Mag bazują na magnetyzmie. Potencjalnie średnie umiejętności w zakresie kontrolowania tłumu (Crowd Control) i manipulacji. Na początek to raczej cięższy Warframe, polega dużo na swoich umiejętnościach. Posiada więcej tarczy niż punktów zdrowia, co czyni tego Warframe bardziej podatnym na obrażenia toksyczne rozłożone w czasie. Po odpowiednim zmodyfikowaniu, potrafi masowo zabijać przeciwników jedną umiejętnością. Podczas Bullet Jump automatycznie przyciąga rzeczy leżące na ziemi (to co wypadnie z wrogów).
Volt
Volt to Warframe polegający na mocy elektryczności. Posiada umiejętności przydające się do szybkiego pokonywania poziomów, ochrony. Ze względu na swoje elektryczne umiejętności, jest bardzo efektywny przeciwko frakcji Corpus - elektryczność bardzo łatwo niszczy tarcze wroga. Dzięki umiejętności pasywnej, może dodawać dodatkowe obrażenia od elektryczności do swoich ataków. Pasywka ładuje się, między kolejnymi atakami Volta (podczas przemieszczania się). Maksymalnie może mieć skumulowane 1 000 punktów obrażeń od elektryczności - może być dodany podczas każdego ataku bronią lub umiejętnością. Dobry do obrony dzięki możliwości postawienia tarczy stacjonarnej lub przemieszczającej się z nim. Świetny do szybkiego pokonywania misji i do grindu. Jego ostatnia umiejętność paralizuje i zadaje obrażenia podczas trwania umiejętności. Dość dobry Warframe na początek - nie będziesz mógł się odzwyczaić od umiejętności przyspieszania.
Broń
Główna
MK1-Braton - karabin, nadający się na każdą odległość. Zadaje obrażenia cięte (Slash), duża celność, mały odrzut, dużo amunicji w magazynku, dobra szybkostrzelność. To dobry karabin na początek. Małe bazowe obrażenia, mała szansa na status oraz małe obrażenia krytyczne.
MK1-Paris - łuk, dobry do misji cichych i do zadawania dużych obrażeń pojedynczym celom. Słaby, kiedy trzeba walczyć z kilkunastoma przeciwnikami na raz. Zadaje obrażenia przebijające efektywne przeciwko pancerzom (Armor). Duża szansa na obrażenia krytyczne, duża szansa na status, napięta do maksimum strzała potrafi przebijać się przez wrogów. Mały lot paraboliczny, potrzebuje amunicji do snajperek, gorzej radzi sobie z zadawaniem obrażeń przeciwko tarczom i życiu.
Zaleca się, aby wziąć jedną broń głośną np. główną, na wielu przeciwników (przydatne do eksterminacji, przetrwania itd) oraz jedną broń cichą np. boczną, na misje ciche.
Boczna
Lato - to celny pistolet nadający się na każdą odległość. Bardzo dobry na początek. Duże obrażenia cięte, niezła szybkostrzelność, mały odrzut, szybkie przeładowanie i dobra celność. Jego wadą są mała szansa na obrażenia krytyczne, małe obrażenia przeciwko tarczom i zbrojom (Armor) oraz mała szansa na nadanie obrażeń statusu (podpalenie, zamrożenie itd).
MK1-Kunai - czyli noże do rzucania. Dobre jeśli chcesz wykonywać misje po cichu. Szybkie przeładowanie, ciche, wysoka szybkostrzelność, lot paraboliczny noża. Posiada określony lot pocisku (Travel Time), przez co ciężko trafić w odległe poruszające się cele. Mała szansa na obrażenia krytyczne i obrażenia statusu. Zadaje obrażenia przebijające (Puncture).
Broń biała
Skana - miecz posiada małą szansę na uderzenie krytyczne i małe obrażenia. Duże obrażenia cięte (Slash) efektywne przeciwko Zarażonym (Infested) oraz części wrogów z Corpusu. W porównaniu do MK1 - Bo, to broń posiadająca umiarkowany zasięg ataku, obrażenia i szybkość ataku. Dobra i wyważona broń na początek.
MK1 - Bo - laska zadające duże obrażenia, o dużym zasięgu i małej szybkości ataku w porównaniu do Skany. Efektywne obrażenia przeciwko tarczom.