- Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight poradnik Torchlight
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Przywołania
Mroczny imp Przywołanie maksymalnie X mrocznego impa przy użyciu statycznej energii pozyskiwanej ze zwłok wrogów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 1 | 2 | 3 | 5 | 7 | 10 | 13 | 17 | 21 | 26 |
Koszt many | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
Ilość impów | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 |
Punkty życia +% | 0 | 0 | 20 | 20 | 40 | 40 | 60 | 60 | 80 | 80 |
Obrażenia +% | 0 | 0 | 5 | 5 | 10 | 10 | 15 | 15 | 20 | 20 |
Cierniowe sługi Twoi słudzy zostają otoczeni aurą energii, która odbija zadawane im obrażenia w stronę napastników. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 9 | 11 | 13 | 16 | 19 | 23 | 28 |
Koszt many | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 |
X% obrażeń odbijanych w kierunku napastnika przez Y sekund | 25/10 | 30/12 | 35/14 | 40/16 | 45/18 | 50/20 | 55/22 | 60/24 | 65/26 | 70/30 |
Tresura zwierząt Zwiększenie siły zwierząt i sług, skrócenie czasu potrzebnego zwierzęciu na dotarcie do miasta. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Obrażenia zadawane przez zwierzęta i sługi +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Pancerz zwierząt i sług +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Czas podróży zmniejszony o -X | 8 | 16 | 24 | 32 | 40 | 48 | 56 | 64 | 72 | 80 |
Przywołanie golema alchemicznego Przywołuje golema alchemicznego, atakującego twoich wrogów. Specjalne ulepszenia zdobywane przez golema wraz z poziomem umiejętności: Poziom 2 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 3 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 4 - Zdobycie przez golema rozbijającego uderzenia. Poziom 5 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 6 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 7 - Zdobycie przez golema Wiru Poziom 8 - zwiększenie obrażeń, odporności oraz punktów żywotności. Poziom 9 - zwiększenie obrażeń, odporności oraz punktów żywotności. Poziom 10 - Golem otrzymuje ostateczne ulepszenie. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 15 | 17 | 20 | 23 | 26 | 30 |
Koszt many | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 |
Specjalizacja w zaklęciach zauroczenia Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć zauroczenia. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Poziom zaklęć +X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Terror Powoduje, że wrogowie znajdujący się w polu działania uciekają w przerażeniu. Uwagi: Dobrze sprawdza się w przypadku otoczenia przez grupę potworów, ale w takiej sytuacji lepszym wyjściem wydaje się użycie Fazy Żaru. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 21 | 23 | 25 | 28 | 31 |
Koszt many | 8 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Odepchnięcie +X | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 |
75% szansy, że cel będzie uciekał przez X sekund | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 |
Specjalizacja w broni zasięgowej Specjalizacja w posługiwaniu się łukami, pistoletami, kuszami i karabinami. Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
Wymagania broni dystansowej -X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrażenia z broni dystansowej +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Płonący związek Twoi słudzy wpadają w szał, zwiększa się ich szybkość ataku oraz ilość zadawanych obrażeń. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 |
Koszt many | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 |
Zwiększenie wszystkich obrażeń o X% przez Y sekund | 50/15 | 60/17 | 70/19 | 80/21 | 90/23 | 100/25 | 110/27 | 120/29 | 130/31 | 140/33 |
Atak szybszy o X% przez Y sekund | 10/15 | 11/17 | 12/19 | 13/21 | 14/23 | 15/25 | 16/27 | 17/29 | 18/31 | 20/33 |
Handlowiec Zmniejszenie cen przedmiotów, które są kupowane lub zaczarowywane. Efekt działa również w przypadku przedmiotów nabywanych poprzez hazard. Zwiększenie ceny przedmiotów sprzedawanych przez postać. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
Zmniejszenie ceny o % | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 | 36 | 42 | 43 | 54 | 60 |
Przywołanie golema elektrycznego Ataki golema przybierają na sile, zwiększa się również prawdopodobieństwo zadania trafienia krytycznego. Ponadto, atakujący są rażeni niewielkimi wyładowaniami. Na 10 poziomie umiejętności golem otrzymuje specjalny atak, zadający obrażenia od kilku rodzajów żywiołów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Koszt many | 40 | 42 | 44 | 46 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 | 58 |
Łowca skarbów Zwiększenie szansy na znajdowanie przedmiotów magicznych oraz zwiększenie siły zaklęć nałożonych na ekwipunek. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Zwiększona ilość znajdowanego złota +% | 3 | 5 | 8 | 10 | 13 | 15 | 18 | 20 | 23 | 25 |
Zwiększone znajdowanie przedmiotów magicznych +% | 3 | 5 | 8 | 10 | 13 | 15 | 18 | 20 | 23 | 25 |