Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sinking City - poradnik do gry

The Sinking City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City The Sinking City poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2019

Na tej stronie poradnika do The Sinking City znajduje się opis przejścia głównej sprawy Quid Pro Quo. Dotyczy ona ustalenia kto stoi za porwaniem profesor Harriet Dough. Oznacza to konieczność odwiedzenia nowych miejsc i Reed nawiąże też pierwszy kontakt z jedną z tajnych organizacji w Oakmont. W końcowej części sprawy czeka cię wybór i wpłynie on na przebieg kilku kolejnych scen. Zakończenie śledztwa będzie jednak wspólne dla obu wariantów.

Przejrzenie historii napadów w policyjnym archiwum

Sprawa ta rozpoczyna się automatycznie po ukończeniu śledztwa Zagubieni na morzu - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Sprawa ta rozpoczyna się automatycznie po ukończeniu śledztwa Zagubieni na morzu. Od razu otrzymasz też dwa pierwsze dowody - Zlecenie Throgmortona (Throgmorton's Task) i Los ekspedycji (The Fate of the Expedition).

Drugi z wymienionych śladów posłuży ci do rozpoczęcia opisywanej nowej sprawy. Musisz mianowicie dotrzeć do danych na temat wcześniejszych ataków podobnych do tego na członków ekspedycji. Dotrzyj do Komendy policji w Oakmont (Oakmont Police Department) i odwiedź jej archiwum.

  1. Jako dowód do analizy wybierz Los ekspedycji (The Fate of the Expedition).
  2. Wybierz sekcję Przestępstwa (Crimes) i następnie Brutalne przestępstwa (Violent Crimes).
  3. Wybierz sekcję Dowody (Evidence) i następnie Narzędzia zbrodni (Instruments of Crime).
  4. Wybierz sekcję Podmioty (Subjects) i następnie Podejrzani (Suspects).

Po potwierdzeniu wyszukiwania powinieneś pozyskać policyjny raport (Police Report No19-0451).

Targ rybny i spotkanie z Anną

Z raportu dowiesz się o organizacji ZD (EOD) oraz o konieczności odwiedzenia targu rybnego (Fish Market) - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Z raportu dowiesz się o organizacji ZD (EOD) oraz o konieczności odwiedzenia targu rybnego (Fish Market). Nie jest on od razu widoczny na mapie świata. Musisz dotrzeć do pokazanej na obrazku lokacji we wschodniej części dzielnicy Muszelki (Shells).

Po dotarciu do targu rybnego odszukaj pokazaną na obrazku Annę i zainicjuj z nią rozmowę wyrażając chęć dołączenia do tej organizacji i spotkania się z wyższymi rangą jej członkami - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Po dotarciu do targu rybnego odszukaj pokazaną na obrazku Annę i zainicjuj z nią rozmowę wyrażając chęć dołączenia do tej organizacji i spotkania się z wyższymi rangą jej członkami. Otrzymasz nowe zlecenie i odblokujesz nowy materiał dowodowy - Prośba Anny (Anna's Request).

Zanim zajmiesz się zleceniem otwórz Pałac Umysłu. Połącz wskazówki Oakmont głoduje (Oakmont is starving) oraz ZD rozdaje ryby (EOD is giving away fish) - odblokujesz dedukcję ZD pomaga walczyć z głodem (The EOD helps prevent famine).

W trakcie pobytu na targu rybnym możesz też odbyć niezwiązane z tym śledztwem rozmowy z kilkoma innymi postaciami oraz odblokować poboczną sprawę Do wynajęcia (Open House).

Zbadanie magazynu rybnego

Nowy cel podróży to magazyn rybny ZD (EOD Fish Storage) - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Nowy cel podróży to magazyn rybny ZD (EOD Fish Storage). Jego lokalizację pokazuje obrazek - jest to zachodnia część dzielnicy Muszelki. Magazyn jest na ulicy Hawking Lane pomiędzy Warren Road i Liberty Road. Porozmawiaj z Darylem Grimesem stojącym przy wejściu do magazynu. Wypowiedz hasło otrzymane od Anny (Służę morzu - I Serve the Sea) żeby zostać wpuszczonym do środka i otrzymać klucz do magazynu (A Key to the Fish Storage). Wyczerp też wszystkie pozostałe opcje dialogowe - odblokujesz zeznanie strażnika (The Guard's Testimony).

Wejdź do magazynu i zacznij jego eksplorację. Musisz się pilnować, bo w pewnym momencie w magazynie pojawią sie potwory. Oprócz znanych z poprzednich głównych spraw małych potworów będą to także większe plujące kreatury. Staraj się atakować je z dużej odległości i biegać na boki żeby unikać trafiania przez trujące pociski.

Po oczyszczeniu magazynu z potworów zajmij się jego eksploracją - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Po oczyszczeniu magazynu z potworów zajmij się jego eksploracją:

  1. Na parterze obejrzyj oszczep wbity w skrzynię.
  2. Na parterze i w piwnicy odszukaj leżące na widoku materiały do craftingu.
  3. Na parterze obejrzyj skrzynię z dostawą ryb.
  4. Na parterze i w piwnicy przeszukaj szafki z drobnym lootem.
  5. W piwnicy obejrzyj martwego małego potwora obok częściowo pożartej ryby. Użyj Oka Zmysłu żeby odsłonić obraz z przeszłości. Otwórz Pałac Umysłu i połącz wskazówki Ryba jest zatruta (The fish is poisonous) i ZD rozdaje ryby (EOD is giving away fish) - odblokujesz dedukcję Rozprzestrzenianie się zatrutych ryb (The poisoned fish is spreading).
  6. Pozostań obok małego potwora i nadal używaj Oka Zmysłu. Zacznij podążać za znakami (omenami), które doprowadzą cię do czerwonego obszaru na podłodze (powyższy obrazek). Zbadaj go, a znajdziesz kolbę laboratoryjną (Lab Flask). Zbadaj jej etykietę.
Powróć do piwnicy i zajmij się zbadaniem obszaru obok schodów - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Powróć do piwnicy i zajmij się zbadaniem obszaru obok schodów. W pokazanym na obrazku miejscu możesz raz jeszcze skorzystać z Oka Umysłu. Odkryjesz ścianę-iluzję. Pozwól na to żeby zbiegły się symbole. Wejdź do ukrytego pomieszczenia i obejrzyj narzędzia tortur.

Udaj się na piętro i kontynuuj badanie magazynu:

  1. Przeszukaj szafkę z drobnym lootem.
  2. Odszukaj amunicję leżącą na widoku.
  3. Zbadaj miniaturowy statek na stole - ikona oka pojawi się gdy będzie oglądał boczną część.
  4. Obejrzyj narzędzia do tworzenia małych statków.
  5. Zabierz list z sierocińca (Letter From the Orphanage).
Możesz już zlokalizować niebieską chmurę żeby przystąpić do retrokognicji - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Możesz już zlokalizować niebieską chmurę żeby przystąpić do retrokognicji. Odkryj wszystkie interaktywne obszary. Prawidłowa kolejność wydarzeń to:

  1. Włamywacz przy skrzyniach z rybami.
  2. Włamywacz przewracający jedną ze skrzyń (na lewo od poprzedniego punktu).
  3. Daryl Grimes reagujący na hałas w biurze na piętrze.
  4. Daryl rzucający we włamywacza oszczepem (okolice schodów na piętro).

Ustalisz, że włamywacz użył nieznanej substancji do zatrucia ryb, ale w trakcie włamania przewrócił jedną ze skrzyń i został przegoniony przez Grimesa. Porozmawiaj na nowo z Darylem Grimesem. W trakcie rozmowy tej czeka cię mały wybór:

  1. Możesz obiecać, że nie powiesz Annie o niedopilnowaniu magazynu. Daryl w ramach podziękowania podaruje ci amunicję.
  2. Możesz stwierdzić, że Anna musi dowiedzieć się prawdy.
To już 100% eksploracji magazynu - Quid Pro Quo | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

To już 100% eksploracji magazynu. Zdobędziesz nowy materiał dowodowy - Wydarzenia w magazynie rybnym (The Events in the Fish Storage) i Prośba strażnika (The Guard's Plea). Otwórz Pałac Umysłu. Połącz wskazówki Informacja o profesorze (A mention of a professor) i Kolba laboratoryjna (Lab flask). Odblokujesz dedukcję Truciciel i uniwersytet (The Poisoner and the University).

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie