- Estheriańskie ruiny - poziomy 9-16 | Opis przejścia Torchlight poradnik Torchlight
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Estheriańskie ruiny - poziomy 9-16
Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych znajdujących się nieopodal. Dzięki glifom Syl będzie mogła otworzyć ostatnie wrota. Przyjmujemy misje i po kolei wchodzimy do kolorowych kręgów [2].
Po drugiej stronie czeka na nas jak zawsze masa nowych potworów. Najczęściej spotykane są plemiona pigmejów. Należą do nich Pigmeje zabójcy [1] oraz Pigmeje szamani [2]. Ci drudzy oprócz rzucania kulami ognia, potrafią również wskrzeszać Zabójców . Z tego powodu zawsze powinni ginąć jako pierwsi.
Kolejni popularni przeciwnicy to Cierniak wojownik [1] oraz Grzybnia żaru . Te przypominające drzewa stwory są dużo silniejsze od pigmejów. Cierniak zadaje spore obrażenia w walce wręcz, będąc jednocześnie całkowicie odporny na przewrócenie. Grzybnie mogą sprawić jeszcze więcej problemów. Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą [2]. Jest to najgorszy przeciwnik dla wszelkich postaci czarujących.
Podczas zwiedzania ruin natkniemy się również na kilka rodzajów kul żywiołów. Mroźna mgła [1] spowolni naszego bohatera, Estheriański cień ostrzela go pociskami, Porażacz porazi prądem, a Trujący duch zatruje rykoszetującymi strzałami [2].
Kolejne nowe stwory to Pająki tunelowe [1] oraz Czychacze [2]. Pierwsze strzelają w naszego bohatera pajęczyną, która znacznie spowalnia jego ruchy. Musimy na to szczególnie uważać, gdy w okolicy znajduje się oddziały pigmejów, bo będąc w pajęczynie mamy małe szanse na ucieczkę. Czychacze natomiast to przypominające nietoperze stwory, które atakują nas wrzaskiem oraz zatrutym żądłem. Ich ataki są dość silne, ale ze względu na małą ilość życia nie powinny sprawiać problemów.
Ostatnim ciekawym stworem, który stanie na naszej drodze jest Grzybnia [1]. Te stojące w miejscu purchawki mogą wydawać się nieszkodliwe, ale zadają całkiem spore obrażenia jeżeli staniemy zbyt blisko. Gdy zdobędziemy już wszystkie glify, idziemy porozmawiać z Syl . Czarodziejka otworzy ostatni portal przez, przez który dostaniemy się na 17 poziom podziemi [2].