Obrażenia fizyczne - Warframe Warfare poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 15 maja 2018
W tym krótkim rozdziale dowiesz się o obrażeniach fizyczne w Warframe. W tej sekcji zawarta jest również wiedza o tym, na co są przydatne.
Skuteczność obrażeń fizycznych przeciwko pancerzom
Obrażenia | Flesh | Cloned | Fossil | Infested | I.Flesh | Sinew | Machine | Robotic |
Udarowe | -25% | -25% | - | - | - | - | +25% | - |
Przebijające | - | - | - | - | - | +25% | - | +25% |
Cięte | +25% | +25% | +15% | +25% | +50% | - | - | -25% |
Obrażenia | Shield | Proto | Ferrite | Alloy | Status | Ikona |
Udarowe | +50% | +25% | - | - | Oszołomienie | |
Przebijające | -20% | -50% | +50% | +15% | Osłabienie(redukcja obrażeń o 30% na 6 sekund) | |
Cięte | - | - | -15% | -50% | Krwawienie (245% bazowych obrażeń jako True przez 6 sekund) |
Każda umiejętność czy broń zadaje jedno lub więcej obrażeń. Dzięki modom możesz ulepszyć obrażenia lub dodać nowe. Uderzenie w przeciwnika różnymi typami obrażeń, każde obrażenia będą zadawane niezależnie od szansy statusu. Zajrzyj do Informacji Ogólnych w Damage 2.0, aby dowiedzieć się, co oznaczają wszystkie typy pancerzy.
Większość broni to kombinacja wszystkich trzech obrażeń fizycznych z naciskiem na jeden dominujący.