Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Saboteur - poradnik do gry

The Saboteur - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur poradnik The Saboteur

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Mroczne królestwo (Bryman)

1 - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Bryman podaruje ci 7 pluskw, które musisz założyć na niemieckich odbiornikach - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Bryman podaruje ci 7 pluskw, które musisz założyć na niemieckich odbiornikach. Wdrap się na wskazany budynek [1] , zabij po cichu snajpera i załóż pluskwę. Od tego momentu będziesz miał określoną ilość czasu, na uporanie się z pozostałymi pluskwami. Wskocz na linę i zacznij jechać nią na następny dach [2] .

2 - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Zabij stojącego nieopodal żołnierza, załóż kolejną pluskwę, wejdź na szczyt budynku po ścianie z lewej i skorzystaj z kabla, aby zjechać na kolejny dach, gdzie zabij snajpera [1] - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Zabij stojącego nieopodal żołnierza, załóż kolejną pluskwę, wejdź na szczyt budynku po ścianie z lewej i skorzystaj z kabla, aby zjechać na kolejny dach, gdzie zabij snajpera [1] . Podłóż pluskwę i wskocz na kolejny kabel [2] . Przejedziesz przez drewniane pudła i wylądujesz przy drabinie. Załóż tutaj kolejną pluskwę.

3 - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Następnie zabij okolicznych przeciwników, wejdź po drabinie na wieżę i przeskocz na dach następnego budynku [1] - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Następnie zabij okolicznych przeciwników, wejdź po drabinie na wieżę i przeskocz na dach następnego budynku [1] . Przedrzyj się do wysokiej ściany z lewej, wejdź po niej na górę [2] i podłóż następną pluskwę.

4 - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Zjedź po kablu [1] na kolejny dach, gdzie zabij żołnierza i podłóż przedostatnią pluskwę - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Zjedź po kablu [1] na kolejny dach, gdzie zabij żołnierza i podłóż przedostatnią pluskwę. Zacznij przedzierać się po dachach w lewo [2] . Po drodze natkniesz się na snajpera w wieżyczce, którego warto zastrzelić dla świętego spokoju.

5 - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Wkrótce dobiegniesz do części dachu, obstawionej przez kilku niemieckich żołnierzy [1] - Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Wkrótce dobiegniesz do części dachu, obstawionej przez kilku niemieckich żołnierzy [1] . Zastrzel ich i podłóż ostatnią pluskwę [2] . Po zakończeniu akcji ucieknij pościgowi.