Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Too Human - poradnik do gry

Too Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Aesir | Solucja | Too Human poradnik Too Human

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Aesir

Mapa Asgardu

1 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
2 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Pora na pierwszą wizytę w Asgardzie - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Pora na pierwszą wizytę w Asgardzie. Choć nie ma tu zbyt wiele do roboty (bogowie muszą się naprawdę nudzić), to spędzisz tu sporo czasu. Po każdej z misji Baldur znajduje się na lądowisku, więc skieruj swoje kroki w dół, w stronę lśniących wrót oznaczonych stylizowaną literą A. W środku przeżyjesz swoiste deja vu - pojawią się kojarzone do tej pory głównie z Half-Life 2 automaty sprawdzające tożsamość nowoprzybyłych.

3 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Najpierw musisz udać się do laboratorium Iduny - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Najpierw musisz udać się do laboratorium Iduny. Znajduje się ono na prawo od wejścia, w pierwszej z hal. Kiedy tam dotrzesz, musisz wybrać, czy chcesz naszpikować Baldura cyberwszczepami, czy też nie zamierzasz go odhumanizować. Od Twojego wyboru zależy późniejszy rozwój głównego bohatera. W laboratorium, stając pośrodku i wciskając przycisk A na padzie, możesz również zakupić nowe zbroje lub naprawić te noszone obecnie.

4 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
W kilkunastu miejscach w Asgardzie znajdziesz terminale wyświetlające mapę i kierunek, w którym powinieneś udać się w następnej kolejności - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

W kilkunastu miejscach w Asgardzie znajdziesz terminale wyświetlające mapę i kierunek, w którym powinieneś udać się w następnej kolejności. Dwa największe stoją pośrodku obu sal. W tym miejscu w przyszłości będziesz mógł też dowolnie przeskakiwać pomiędzy już raz odwiedzonymi poziomami. Po zapoznaniu się z działaniem systemu udaj się do biura Heimdalla.

5 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Choć w tej chwili nie jest to konieczne, możesz wejść do wielkiej sali, w której korzenie zapuściło cybernetyczne drzewo Yggdrasil - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Choć w tej chwili nie jest to konieczne, możesz wejść do wielkiej sali, w której korzenie zapuściło cybernetyczne drzewo Yggdrasil. Tuż obok wielkiego konaru znajdziesz studnię prowadzącą do cyberprzestrzeni. W przyszłości, kiedy Baldur nauczy się nowych umiejętności poza pchnięciem, będziesz mógł dowolnie zwiedzić Sieć. W chwili obecnej wchodzenie do środka nie ma większego sensu, gdyż co najwyżej sporo się nabiegasz, a niewiele z tego wyniknie. Jednakże podczas kolejnego pobytu w Asgardzie nie zaszkodzi, a nawet trzeba skorzystać z Sieci.

6 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Drugim najważniejszym po laboratorium Iduny miejscem w Asgardzie jest warsztat Tyra - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Drugim najważniejszym po laboratorium Iduny miejscem w Asgardzie jest warsztat Tyra. Tutaj za opłatą możesz naprawić lub zakupić broń.

7 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
W warsztacie znajdziesz też strzelnicę i miejsce, w którym możesz wypróbować działanie swojej nowej broni - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

W warsztacie znajdziesz też strzelnicę i miejsce, w którym możesz wypróbować działanie swojej nowej broni. Są to właściwie jedynie bajery i poza tym, że po prostu są, nie pełnią żadnej funkcji w grze.

8 - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Po odwiedzinach w warsztacie udaj się do wyjścia z Asgardu i idź na lądowisko - Aesir | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Po odwiedzinach w warsztacie udaj się do wyjścia z Asgardu i idź na lądowisko. Czas na misję drugą. Pamiętaj, że jeżeli podczas kolejnych pobytów w halach zamieszkanych przez bogów nie będziesz wiedział, gdzie skierować swe kroki, użyj jednego z wyświetlaczy mapy. Strzałka wskaże Ci kierunek.