Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing poradnik The Next Big Thing
Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022
Rozdział 6 - Dan
Przekroczyć granicę między zwykłym śmiertelnikiem a bohaterem
![]() | ![]() |
Musisz przekonać Królową Krzyku i Pana Nocy do współpracy przy zdemaskowaniu FitzRandolpha. Potrzebujesz naprawdę mocnego argumentu. Rad nierad wręcz jednemu z nich tak upragnione przez Dana bilety na mecz bokserski.
Przygotować zamianę filmów
![]() | ![]() |
Po wyjściu na korytarz zauważysz FitzRandolpha wchodzącego do swojego biura (podwójne drzwi). Wejdź za nim i porozmawiaj na wszystkie tematy (również o rzuceniu palenia). Następnie skieruj się do windy (w prawo). Zjedź do laboratorium. Przejdź do miejsca, gdzie przebywa Flay (w głębi pomieszczenia). Ze stojącego na blacie pudelka weź torebkę ekspresowej herbaty.
![]() | ![]() |
Wróć do laboratorium (kursor w dole ekranu), skąd stalowymi drzwiami po prawej wyjdź do jaskini i spod skały po prawej nabierz do torebki herbaty trochę prochu strzelniczego z beczki. Ponownie udaj się do laboratorium, a stamtąd do biurowej części MKO Studios (windą w górze po prawej). Podejdź do drzwi sali projekcyjnej (po prawej) i wetknij w ich dziurkę torebkę z prochem. Teraz musisz go tylko czymś podpalić.
![]() | ![]() |
Zajrzyj w tej sprawie raz jeszcze do gabinetu FitzRandolpha. Przekonaj go do rzucenia palenia. Dostaniesz jego żarzącą się fajkę. Wyjdź na korytarz i przy pomocy fajki podpal proch w drzwiach sali projekcyjnej. W ten sposób Danowi uda się zdobyć pistolet na parę wodną.
![]() | ![]() |
Zjedź windą do laboratorium, przejdź w głąb pomieszczenia na zaplecze, a dalej skalnym tunelem w prawo. Tam za szybą przebywa trójka indywiduów: Duży Albert, Poeta i Niematerialny Człowiek. Ten ostatni byłby idealny do podmienienia filmów, o ile byłby niewidzialny, niestety, jest wysmarowany farbą. Wyczyść go parowym pistoletem.
Teraz wystarczy tylko wykorzystać nieuwagę FitzRandolpha i misternie przygotowany plan zakończy się powodzeniem.