Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Next Big Thing - poradnik do gry

The Next Big Thing - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing poradnik The Next Big Thing

Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022

Rozdział 6 - Dan

Przekroczyć granicę między zwykłym śmiertelnikiem a bohaterem

1 - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Musisz przekonać Królową Krzyku i Pana Nocy do współpracy przy zdemaskowaniu FitzRandolpha - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Musisz przekonać Królową Krzyku i Pana Nocy do współpracy przy zdemaskowaniu FitzRandolpha. Potrzebujesz naprawdę mocnego argumentu. Rad nierad wręcz jednemu z nich tak upragnione przez Dana bilety na mecz bokserski.

Przygotować zamianę filmów

2 - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Po wyjściu na korytarz zauważysz FitzRandolpha wchodzącego do swojego biura (podwójne drzwi) - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Po wyjściu na korytarz zauważysz FitzRandolpha wchodzącego do swojego biura (podwójne drzwi). Wejdź za nim i porozmawiaj na wszystkie tematy (również o rzuceniu palenia). Następnie skieruj się do windy (w prawo). Zjedź do laboratorium. Przejdź do miejsca, gdzie przebywa Flay (w głębi pomieszczenia). Ze stojącego na blacie pudelka weź torebkę ekspresowej herbaty.

3 - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Wróć do laboratorium (kursor w dole ekranu), skąd stalowymi drzwiami po prawej wyjdź do jaskini i spod skały po prawej nabierz do torebki herbaty trochę prochu strzelniczego z beczki - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Wróć do laboratorium (kursor w dole ekranu), skąd stalowymi drzwiami po prawej wyjdź do jaskini i spod skały po prawej nabierz do torebki herbaty trochę prochu strzelniczego z beczki. Ponownie udaj się do laboratorium, a stamtąd do biurowej części MKO Studios (windą w górze po prawej). Podejdź do drzwi sali projekcyjnej (po prawej) i wetknij w ich dziurkę torebkę z prochem. Teraz musisz go tylko czymś podpalić.

4 - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Zajrzyj w tej sprawie raz jeszcze do gabinetu FitzRandolpha - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Zajrzyj w tej sprawie raz jeszcze do gabinetu FitzRandolpha. Przekonaj go do rzucenia palenia. Dostaniesz jego żarzącą się fajkę. Wyjdź na korytarz i przy pomocy fajki podpal proch w drzwiach sali projekcyjnej. W ten sposób Danowi uda się zdobyć pistolet na parę wodną.

5 - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Zjedź windą do laboratorium, przejdź w głąb pomieszczenia na zaplecze, a dalej skalnym tunelem w prawo - Rozdział 6 - Dan (2) | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Zjedź windą do laboratorium, przejdź w głąb pomieszczenia na zaplecze, a dalej skalnym tunelem w prawo. Tam za szybą przebywa trójka indywiduów: Duży Albert, Poeta i Niematerialny Człowiek. Ten ostatni byłby idealny do podmienienia filmów, o ile byłby niewidzialny, niestety, jest wysmarowany farbą. Wyczyść go parowym pistoletem.

Teraz wystarczy tylko wykorzystać nieuwagę FitzRandolpha i misternie przygotowany plan zakończy się powodzeniem.