Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warframe - poradnik do gry

Warframe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) Warfare poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2018

Ten rozdział w całości jest poświęcony Lua - księżycowi Ziemi. Lua oferuje w Warframe 7 testów i muzyczne puzzle do rozwiązania.

Halls of Ascension lub The Seven Principles, to specjalne miejsca na Lua z zagadkami do rozwiązania. Zagadki wymagają od gracza szybkości, odpowiedniego wyczucia i czasami współpracy z innymi graczami. Nagrodą za rozwiązanie zagadek są mody, których nie można w inny sposób znaleźć (nie licząc handlu). Więcej zagadek można znaleźć w misjach Obrony Mobilnej.

Test Zręczności

Przed wejściem do pokoju Testu zręczności, zauważysz gigantyczne organy oraz drzwi - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Przed wejściem do pokoju Testu zręczności, zauważysz gigantyczne organy oraz drzwi. Aby otworzyć drzwi, musisz wykonać określone czynności.

  1. Pierwszy przycisk służący do odblokowania drzwi znajduje się nad drzwiami - wystarczy, że w niego strzelisz i test się włączy.
  2. Aktywne zielone tuby pomogą Ci w odblokowaniu kolejnych przycisków - wejdź na lewą tubę (patrząc na front zablokowanych drzwi). Kiedy tuba Cię wystrzeli, na lewej ścianie powinien pojawić się przycisk do zestrzelenia. Przejdź do następnej nowo aktywowanej tuby.
  3. Po wystrzeleniu z tuby, zobaczysz przycisk po prawej stronie - zestrzel go, odblokują się kolejne 3 tuby po prawej stronie. Wejdź na któregoś z nich.
  4. Po ponownym wystrzeleniu, powinny się aktywować 2 przyciski do zestrzelenia - odblokują kolejną tubę z prawej. Wejdź na nią.
  5. Wykorzystaj tubę do wystrzelenia się na wyższe piętro lokacji. Następny przycisk znajduje się właśnie tam. Otworzy się tuba, wejdź na nią, wystrzel się i zestrzel następny przycisk. Ostatnie tuby odblokowują się.
  6. Tuba, do której powinieneś teraz wejść posiada zieloną obręcz - wystrzel się z niej, wykorzystaj podwójny skok i dostań się do pokoju z portalem.

Uwaga - uważaj, aby podczas tego testu, pod żadnym pozorem nie spadać na ziemie. W przeciwnym wypadku zaczniesz wszystko od początku. Jeżeli masz problem, możesz skorzystać z Nova lub Zephyr - to Warframe z dobrą mobilnością. Umiejętności Ivary, Wukonga i Titanii również mogą się przydać.

Test nagrodzi Cię modem - Dryf Zwinności.

Test Współpracy

Ten pokój może być ukończony z 4 graczami - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Ten pokój może być ukończony z 4 graczami. Istnieje możliwość wykonania go Solo, wymaga to jednak określonego Warframe (Decoy Lokiego, Molt Saryna, Effigy Chromy).

  1. Na screenie powyżej widać postać, która stoi na przycisku - na tym przycisku musi stać Warframe lub operator.
  2. Drugi gracz musi stanąć na nowym przycisku (Na solo, wykorzystaj swojego Warframe na nowy przycisk i wykorzystaj operatora na poprzedni przycisk, domyślnie operatora wywołujesz klawiszem 5).
  3. Wejdź na przyciski w każdym z 4 rogach tego pokoju. Każdy róg otworzy małe przejście, gdzie będą 2 płyty do aktywowania.
  4. Kiedy 4 rogi (tj 8 przycisków) zostaną aktywowane, otworzy się przejście w środku pokoju. Wejdź do niego.
  5. W środku znajdują się 4 przyciski. Musisz na nich wszystkich stać, dopóki nie otworzy się przejście. Możesz użyć umiejętności, Widma i operatora, aby je aktywować.
  6. Otworzy się finałowe przejście z portalem oraz nagrodą.

Nagrodą jest mod - Dryf Współdziałania.

Test Sprytu

Pokój Testu Sprytu posiada mini-bossa z misji Drugi Sen - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Pokój Testu Sprytu posiada mini-bossa z misji Drugi Sen. Pokój posiada 4 kolumny w środku. Zauważ, że na ścianach, znajdują się również formacje przypominające kolumny - posiadają one kratkę do zniszczenia, pod spodem półkolumny. Zniszcz 4 takie kratki. Popłynie z nich woda. To zainicjuje przycisk na środku pokoju. Wejdź na niego, a test się rozpocznie.

Walka będzie podobna do tej z Drugiego Snu. Twoim zadaniem, będziesz oszukać Security Eye, aby strzelał w odsłonięte miejsca na kolumnach.

Za każdym razem, kiedy kolumna zostanie zniszczona, przeciwnik będzie obracał się wokół własnej osi, na środku pokoju i strzelał pociskami wybuchowymi lub trującą chmurą. Omijaj niebieskie chmury, które zostawia. Są ultra trujące.

Wszystkie kolumny muszą zostać zniszczone aby wygrać. Po pokonaniu przeciwnika, otworzy się portal.

Nagrodą za ten test jest Dryf Sprytu.

Test Wytrzymałości

Ten test najlepiej wykonać ze znajomymi, we 4 - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Ten test najlepiej wykonać ze znajomymi, we 4. Jednak może być wykonany Solo z Widmami oraz z przedmiotami przywracającymi życie. Aby ułatwić sobie przejście tego testu, zestrzel jeden z wiszących kolumn w tej lokacji (strzelaj w poruszającą się w dziwny sposób część, odpowiadającą za przytwierdzenie kolumny do sufitu). Teraz możesz wejść na duży przycisk, mieniący się światłem. Gdy na niego wejdziesz, aktywują się lasery, skupiające wiązkę w jednym miejscu. Musisz stanąć na środku i wytrzymać obrażenia (pomagaj sobie przedmiotami przywracającymi życie). Stąd możesz strzelić do niektórych laserów i je zniszczyć. Kiedy minie określony czas, test się zakończy. Czas jaki pozostał do zakończenia testu pokazuje kolumna wypełniana wodą. Lasery, które poruszają się po torze kołowym, mogą być tymczasowo wyłączone, strzelając tył lasera.

Nagrodą za ten test jest Dryf Wytrzymałości.

Test Siły

Ten test jest bardzo łatwy - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Ten test jest bardzo łatwy. Na środku pokoju jest przejście, które trzeba odblokować. Aby go odblokować, potrzebujesz wypełnić swoją energią 4 kule, które są na ścianach. Na każdą kulę potrzebujesz 40 energii.

Uwagi: Test posiada limit czasowy - jeśli upłynie za dużo czasu, kule zaczną oddawać energię. Możesz również wykorzystać energię operatora.

Test nagrodzi Cię modem - Dryf Siły.

Test Szybkości

Test zawiera 2 pokoje z torami przeszkód, które musisz jak najszybciej pokonać, inaczej drzwi zostaną zamknięte - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Test zawiera 2 pokoje z torami przeszkód, które musisz jak najszybciej pokonać, inaczej drzwi zostaną zamknięte. Zestrzel płytę nad drzwiami, która wygląda inaczej niż reszta (mieni się dziwnym niebieskim kolorem). Zobaczysz, że na środku zaczyna wysuwać się spod podłogi kolumna. Teraz się cofnij i przejdź do któregoś z pokoju (lewa albo prawa, nie ma znaczenia kolejność). Podejście do drzwi skutkuje wciśnięciem przycisku i odliczania (czas jaki pozostał do startu jest pokazany przez 3 poruszające się przedmioty nad drzwiami, gdy się złączą, ruszaj jak najszybciej się da). Po przejściu toru przeszkód, zestrzel przycisk nad drzwiami. Przejdź do następnego pokoju i powtórz czynności. Gdy obydwa tory przeszkód zostaną zaliczone, kolumna w początkowej lokacji zostanie maksymalnie wysunięta. Wejdź na nią, wejdź do portalu i odbierz nagrodę.

Nagrodą za ten test jest mod - Dryf Szybkości.

Ten test często można znaleźć również na Eksterminacji na Plutonie.

Test Skradania

Ten test znajduje się w wielkim, długim pokoju - Warframe - Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle) - Warframe - poradnik do gry

Ten test znajduje się w wielkim, długim pokoju. Test jest dość trywialny. Aktywuj go mieniącym się przyciskiem. Musisz dojść do końca tego pokoju, unikając niebieskich laserów - dotknięcie go resetuje test. Staraj się go szybko przejść, pozostawanie w miejscu przez jakiś czas spowoduje pojawienie się przeciwników, którzy będą Cię atakować. Bardzo łatwo go można zrobić w 2 osoby - jedna aktywuje test, druga na końcu pokoju go kończy. Możesz również zostawić swojego Warframe na końcu pokoju i użyć operatora, aby aktywował test.

Test nagrodzi Cię modem - Dryf Ukrycia.

Muzyczne puzzle

Nazywany również pokojem Chóru, pojawia się niezależnie od 7 zagadek. Zagadka ta posiada przełącznik, który aktywuje sekwencję muzyczną. Zadaniem gracza jest odtworzenie tej sekwencji, aktywując przyciski w odpowiedniej kolejności (możesz również zresetować melodię przełącznikiem na środku pokoju).

Po wykonaniu prawidłowo zadania, gra stworzy skrzynki orokin - jedną w środku pokoju (z Powłoką Octavii) oraz jedną niżej, po lewej stronie przełącznika (może zawierać Formę)

Uwagi:

Można podchodzić do testu kilka razy i kilka razy zgarnąć nagrody. Prawdopodobnie za każdym razem losowana jest liczba podejść, od 1 do 3 gdzie 1 jest najczęstszą losowaną opcją.