Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human poradnik Too Human
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 01: Hall of Heroes
Jesteś w salach poświęconych wielkim nordyckim bohaterom. Rozejrzyj się wokół, możesz zwrócić także uwagę na rozmawiające grupki żołnierzy. Kiedy zbliżysz się do nich, usłyszysz kilka ciekawostek dopełniających uniwersum gry.
Po przejściu przez pierwsze dwie hale napotkasz w końcu pierwszych przeciwników. Nie będą oni stanowili większego wyzwania. Idź przed siebie i w kolejnych salach likwiduj gobliny. Każdorazowo pamiętaj o zniszczeniu czerwonych kanistrów, kryjących zdrowie, broń/zbroje i pieniądze.
W pewnym momencie Baldur zacznie przypominać sobie, z jakiego powodu znalazł się w tej misji. Znajdziesz się w Asgardzie. Po scence przerywnikowej idź przed siebie i wejdź na platformę, która zabierze Cię do biura Heimdalla. Tam obejrzysz dalszy ciąg scenki oraz dowiesz się, że Baldur ściga dziwną pół-maszynę, pół-bestię, Grendela.
Po scence przerywnikowej akcja powróci do Sal Bohaterów. W jednej z hal napotkasz pierwszego trolla. Musisz przede wszystkim uważać na trzymany przez niego na lewym ramieniu młot. W chwili, kiedy uderza nim o posadzkę, najlepiej podskoczyć lub przeturlać się, aby uniknąć obrażeń. Trolla najlepiej "zmiękczyć" z dystansu za pomocą pistoletów, a jeszcze lepiej karabinu, lub próbować szybkich wślizgów i zacząć masakrować go bronią białą. Po "zmiękczeniu" postaraj się przedostać za plecy kolosa. W prawym górnym roku powinna pojawić się ikonka sugerująca wciśniecie przycisku A na padzie. Zrób to. Baldur wskoczy na plecy trolla. Ten jednak będzie starał się go zrzucić, więc w momencie, kiedy będzie przechylał się to w jedną, to w drugą stronę, przy pomocy lewej gałki analogowej balansuj w przeciwnym kierunku. Kiedy wyczujesz, że troll na moment przestał się trząść, pchnij do przodu prawą gałkę analogową. Baldur wbije miecz w głowę bestii i będzie po walce.
W kolejnych salach, powinieneś znaleźć studnię umożliwiającą wejście do cyberprzestrzeni. Stań obok niej i wciśnij przycisk A. Obejrzysz scenkę przerywnikową i poznasz Norny (NORNs). Po kilku kolejnych walkach powinieneś znaleźć drugą studnię.
Wejdź ponownie w cyberprzestrzeń. Podejdź do obelisku, a zostaniesz obdarzony mocą pchnięcia. Będziesz mógł wykorzystać ją już kilka kroków dalej, bawiąc się w przesuwanie menhira stojącego naprzeciwko trzech lewitujących wrót. Mocą pchnięcia otwórz najpierw lewe wrota i wyjdź z cyberprzestrzeni.