Champion | Klasa | Too Human poradnik Too Human
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Klasa: Champion
Champion jest najbardziej uniwersalną klasą, znakomicie radzącą sobie zarówno w walce wręcz, jak i w atakach dystansowych. Ponadto po odpowiednim rozwinięciu umiejętności znakomicie radzi sobie też w walce w powietrzu. Największą wadą tej klasy jest jednocześnie jej zaleta, a mianowicie wszechstronność. Rozwijając Championa, będziesz we wszystkim niezły, ale nigdy nie zostaniesz mistrzem. Jeżeli zamierzasz skupić się na tylko jednym z aspektów walki, ta klasa nie jest dla Ciebie. Jest idealna dla początkujących graczy.
Drzewko umiejętności Championa
Nazwa | Opis | Wymagania |
Unerring Strike | Zwiększa szansę zadania dodatkowych obrażeń w trakcie krytycznych trafień o 0,5% na poziom. | Brak |
Asgard's Fury | Zwiększa obrażenia zadawane w trakcie walki wręcz w powietrzu o 3% na poziom. | Unerring Strike na poziomie szóstym |
Feeder of Ravens | Umiejętność pająka. Zostawia minę, eksplodującą podczas kontaktu z przeciwnikiem i wyrzucającą go w powietrze. Co poziom wysokość wyrzutu zwiększana jest o 2,5%. | Asgard's Fury na poziomie szóstym |
Valiant's Might | Hasło bojowe. Po aktywacji każdy atak wyrzuca przeciwników w powietrze. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania zwiększa się o 3% na poziom. | Feeder of Ravens na poziomie czwartym |
Ascent to Valhalla | Co poziom o 2,5% rośnie wysokość, na jaką Baldur wyrzuca wrogów w powietrze. | Valiant's Might na poziomie szóstym |
Immolating Blade | Zwiększa szansę na zadanie obrażeń od ognia podczas walki wręcz o 1% na poziom. | Unerring Strike na poziomie szóstym |
Lament for the Battle-Slain | Zwiększa obrażenia zadawane podczas ciosu wykańczającego o 3% na poziom. | Immolating Blade na poziomie pierwszym |
Thermal Induction Mine | Umiejętność pająka. Zostawia minę, eksplodującą podczas kontaktu z przeciwnikiem i zadającą obrażenia od ognia. Obrażenia i promień rażenia zwiększane są o 5% na poziom. | Immolating Blade na poziomie szóstym |
One Will Rise Above | Hasło bojowe. Po jego aktywacji zwiększane są obrażenia zadawane przeciwnikom podczas walki w powietrzu. Długość trwania zależy od naładowania wskaźnika kombosów. Liczba obrażeń i czas trwania co poziom zwiększane są o 15%. | Thermal Induction Mine na poziomie czwartym |
Warrior of the Blood-Eel | Zwiększa obrażenia zadawane przez miecze o 3% na poziom | One Will Rise Above na poziomie szóstym |
Kingship of Gungnir | Zwiększa obrażenia zadawane przez pistolety o 4% na poziom | Unerring Strike na poziomie szóstym |
Tree of Raining-Iron | Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę uzbrojoną w karabin maszynowy. Co poziom liczba zadawanych obrażeń zwiększana jest o 5%. | Kingship of Gungnir na poziomie szóstym |
Storm of Mortal Wounds | Hasło bojowe. Wszyscy przeciwnicy są bardziej podatni na zadawanie im obrażeń krytycznych. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania zostaje wydłużony o 2% na poziom. | Tree of Raining-Iron na poziomie czwartym |
Stoping Power | Co poziom spowalnia ruch przeciwnika o 4% podczas strzelania do niego. | Storm of Mortal Wounds na poziomie szóstym |
Spirit of Fenrir | Wykorzystując moc Fenrira, zadaje potężne obrażenia atakowanym przeciwnikom. Aktywowane poprzez jednoczesne wciśnięcie obu gałek analogowych. Czas trwania zostaje wydłużony o 30% na poziom. | Warrior of the Blood-Eel, Ascent to Valhalla lub Stopping Power na poziomie ósmym |