Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing poradnik The Next Big Thing
Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022
Rozdział 6 - Dan
Przekroczyć granicę między zwykłym śmiertelnikiem a bohaterem
Musisz przekonać Królową Krzyku i Pana Nocy do współpracy przy zdemaskowaniu FitzRandolpha. Potrzebujesz naprawdę mocnego argumentu. Rad nierad wręcz jednemu z nich tak upragnione przez Dana bilety na mecz bokserski.
Przygotować zamianę filmów
Po wyjściu na korytarz zauważysz FitzRandolpha wchodzącego do swojego biura (podwójne drzwi). Wejdź za nim i porozmawiaj na wszystkie tematy (również o rzuceniu palenia). Następnie skieruj się do windy (w prawo). Zjedź do laboratorium. Przejdź do miejsca, gdzie przebywa Flay (w głębi pomieszczenia). Ze stojącego na blacie pudelka weź torebkę ekspresowej herbaty.
Wróć do laboratorium (kursor w dole ekranu), skąd stalowymi drzwiami po prawej wyjdź do jaskini i spod skały po prawej nabierz do torebki herbaty trochę prochu strzelniczego z beczki. Ponownie udaj się do laboratorium, a stamtąd do biurowej części MKO Studios (windą w górze po prawej). Podejdź do drzwi sali projekcyjnej (po prawej) i wetknij w ich dziurkę torebkę z prochem. Teraz musisz go tylko czymś podpalić.
Zajrzyj w tej sprawie raz jeszcze do gabinetu FitzRandolpha. Przekonaj go do rzucenia palenia. Dostaniesz jego żarzącą się fajkę. Wyjdź na korytarz i przy pomocy fajki podpal proch w drzwiach sali projekcyjnej. W ten sposób Danowi uda się zdobyć pistolet na parę wodną.
Zjedź windą do laboratorium, przejdź w głąb pomieszczenia na zaplecze, a dalej skalnym tunelem w prawo. Tam za szybą przebywa trójka indywiduów: Duży Albert, Poeta i Niematerialny Człowiek. Ten ostatni byłby idealny do podmienienia filmów, o ile byłby niewidzialny, niestety, jest wysmarowany farbą. Wyczyść go parowym pistoletem.
Teraz wystarczy tylko wykorzystać nieuwagę FitzRandolpha i misternie przygotowany plan zakończy się powodzeniem.