Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Saboteur - poradnik do gry

The Saboteur - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Porady ogólne | The Saboteur poradnik The Saboteur

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Porady ogólne

  • Większość zadań możesz wykonać na dwa sposoby - rozpoczynając otwartą bitwę z nazistami lub po cichu. W drugim przypadku musisz zaopatrzyć się mundur, który najlepiej zdobyć na pojedynczych żołnierzach, chodzących po mieście. Po wypatrzeniu takiego delikwenta zabij go po cichu gołymi rękami (jeśli w niego strzelisz albo w inny sposób zakrwawisz uniform, to nie będzie się do niczego nadawał) i przebierz się.
  • Po zdobyciu munduru nie możesz zachowywać się wśród nazistów podejrzanie. Zasięg, w jakim mogą rozpoznać cię przeciwnicy, jest zaznaczony okręgiem na mini-mapie. Generalnie nie możesz podchodzić zbyt blisko żołnierzy (a szczególnie wystrzegaj się generałów i gestapowców), biegać, wspinać się na budynki, celować z broni oraz podkładać ładunków wybuchowych (chyba, że zdobędziesz specjalny bonus).
  • W cichych misjach bardzo przydatną bronią jest pistolet z tłumikiem, który możesz kupić u jednego z handlarzy. Oczywiście staraj się nim celować w głowę rywali. Gdyby inny wartownik zauważył ciało kolegi to nie panikuj, tylko odejdź na bezpieczną odległość i poczekaj, aż nazista się uspokoi. Pamiętaj, że alarm jest wywoływany tylko wtedy, gdy jakiś Niemiec rozpozna cię i zdąży dmuchnąć w gwizdek. Jeśli zabijesz go przed dmuchnięciem, to alarm się nie uruchomi.
  • Oprócz misji zlecanych przez różne osoby, możesz również przechadzać się po Paryżu i jego okolicach, niszcząc całą masę innych celów, takich jak wieże wartownicze, gniazda snajperów czy wozy pancerne. Mapy z ich lokalizacjami możesz zakupić u czarnorynkowych handlarzy bronią. Wysadzanie w powietrze wymienionych wyżej celów, zapewni ci dodatkowych dochód pieniędzy.
  • Wraz z postępami w grze, u czarnorynkowych handlarzy będą pojawiać się coraz lepsze bronie i inne ulepszenia. Jeśli chcesz w kupiony wcześniej oręż zaopatrzyć Seana, to musisz udać się do handlarza (Devlin może naraz przenosić tylko dwa typy broni).
  • Prowokowanie i głośne zabijanie Niemców powoduje włączenie się alarmu. Im więcej szkód będziesz wyrządzał, tym więcej i lepiej wyszkolonych wrogów będzie cię gonić. Uciec z obławy możesz na cztery sposoby - wyjechać poza strefę alarmu, która jest na mapie zaznaczona czerwonym okręgiem. Pamiętaj, że każdy przeciwnik, który zobaczy cię przed opuszczenie "gorącej" strefy, od razu przesunie cię w jej środek. Drugą możliwością jest znalezienie kryjówki, które są na ulicach oraz na dachach (na mapie są zaznaczone na zielono) i wejście do niej, kiedy nie widzi cię żaden przeciwnik. Czasami, szczególnie w okolicach wrogich baz, znajdziesz też system służący do wyłączania syreny alarmowej. Ostatnią z możliwości jest skierowanie się do miejsca, w którym walkę prowadzi ruch oporu (takie punkty są zaznaczone na mapie zielonym prostokątem z czarnym wzorkiem w środku) i zabicie odpowiedniej liczby oponentów.