Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing poradnik The Next Big Thing
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rozdział 6 - Liz
Dzięki kamieniowi otrzymanemu od Dana-Tarzana Liz-Jane udaje się zbić szybę oddzielającą ją od niej samej i porozmawiać ze swoją wersją znajdującą się pod wpływem FitzRandolpha. Niestety, żadne argumenty nie trafiają do drugiej Liz. Liz-Jane musi wymyślić jakiś sposób, by dotrzeć do samej siebie.
Otrzymać pomoc od Anne-Marie
Przejdź do windy po prawej. Wjedź na piętro z czerwonym guzikiem. Zabierz stojący po lewej tam-tam. Teraz przenieś się na piętro 30. Trafisz do galerii Allaire, którą zarządza druga siostra Liz - Anne-Marie. Porozmawiaj z nią o obrazie o tematyce voodoo i o tym, co zdarzyło się w Nowym Orleanie. Zapytaj też siostrę, czy gra na innym instrumencie niż fortepian. Na koniec wręcz Anne-Marie tam-tam i poproś, by na nim zagrała. Okaże się, że potrzebna jest partytura.
Przenieś się windą do Dana i porozmawiaj z nim na temat jego przyjaciela szamana i partytury do tam-tamu. Cóż... oczywiste jest, że nie da jej ot tak. Jedź zatem na 41 piętro, do studia, w którym siedzi Liz. Zapytaj ją o makijażystkę - Liz pójdzie sprawdzić, czy kobieta już wróciła (jeśli jeszcze nie rozmawiałyście na ten temat, po skończonym dialogu zapytaj ją o to ponownie). Tę chwilę, kiedy jej nie ma, wykorzystaj na poszperanie w jej torebce, leżącej na stołku tuż obok. Znajdziesz bransoletkę i bilety na zwierzęcą walkę.
Wróć do Dana-Tarzana i wręcz mu bilety. Otrzymasz partyturę do tam-tamu. Jedź na 30 piętro i daj partyturę siostrze. W trakcie kiedy Anne-Marie będzie grać na tam-tamie, wskocz do obrazu Quennie (po lewej). Kapłan voodoo zajęty jest tańcem w rytm tam-tamowej muzyki i Liz uda się skraść laleczkę.
Przejść próbę rzucania nożem
Teraz przenieś się do Dana-Tarzana do dżungli. Pogadaj z nim o dużym nożu. Nastąpi scenka rodem z Wilhelma Tella. Musisz trafić nożem w jabłko na głowie Dana, ale jakoś nie jest to możliwe. Po nieudanej próbie zyskasz jabłko.
Tym razem wybierz w windzie piętro 41 i zbadaj zawartość pudełka stojącego na posadzce na prawo od Liz. Znajdziesz klamrę i magnes.
Magnes wetknij w jabłko i udaj się do Dana. Powiedz, że chcesz raz jeszcze rzucić nożem. Tym razem bez problemu trafisz w jabłko. W ten sposób zdobędziesz nóż.
Uwolnić inną Liz od jarzma FitzRandolpha
Wreszcie wjedź na 68 piętro. Ujrzysz doktora Zelssiusa dyrygującego dwoma robotami. Podejdź do niego i nożem otrzymanym od Dana odetnij mu kawałek zielonego fartucha. Przyodziej w niego laleczkę voodoo. Żeby ją bardziej upodobnić do Zelssiusa, nałóż jej zabraną z torebki bransoletkę Liz, która świetnie zastąpi opaskę na oko. Następnie unieruchom jej ręce znalezioną w pudełku klamrą. W ten sposób Liz uwolni swoje alter ego od negatywnego wpływu FitzRandolpha.