Warframe - Sterowanie Warfare poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 marca 2018
Ten rozdział jest poświęcony sterowaniu w Warframe. W Warframe został zaimplementowany tzw. system Parkour 2.0, który rozszerza zakres przemieszczania się po mapie. Dzięki niemu, będziesz mógł bardzo szybko wykonywać wszystkie misje i będziesz mieć możliwość uciec w razie zagrożenia.
Podstawowe ruchy
- Bullet Jump - można wykonać, wciskając klawisze kucania + skoku (domyślnie CTRL+Spacja). Ten ruch można wykonać na każdej powierzchni lub będąc w powietrzu (jeżeli wcześniej nie wykonałeś podwójnego skoku lub bullet jump). Manewr możesz wykonać poziomo lub pionowo, przesuwając celownik odpowiednio przed siebie lub pod/nad siebie.
- Double Jump - podwójny skok, wystarczy dwa razy wcisnąć klawisz skoku (domyślnie spacja). Może być wykonany w każdą stronę i z każdej powierzchni. Może być wykonany w powietrzu po wykonaniu Bullet Jump.
- Front Dodge Roll - jest to po prostu unik poprzez wykonanie przewrotu. Aby go wykonać, należy dwa razy wcisnąć przycisk odpowiadający za sprint (domyślnie shift). Można go wykonać będąc w powietrzu (nawet po celowaniu w powietrzu) i w każdą stronę.
- Aim Glide - celowanie w powietrzu. Wykonasz ten manewr celując w powietrzu za pomocą Prawego Przycisku Myszy (PPM).
- Ziplining - przechodzenie po tyrolce. Wystarczy, że przy tyrolce wciśniesz klawisz użycia (domyślnie X). W ten sposób będziesz mógł przechodzić po linie. Możesz też po niej zjeżdżać, trzymając klawisz kucania (CTRL). Z tyrolki możesz wyskoczyć lub użyć Bullet Jump.
- Soft landing - skacząc z większej wysokości lub po pionowym Bull Jump, prawdopodobnie możesz zaliczyć Hard Landing - postać zatrzymuje się w miejscu lądowania na chwilę. Aby to ominąć i płynnie przejść do kolejnego ruchu, przed lądowaniem wciśnij klawisz kucania (CTRL). W ten sposób podczas lądowania będziesz się ślizgać i natychmiastowo będziesz zdolny do wykonania następnego ruchu.
- Wall Latch - trzymanie się ściany. Możesz go wykonać przy ścianie lub przeszkodzie, używając celowania (PPM). Warframe złapie się ściany i będziesz mógł z tej pozycji strzelać lub przejść do Bullet Jump. Można też używać umiejętności Warframe.
Uwagi
- Bullet Jump, Double Jump, Roll - możesz je wykonywać raz w ciągu jednej kombinacji.
- Aim Glide możesz używać jako łączenie między innymi ruchami.
- Maksymalnie 3 ruchy mogą zostać połączone w jednym ruchu.
- Bullet Jump powoduje mały Blast Procs - wybuchowe obrażenia.
- Wykonywanie któregokolwiek ruchu nie zatrzymuje ładowania broni.