Misja 03 - World Serpent (cz.1) | Solucja | Too Human poradnik Too Human
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 03: World Serpent
Stary statek, w którym się znalazłeś, wcale nie wygląda na zaniedbany. Wprost przeciwnie, wciąż działają na nim wszystkie urządzenia, włącznie ze studzienkami umożliwiającymi dostęp do cyberprzestrzeni. Jedną z nich napotkasz już w pierwszym pomieszczeniu.
Po wyjściu z cyberprzestrzeni zacznij biec długą platformą, kiedy nagle nastąpi katastrofa i Thor spadnie w czeluście znajdujące się pod wami. Nie przejmuj się i biegnij dalej. W spokoju miniesz kilka kolejnych korytarzy, aż natkniesz się na niewielki magazyn. Tutaj niestety czeka Cię trudna rozprawa z trollami i elfami. Szybko pozbądź się mniejszych wrogów i zacznij wykańczać trolle.
Kawałek dalej zobaczysz przepaść i znajdującą się pośrodku pomieszczenia studnię. Pamiętasz trzecią część Indiany Jonesa i trzecią próbę w jaskini ze świętym Graalem? Śmiało rusz przed siebie, a okaże się, że korytarz jest połączony ze środkową kolumną energetyczną platformą. Wejdź z cyberprzestrzeń. Ale co to? Nagle znowu znalazłeś się w pierwszym pomieszczeniu statku, a Thor cały i zdrowy stoi obok. To Loki płata figle. Okazuje się, że przez ostatnie kilkanaście minut przez cały czas pozostawałeś w wirtualnym świecie. Będziesz musiał ponownie przejść prawie tę samą drogę co poprzednio, ale tym razem, już z bogiem grzmotów i błyskawic u boku.
Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu z połyskującym pulpitem, rozbij go, a otworzą się widoczne za nim drzwi. Windą zjedziesz do tajnego pomieszczenia, w którym po wyeliminowaniu grupki słabych wrogów otrzymasz nagrodę. Wróć windą z powrotem na górę i ruszaj dalej.
Po jakimś czasie powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu przypominającym jakieś centrum sterowania. Tuż obok w uśpieniu przebywają dwa trolle, zaś pośrodku znajduje się studnia cyberprzestrzeni. Skorzystaj z niej.
Po raz kolejny zostaniesz obdarzony nową mocą. Tym razem będzie to chodzenie po wodzie. Przejdź więc przez jezioro i pchnij zagradzające dalszą drogę wrota.