Commando | Klasa | Too Human poradnik Too Human
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Klasa: Commando
Typowo ofensywnie nastawiona postać, która najlepiej sprawdza się w walce dystansowej. Zadaje aż o 40% większe obrażenia od pozostałych klas, używając pistoletów lub karabinu. Szczególnie dobrze radzi sobie z użyciem przenoszonego na plecach pająka. Walka nim nie należy do najłatwiejszych i trzeba uważać, aby jak najrzadziej znajdować się w bezpośredniej bliskości wrogów. Jego umiejętności w walce wręcz są bardzo słabe, dodatkowo efektywności nie poprawia słaby pancerz. Klasa przeznaczona zdecydowanie dla doświadczonych graczy.
Drzewko umiejętności Commando
Nazwa | Opis | Wymagania |
Wrecker of Mead Halls | Zwiększa ilość obrażeń oraz ich zasięg przy korzystaniu z granatów lub alternatywnego strzału z karabinu o 2,5% na poziom | Brak |
Rain of Iron | Zwiększa szybkostrzelność o 3% na poziom. | Wrecker of Mead Halls na poziomie szóstym |
Cluster Munitions | Umiejętność pająka. Wypuszcza minę eksplodującą przy kontakcie z wrogiem. Czas trwania i promień rażenia zwiększa się o 5% na poziom. | Rain of Iron na poziomie szóstym |
Lighting Cascade | Hasło bojowe. Po aktywacji przy każdym z ataków następuje również detonacja ładunku wybuchowego. Korzysta z wskaźnika combosów. Czas trwania i liczba zadawanych obrażeń zwiększa się o 10% na poziom. | Cluster Munitions na poziomie czwartym |
Delayed Fragmentation Warheads | Zwiększa szansę na dodatkową eksplozję w trakcie strzelania o 1% na poziom. | Lighting Cascade na poziomie szóstym |
Pinning Shot | O 1% na poziom zwiększa szansę na chwilowe zatrzymanie w miejscu postrzelonych przeciwników. | Wrecker of Mead Halls na poziomie szóstym |
Bullet-Tree | Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę zestrzeliwującą nadlatujące pociski. Liczba obrażeń i czas trwania zwiększa się o 5% na poziom. | Pinning Shot na poziomie szóstym |
Smoothbore | Hasło bojowe. Po aktywacji strzały odrzucają przeciwników. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania wydłuża się o 20% na poziom. | Bulle-Tree na poziomie czwartym |
Ballistic Telemetry Feedback | Zwiększa skuteczny zasięg pistoletów i karabinów o 2% na poziom. | Smoothbore na poziomie szóstym |
Adept of the Burning Spear | Zwiększa obrażenia zadawane przez broń plazmową o 3% na poziom. | Wrecker of Mead Halls na poziomie szóstym |
Tree of Shrieking-Flame | Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę strzelającą plazmą. Zwiększa obrażenia o 5% na poziom. | Adept of the Burning Star na poziomie szóstym |
Cut to the Bone | Hasło bojowe. Po aktywacji pistolety i karabiny zadają dodatkowe obrażenia. Czas trwania i liczba obrażeń zwiększa się o 10% na poziom. | Tree of Shrieking-Flame na poziomie czwartym |
Gift of Gungnir | Zwiększa ilość obrażeń przy korzystaniu z karabinów o 3% na poziom. | Cut to the Bone na poziomie szóstym |
Spirit of Fenrir | Wykorzystując moc Fenrira, zadaje potężne obrażenia atakowanym przeciwnikom. Aktywowane poprzez jednoczesne wciśnięcie obu gałek analogowych. Co poziom czas trwania wydłuża się o 30%. | Ballistic Telemetry Feedback, Delayed Fragmentation Warheads lub Gift of Gungnir na poziomie ósmym |