Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Saboteur - poradnik do gry

The Saboteur - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur poradnik The Saboteur

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Punkt wrzenia (Bryman)

1 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Po rozmowie z Bryanem będziesz musiał dostać się do siedziby gestapo - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Po rozmowie z Bryanem będziesz musiał dostać się do siedziby gestapo. Jeśli nie chcesz przebijać się przez zastępy wartowników to wejdź na dach budynku, znajdującego się niedaleko siedziby gestapo i podejdź do wieży z kablem telefonicznym [1] . Następnie użyj kabla [2] , aby dostać się na drugą wieżę.

2 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Potem skorzystaj z drugiego [1] , aby dostać się na kolejną wieżę, skąd, przy pomocy trzeciego kabla, bez problemu przejdziesz na dach siedziby - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Potem skorzystaj z drugiego [1] , aby dostać się na kolejną wieżę, skąd, przy pomocy trzeciego kabla, bez problemu przejdziesz na dach siedziby. Wespnij się na jedno z okien [2] i wskocz na taras.

Uwaga: istnieje jeszcze trzecia droga wejścia do budynku. Podczas obchodzenia budynku zauważysz zniszczoną część ogrodzenia. Po wejściu do środka trafisz na tylny dziedziniec, z którego możesz dostać się na dach, a potem na taras.

3 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Podejdź do okna [1] i wejdź do środka - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Podejdź do okna [1] i wejdź do środka. We wnętrzu budynku czeka na ciebie kilku agentów gestapo, pierwszy jest w pomieszczeniu z radiami [2] . Możesz go zabić po cichu.

4 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Kolejny czai się na klatce schodowej [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Kolejny czai się na klatce schodowej [1] . Jego też możesz wyeliminować po cichu. Schodząc po schodach na dół natkniesz się na półpiętrze na żołnierze, którego również możesz zabić po cichu. Na samym dole znajduje się biblioteka, w której czekają kolejni agenci gestapo. Jeśli posiadasz pistolet z tłumikiem, to możesz ich szybko zastrzelić, aby nie wywoływać jeszcze alarmu. Następnie podbiegnij do półki z książkami z lewej [2] i otwórz tajne przejście.

5 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
W przejściu pojawią się kolejni agenci gestapo [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

W przejściu pojawią się kolejni agenci gestapo [1] . Wyeliminuj ich i wejdź do korytarza. Spotkasz tutaj kilku wartowników, a w pokoju z lewej znajdziesz istny arsenał. Ponieważ i tak musisz w tym zadaniu zrzucić przebranie, możesz uczynić to już teraz i zacząć otwartą walkę z Niemcami [2] .

6 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu aż roi się od nazistów [1] , ale kilka celnie rzuconych granatów powinno załatwić sprawę - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu aż roi się od nazistów [1] , ale kilka celnie rzuconych granatów powinno załatwić sprawę. Przejdź przez pokój i idź przed siebie, aż dotrzesz do poziomu więziennego. Zostaniesz tutaj zaatakowany przez dwóch elitarnych żołnierzy [2] . Schowaj się metalowym blokiem z lewej i ostrzelaj ich stamtąd.

7 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Po zabiciu żołnierzy w korytarzu pojawi się kolejny [1] , ze strzelbą - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Po zabiciu żołnierzy w korytarzu pojawi się kolejny [1] , ze strzelbą. Zabij go kilkoma celnymi seriami w głowę i wejdź do ostatniego pomieszczenia z prawej. Na ścianie znajdziesz przełącznik [2] , służący do otwierania cel. Użyj go, aby wypuścić na wolność więźnia, którego szukasz.

8 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Teraz przebiegnij do pomieszczenia z dwoma kotłami [1] i podłóż przy jednym z nich ładunek wybuchowy - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Teraz przebiegnij do pomieszczenia z dwoma kotłami [1] i podłóż przy jednym z nich ładunek wybuchowy. Po eksplozji przebiegnij przez zniszczone drzwi, eliminując po drodze napotkanych wrogów [2] .

9 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
W końcu dotrzesz do palącego się pokoju, w którym jest pełno nazistów - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do palącego się pokoju, w którym jest pełno nazistów. Ukryj się za powalonym stołem i zastrzel wszystkich [1] . Po zabiciu oponentów wbiegnij na górę po schodach [2] .

10 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Na górze czeka cię kolejna potyczka [1] z nazistami - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Na górze czeka cię kolejna potyczka [1] z nazistami. Po ich zabiciu przeskocz przez dziurę w podłodze i biegnij przed siebie. W pewnej chwili podłoga pod tobą zarwie się. Jeśli nie zdążyłeś przeskoczyć na drugą stronę, to wróć schodami na górę i ponów próbę. Po przeskoczeniu przez dziurę, podbiegnij do windy [2] i użyj przycisku znajdującego się z prawej strony drzwi.

11 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Przy pomniku czeka cię pojedynek z trzema elitarnymi żołnierzami [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Przy pomniku czeka cię pojedynek z trzema elitarnymi żołnierzami [1] . Nie schodź na dół, tylko ostrzeliwuj ich zza ukrycia z góry [2] . Staraj się ich zabić możliwie szybko, bo ich bronie są zdolne do zniszczenia kamiennej poręczy, która zapewnia ci osłonę.

12 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Po walce zeskocz na taras i podbiegnij do Marii [1] , z którą udaj się do windy [2] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Po walce zeskocz na taras i podbiegnij do Marii [1] , z którą udaj się do windy [2] .

13 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Następnie przebiegnij przez wąski tunel [1] , wyjdź na ulicę przez zniszczone ogrodzenie [2] i zabierz Marię do kwatery ruchu oporu w rzeźni - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Następnie przebiegnij przez wąski tunel [1] , wyjdź na ulicę przez zniszczone ogrodzenie [2] i zabierz Marię do kwatery ruchu oporu w rzeźni.