Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Walking Dead The Final Season - poradnik do gry

The Walking Dead The Final Season - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Ważne wybory w Epizod 1 The Walking Dead The Final Season The Walking Dead The Final Season - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2018

W tej sekcji poradnika zawarte zostały istotne wybory, które mogą mieć wpływ na przebieg rozgrywki i postępy fabularne w tym, jak i w kolejnych epizodach The Walking Dead - The Final Season. Zawarte tu informacje dotyczą tylko pierwszego epizodu: Done Running.

Na obecną chwilę jeszcze nie wiadomo, jaki wpływ na rozwój fabuły będą miały relacje z innymi bohaterami. Więcej informacji pojawi się po premierze kolejnego rozdziału gry. Obecnie rozdział ten zawiera informacje o wyborach, których rezultaty prezentowane są na zakończenie rozdziału w formie slajdów.

Każdy z poniższych wyborów jest "binarny" - możesz wybrać tylko jedno z dwóch rozwiązań:

  1. Na stacji kolejowej zdecyduj, czy ma przejść przez okno czy zabijesz mutanty w budynku i zabierzesz im klucz.
  2. Idź na polowanie z Louisem i Aasimem lub Wybierz się na ryby z Violet i Brody.
  3. Przekonaj AJa by nie spał pod łóżkiem, lub pozwól mu tam zostać.
  4. Przy ponownym przybyciu z grupą na stację kolejową zadecyduj, czy zaatakujesz mężczyznę czy oddasz mu porcję jedzenia.
  5. W trakcie konfliktu na dziedzińcu z Marlonem wybierz Louisa lub Violet, by stanęli po twojej stronie.

Kolejne wybory dotyczą finalnych relacji z bohaterami drugoplanowymi oraz ich stanem psychicznym na zakończenie rozdziału:

  1. Louis - zagubiony (Lost) lub złamane serce (Heartbroken): wynik zależy wyłącznie od tego, czy poprosisz go o pomoc przy konflikcie z Marlonem (zagubiony). Ponadto istotne jest, czy poszedłeś z nim na polowanie i dołączyłeś z nim do nękania zombie zamiast pomagać Aasimowi w polowaniu.
  2. Violet - poczucie winy (Guilty) lub przerażona (Horrified): jak wyżej - zależy od tego, czy poprosiłeś ją o pomoc podczas konfliktu z Marlonem; jeśli tak, będzie miała poczucie winy. Ponadto istotne jest, jak zachowałeś się podczas rozmowy z nią w twoim pokoju (przede wszystkim oddaj jej kredki dla Tenn i bądź uprzejmy w rozmowie), a także to, jak zachowałeś się podczas dialogu przy powrocie z polowania na zombie w pierwszym akcie, gdy Louis flirtuje z dziewczynami - pochwal umiejętności Violet, by zyskać pozytywny status.
1 - Ważne wybory w Epizod 1 The Walking Dead The Final Season - The Walking Dead The Final Season - poradnik do gry
  1. Alvin Jr. - w tym przypadku dostępne są trzy stany: bezlitosny (Ruthless), zahartowany (Hardened), pragmatyczny (Pragmatic). Zależy to stricte od tego, jaką odpowiedź wybrałeś na początku gry podczas dialogu, w którym przekazujesz mu "życiową poradę". "Save last bullet for yourself" - bezlitosny; "Always aim for head" - zahartowany; "Never hesitate" - pragmatyczny. Dodatkowe wybory, jakie pojawiają się w notatkach przy zakończeniu, to decyzja o tym, czy pozwoliłeś AJowi spać pod łóżkiem oraz czy pozwoliłeś Abelowi uciec z zapasami czy zaatakowałeś go na stacji kolejowej.
Pozostali mniej istotni bohaterowie także będą mieli o tobie własne zdanie na koniec rozgrywki - Ważne wybory w Epizod 1 The Walking Dead The Final Season - The Walking Dead The Final Season - poradnik do gry
  1. Tennessee - podobnie jak wyżej, jednak możliwe są cztery stany: urażony (Resentful) - "He should've sacrificed himself", zgorzkniały (Bitter) - "Because he's a coward", bezradny (Helpless) - "He made a mistake", bezsilny (Powerless) - nie mów nic: "...". Powyższe dialogi wybierasz podczas ostatniej rozmowy z Marlonem na dziedzińcu, gdy Tenn się odezwie do Marlona. Ponadto stan dodatkowych notatek zależy od: tego, czy zaatakowałeś go przy pierwszym spotkaniu (w korytarzu, po uwolnieniu się z więzów), oraz czy później na dziedzińcu pozwoliłeś mu umieścić siebie na malowanym przez niego obrazku.

Pozostali mniej istotni bohaterowie także będą mieli o tobie własne zdanie na koniec rozgrywki:

  1. Omar - kucharz, będzie zadowolony, jeśli chodząc po dziedzińcu z AJem pogadacie także z nim (stoi przy kotle wraz z Louisem),
  2. Mitch - jak wyżej: pomów z nim na dziedzińcu chodząc z AJ.
  3. Aasim - będzie zadowolony, jeśli pomożesz mu w polowaniu (podczas wyboru, czy udajesz się na polowanie czy na ryby, potem kolejno: czy idziesz łapać króliki z Aasimem czy zostajesz z Louisem nękać zombie).
  4. Ruby - będzie zadowolona, jeśli zwrócisz uwagę AJowi podczas kolacji, aby się zachowywał (opcja "Eat slowly" jest właściwym wyborem).
  5. Willy - to, jaki będzie jego stan zależy od tego, jaką opcję dialogową wybrałeś po jego spotkaniu: czy byłeś uprzejmy czy wrogi (spotykasz go jako pierwszą osobę po wyjściu ze szkoły z Marlonem po raz pierwszy).
  6. Rosie - pies. W pokoju Marlona spotkasz Rosie. Jeśli odmówisz Marlonowi zaprzyjaźnienia się ze zwierzęciem, będzie ono wobec ciebie neutralne.