Daj ognia | Prolog | The Saboteur poradnik The Saboteur
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Daj ognia
Skieruj się do wyjścia [1] na lewo od baru. Na ulicy skręć w prawo i wejdź w pierwszą bramę z prawej, po czym porozmawiaj z Lukiem [2] .
Wsiądź w samochód [1] i udaj się do miejsca, wskazanego na mapie. Czeka cię tutaj pojedynek z dwoma Niemcami [2] . Stosuj się do wskazówek wyświetlanych na ekranie, aby poznać kilka rodzajów ciosów.
Następnie przejdź przez bramę z lewej i na dziedzińcu znów porozmawiaj z Lukiem [1] . Teraz udaj się do narożnika budynku z prawej [2] i wdrap się po ścianie na jego dach.
Teraz wejdź na drewniany dach z prawej i po cichu ("ctrl") zacznij iść w stronę strażnika na wieży [1] . Podejdź do niego od tyłu i naciśnij prawy przycisk, aby go chwycić [2] . Teraz naciśnij klawisz odpowiadający za ruch do przodu (domyślnie "W"), aby zrzucić nazistę na dół.
Skorzystaj z drabiny [1] , aby zejść na dół i pomóż Lukowi pokonać dwóch przeciwników [2] .
Następnie podbiegnij do dwóch pudeł z lewej i zniszcz je kopniakiem [1] (klawisz "F"). Podnieś ładunki wybuchowe, wróć do samochodu i pojedź w okolice stacji paliw [2] .
Po wyjściu z samochodu wdrap się [1] na dachu budynku, stojącego naprzeciwko stacji paliw. Poczekaj, aż ładunki Luka wysadzą w powietrze niemiecki wóz, po czym skocz, złap się liny i zjedź nią [2] wprost na stację paliw.
Wylądujesz na skrzyniach. Możesz teraz albo zacząć walkę z nazistami (wtedy jak najszybciej zabierz im broń, ponieważ będą cię ostrzeliwać i w walce wręcz byłoby ci ciężko wygrać), albo poczekaj na dogodny moment i podbiegnij do metalowego zbiornika [1] z prawej. Podłóż dynami (klawisz "3") i szybko oddal się na bezpieczną odległość. Po eksplozji podbiegnij do muru, w miejscu, gdzie znajdują się skrzynię [2] . Wskocz na ich szczyt i przeskocz przez mur.
Wsiądź do auta, podejdź po Luka, który czeka na rogu pobliskiej ulicy i odwieź go do kabaretu [1] . Również wejdź na budynku, idź cały czas przed siebie, a kiedy znajdziesz się w damskiej przebieralni, przejdź przez obraz z lewej [2] do swojej kryjówki.