The Serpent Rogue: Otwieranie zamków (lockpicking) The Serpent Rogue poradnik, solucja
Na tej stronie poradniak do The Serpent Rogue dowiecie się, jak otwierać zamknięte skrzynie korzystając z wytrychów (lockpicks).
Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2022
W tym miejscu opisana została mechanika wyłamywania zamków (lockpicking) i otwierania zamków w grze The Serpent Rogue. Dowiecie się jak otwierać zamknięte skrzynie oraz jak tworzyć wytrychy (lockpicks).
Jak otwierać zamki?
W grze napotkacie skrzynie wymagające wytrychów (Picklocks), by je otworzyć. Oznaczone są charakterystyczna ikoną, jak na zdjęciu wyżej.
Mini-gra jest łatwiejsza niż mogłoby się wydawać. Na różnych poziomach zamka będziecie mieli inną ilość zapadek do otwarcia. Naciskacie klawisz góra / dół - jeśli biała kulka pozostanie na miejscu, trafiliście. Teraz pozostałe zapadki... Niestety nie ma tu żadnych możliwości przewidywania ani podpowiedzi, by łatwiej otwierać zamki - po prostu wiąże się to każdorazowo z dużą ilością prób i straconych wytrychów - chyba, że macie szczęście odgadnąć sekwencję zamka już za pierwszym razem.
Problemem jest to, że kolejna nieodgadnięta zapadka, powoduje zresetowanie ich wszystkich - z tego względu należy pamiętać sekwencję, którą do tej pory ustaliliście.
Jak tworzyć wytrychy?
Schemat na wytrychy znajdziecie w lokacji Pier, na łódce, na wprost od wejścia do obszaru. Możecie je również tworzyć bez schematu: połączcie w kuźni Metal Scrap + Metal Scrap. W ten sposób wytworzycie 5 wytrychów.
Warto zawsze nosić ze sobą kilka z nich - nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać, a ważą niewiele. Przykładowo - w Westland skrzynie odnawiają się co przejście burzy, podobnie jak i inne obiekty na tym obszarze.