Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Next Big Thing - poradnik do gry

The Next Big Thing - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing poradnik The Next Big Thing

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział 1 - Liz

Dwójka reporterów, Liz Allaire i Dan Murray, zmierza na ceremonię rozdania nagród na tegorocznym festiwalu horrorów. Na miejscu okazuje się jednak, że Dan nie ma zamiaru wspomóc koleżanki w wykonywaniu obowiązków zawodowych. Liz maszeruje do teatru sama, a kiedy wraca do samochodu, zaparkowanego przed willą Williama A. FitzRandolpha, potentata filmowego, właściciela MKO Studios, bohaterowie dostrzegają, że przez okno do jego biura włamuje się Duży Albert - jeden z popularnych aktorów-potworów. Dziewczyna natychmiast uznaje za słuszne zbadać sytuację, natomiast jej partner Dan nie daje się ruszyć i zostaje w samochodzie.

Namówić Dana, żeby porozmawiał z FitzRandolphem cz.1

1 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Jako Liz udaj się zatem do willi (2x w prawo) - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Jako Liz udaj się zatem do willi (2x w prawo). W środku okaże się, że właściciel, zamiast bawić się z gośćmi, siedzi w holu na kanapie, co oznacza, że Liz nie może przeniknąć do jego gabinetu. Porozmawiaj z FitzRandolphem - ostatecznie Liz wpadnie na pomysł, by poprosić swego upartego kolegę o pomoc, a konkretnie, by zajął swą osobą potentata. Niestety, Dan nadal nie zechce ruszyć się z samochodu.

Przekonać Edgara, że może być nowym Vulkanem Flashem

2 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Wróć do willi i wejdź w pierwsze przejście po lewej (tuż za schodami) - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Wróć do willi i wejdź w pierwsze przejście po lewej (tuż za schodami). Trafisz do garderoby, w której spotkasz Edgara. Porozmawiaj z nim - biedak uważa, że z jego wyglądem nigdy nie uda mu się przekonująco zagrać potwora. Po skończonym dialogu obejrzyj papierową figurę Vulkana Flasha (po prawej), bohatera głośnego horroru. Po odtwórcy tej roli ślad zaginął... W oczy rzuca się jego uderzające podobieństwo do Edgara. Oczywiście Liz wpadnie na genialny pomysł stworzenia z Edgara nowego Vulkana, a w ekwipunku pojawi się wizerunek obcego.

3 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
4 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
5 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Potrzeba teraz paru gadżetów - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Potrzeba teraz paru gadżetów. Po pierwszy z nich udaj się do głównego holu (w prawo). Tam na gałkę poręczy przy schodach po prawej zatknięta jest dynia, na którą ktoś nasadził okulary. Weź je (kliknij na dyni PPM, by pojawiła się ikonka ręki, a potem LPM, by zabrać okulary). Po kolejny przedmiot przejdź do drugiego pomieszczenia po lewej (obok garderoby). To gabinet, przypominający raczej graciarnię i będący w stanie przedremontowym), w którym przez lewą poręcz schodów przewieszona jest kamizelka. I ona okaże się przydatna. Zbadaj też regał tuż przy schodach (po prawej). Znajdziesz buteleczkę niebieskiej farby. Połącz ją z wizerunkiem obcego, dorzuć też kamizelkę i okulary.

6 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Wróć do garderoby i kliknij ulepszonym wizerunkiem obcego na Edgarze - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Wróć do garderoby i kliknij ulepszonym wizerunkiem obcego na Edgarze. Po chwili mężczyzna przeistoczy się w Vulkana, a Liz otrzyma jego kurtkę, którą wcześniej miał na sobie. Obejrzyj ją w ekwipunku w zbliżeniu (kliknij na niej PPM, by pojawiła się ikonka oka, a potem LPM, by uzyskać zbliżenie). Znajdziesz dwa bilety wstępu na mecz bokserski.

Namówić Dana, żeby porozmawiał z FitzRandolphem cz.2

7 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
8 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
9 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Opuść garderobę i hol (kursor kierunkowy w dole ekranu) i wróć do samochodu (w lewo) - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Opuść garderobę i hol (kursor kierunkowy w dole ekranu) i wróć do samochodu (w lewo). Pokaż Danowi wejściówki na mecz. To wystarczy, by zachęcić go do pogawędki z FitzRandolphem. Kiedy panowie przejdą do reszty gości, wejdź w korytarz przy schodach po prawej. Liz sprawdzi ostatnie i środkowe drzwi po prawej, wiodące odpowiednio do biur FitzRandolpha i jego sekretarki. Niestety - są zamknięte.

Nakłonić Jimmy'ego Love do otwarcia biura

10 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
11 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
12 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Zaczep śpiącego na początku korytarza robota - Jimmyego Love - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Zaczep śpiącego na początku korytarza robota - Jimmy'ego Love. Poproś go o otwarcie biura, podając się za sekretarkę FitzRandolpha. Robot przeskanuje Liz i kategorycznie stwierdzi, że nie jest ona Beverley Torrance. Musisz więc zadziałać podstępem.

Opuść korytarz (kursor kierunkowy w dole ekranu) i willę. Ponownie udaj się do samochodu. Zabierz pozostawioną przez Dana na masce piersiówkę. Otwórz bagażnik - znajdziesz tam pusty kanister po oleju silnikowym. Przelej zawartość piersiówki do kanistra.

13 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Wróć do willi i na korytarz po prawej - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Wróć do willi i na korytarz po prawej. Poczęstuj Jimmy'ego kanistrem z alkoholem. Następnie zaczep go i poproś o otwarcie drugich drzwi. Tym razem identyfikacja przebiegnie pozytywnie i po małych perturbacjach z otwieraniem Liz zostanie wpuszczona do biura sekretarki.

Przeczytać wiadomość od Dużego Alberta

Duży Albert, który na widok Liz uciekł przez okno, zostawił jakąś wiadomość, którą dziewczyna bardzo chciałaby przeczytać, niestety notatnik aktualnie znajduje się w budzie psa. Musisz zdobyć jakiś smakołyk, którym wywabisz Tobby'ego z budy.

14 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Z gabinetu FitzRandolpha wróć do biura sekretarki (otwarte drzwi po lewej) - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Z gabinetu FitzRandolpha wróć do biura sekretarki (otwarte drzwi po lewej). Podejdź do jej biurka i ze stojącego na nim kubka zabierz ołówek. Wyjdź na korytarz (kursor kierunkowy w dole ekranu) i przejdź do głównego holu.

15 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Skieruj się do wnęki z fotelami, gdzie wcześniej siedział właściciel posesji - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Skieruj się do wnęki z fotelami, gdzie wcześniej siedział właściciel posesji. Z fotela po prawej zabierz korbę.

16 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Przez biuro sekretarki wróć do gabinetu FitzRandolpha - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Przez biuro sekretarki wróć do gabinetu FitzRandolpha. Zainstaluj korbę w stojącym tam gramofonie. Da się słyszeć dziwny odgłos. Przejdź do biura Beverley - okaże się, że w miejscu biurka stoi teraz wielkie łoże. Podejdź do regału usytuowanego z jego lewej strony i zabierz stamtąd puszkę kawioru.

17 - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Maszeruj na zewnątrz posesji i kawiorem wywab psa z budy - Rozdział 1 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Maszeruj na zewnątrz posesji i kawiorem wywab "psa" z budy. Liz automatycznie wyjmie z niej notes. Teraz trzeba wykonać starą sztuczkę, to znaczy zamalować ołówkiem pozornie czystą kartkę, na której odcisnęły się poprzednie zapiski. Zgodnie z ich treścią dziewczyna uda się na tyły domu, gdzie znajdzie nieprzytomnego Alberta.