Trofea i osiągnięcia Epizodu 2 The Walking Dead Ostatni Sezon The Walking Dead The Final Season - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 maja 2019
Epizod drugi - Suffer The Children do gry Walking Dead Ostatni Sezon. Po dramatycznych wydarzeniach z epizodu pierwszego i rozwiązania mrocznej tajemnicy, przyszłość mieszkańców szkoły stała się niepewna. Przyjdzie wam odpowiadać na trudne pytania, borykać się z wyrzutami sumienia i walczyć o przetrwanie. Co jednak nie będzie takie proste bo prawdziwymi przeciwnikami nie są wcale Walkerzy, a czyhający łowcy, którzy porywają małoletnich i szkolą na żołnierzy do walki o swoje racje z innymi.
- Zapisywanie stanu gry na chmurę lub pamięć zewnętrzną
- Trophy Gatherer
- Edible
- Botanist
- Old Ghost
- Personal Touch
- Great Girl
- Be Prepared
- Sureshot
- Bonded
- Moving Fast
- Deadeye
- Defender
Zapisywanie stanu gry na chmurę lub pamięć zewnętrzną
Dzięki niemu możecie oszczędzić sporo czasu, jeśli nastawiacie się na zdobycie platyny. Będziecie musieli w tym epizodzie zrobić to przynajmniej raz w Akcie 3. Aby to zrobić, wejdźcie w ustawienia i zarządzanie zapisywanymi danymi aplikacji, zapisane dane w pamięci masowej systemu i Skopiuj na urządzenie pamięci masowej USB.
W Suffer The Children możecie zdobyć 13 trofeów. 2 z nich są do pominięcia i zależą od waszych wyborów. Akt 1 - tutaj zdobędziecie tylko jedno trofeum fabularne za ukończenie aktu - We're Staying.
Akt 2
Trophy Gatherer
Trzy znajdźki do tego trofeum znajdziesz w Akcie 2
Wild Boar Skull znajdziecie obok wejścia do szklarni. Od razu gdy gra da wam kontrolę nad Clem, odwróćcie się. Na ziemi znajdziecie pierwszy przedmiot kolekcjonerski.
Mushroom jest w szklarni. Po sekwencji z Walkerami popatrzcie od razu na lewo. Zauważycie muchomory z którymi można wejść w interakcję. Clem podniesie jednego jako drugą znajdkę. (Od razu po tym pojawi się opcja zjedzenia grzyba, spróbujcie go bo za to wpadnie wam pucharek o nazwie Edible).
Venus Flytrap jest w laboratorium, w sąsiednim pomieszczeniu szklarni. Znajdziecie tę roślinkę od razu na wprost po sekwencji z Ms. Martin.
Edible
Tak jak napisaliśmy wyżej, zaraz po zebraniu muchomora skosztujcie go, a dostaniecie to trofeum.
Botanist
Musicie wykonać wszystkie interakcje w trzech lokacjach:
Na zewnątrz szklarni:
- podnieście znajdźkę Wild Boar Skull
- zajrzyj przez zamglone okno
- porozmawiaj z Ruby
- porozmawiaj z Mitchem
Szklarnia:
- podnieś znajdźkę Mushroom
- skosztuj muchomora (trofeum Edible)
- porozmawiaj z Ruby
- obejrzyj nożyce do cięcia rośinności (Shears)
- porozmawiaj z Mitchem
- obejrzyj kosiarkę (Lawn Mover)
- obejrzyj łopatę (Shovel)
- obejrzyj łom, którego użyjecie do otworzenia szafki (Pry Bar)
- otwórz szafkę za pomocą znalezionego łomu
- popatrz na sadzonki (Planter Bed)
Laboratorium:
- podnieś znajdźkę Venus Flytrap
- spójrz na probówki (Test Tubes)
- zbadaj kolbę (Flask)
- popatrz na zlewkę (Beaker)
- przyjrzyj się tablicy (Chalkboard)
Po wykonaniu wszystkich tych interakcji trofeum się odblokuje.
Old Ghost
Dostaniecie je za ukończenie drugiego aktu.
Akt 3
Dla oszczędzenia czasu gry skopiujcie zapis gry na chmurę albo nośnik danych, ponieważ w tym akcie co najmniej dwa pucharki są do pominięcia.
Personal Touch
Od razu po przejęciu sterów nam Clementine, zamiast zajęciem się nowymi ubraniami AJ'a, rozmieśćcie znajdźki w pokoju tak samo jak w robiliście to w epizodzie 1. Venus Flytrap na biurku, Mushroom i Boar Skull na półce.
Great Girl
Po wyjściu z pokoju skieruj się w stronę cmentarza, a dokładnie na grób Marlona. Porozmawiaj z jego psem - Rosie i wybierz opcję dialogową [Pet Her].
Be Prepared
Jesteście teraz na dziedzińcu szkolnym, wejdźcie od razu w interakcję z grobami Marlona, Brody i Ms. Martin. Następnie sprawdźcie przygotowania defensywy przed atakiem bandytów. Musicie wykonać czynności:
- Look of pile of heads
- Look at walls
- Flip table
- Look at Flagpole
- Look at Heads on Sticks
- Look at Barricade
- Look at Graffiti
- Look at Rubble
- Look at Barbed Wire
Sureshot
Przy sprawdzaniu defensywy możecie porozmawiać z Louisem, wręczy wam on łuk Marlona. Waszym zadaniem jest wystrzelić 5 strzał i każdą z nich trafić w tarczę. Gdyby wam się nie udało, to możecie podnieść łuk lezący obok Louisa i spróbować ponownie.
Bonded
Jest to trofeum do pominięcia i dobrym wyborem jest skopiowanie zapisu gry, ponieważ wyklucza się one z Moving Fast. Po grze w karty będziecie mieli opcję pójść z Violet albo Louisem. Wybierzcie Violet i w dialogu z nią wybierzcie You're a great friend.
Moving Fast
Zasada ta sama co w Bonded, ale wybierzcie tym razem drugą opcję dialogową - I have feelings for you i [Kiss her]
Deadeye
Pod koniec gry przyjdzie wam bronić szkołę przed zombiakami. Aby trofeum odblokować, musicie zabić każdego truposza strzałem w głowę. Gdyby wam się to nie udało, zwyczajnie dajcie się zabić albo wyjdźcie do menu i kontynuujcie rozgrywkę.
Defender
Ostatnie trofeum w tym nagrodzi Cię za ukończenie aktu 3.