Grzmot (Skylar) | Akt II | The Saboteur poradnik The Saboteur
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Grzmot (Skylar)
Porozmawiaj z Bishopem, a kiedy odjedzie swoim samochodem, udaj się do Skylar [1] . Twoim celem będzie zaminowanie mostu [2] .
Jest na nim mało wartowników, więc możesz albo między nimi przechadzać się w niemieckim stroju, albo rozprawić się z nimi. Tak czy siak wejdź na górę po wysokiej drabinie z lewej [1] i podłóż pierwszy ładunek przy filarze [2] .
Następnie przejdź na drugą stronę mostu po metalowym przęśle [1] . Wdrap się na filar i podłóż drugi dynamit [2] .
Potem wejdź po drabinie jeszcze wyżej i skieruj się do kolejnego filaru [1] . Następnie udaj się do ostatniego wskazanego miejsca [2] , gdzie musisz podłożyć ładunek.
Następnie wdrap się na szczyt mostu i podłóż dynamit na torach [1] . Opuść most i wróć do Skylar, która czeka przy aucie [2] .
Zacznij jechać na stację kolejową, przed którą czeka Wilcox [1] . Po krótkiej rozmowie przeskocz przez płot z lewej, zabij pojedynczego Niemca, zabierz jego mundur i zacznij kierować się w stronę pociągu [2] .
Wskocz na platformę między dwoma wagonami [1] i wejdź na dach po drabince z lewej. Przeskocz na kolejny wagon i podłóż na końcu dachu ładunek wybuchowy [2] .
Potem szybko przeskocz na kolejny wagon. Możesz minąć kilku Niemców, ale im dalej będziesz szedł, tym szanse na zdemaskowanie cię będą wzrastać. Jest zatem całkiem prawdopodobne, że w pewnym momencie będziesz musiał zacząć regularną walkę [1] . Kiedy do tego dojdzie koniecznie chowaj się za różnymi elementami na wagonach, ponieważ będziesz ostrzeliwany nie tylko przez żołnierzy z pociągu, ale również wartowników stojących przy torach. Przy jednym z pierwszych wagonów jest również elitarny żołnierz, aby go zabić musisz oddać kilkanaście celnych strzałów. Po dotarciu do lokomotywy zabij dwóch nazistów [2] .
A następnie rusz zieloną dźwignię [1] . Potem zacznij szybko wracać do jednego z poprzednich wagonów (będzie wskazany przez strzałkę) i wejdź do niego przez drzwi [2] . Po zakończeniu przerywnika odstaw profesora do kwatery ruchu oporu, która mieści się w rzeźni. Porozmawiaj z Lukiem, a potem z Veronique.