Rozdział 6 - Dan (1) | Opis przejścia The Next Big Thing poradnik The Next Big Thing
Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022
Rozdział 6 - Dan
Utrzymać FitzRandolpha z dala od laboratorium
![]() | ![]() |
Otrzymałeś od Flaya pewne zlecenie, niemniej najważniejszą kwestią teraz jest nie dopuścić, by FitzRandolph zjawił się w laboratorium i zorientował w sytuacji. A zatem z jaskiniowego tunelu wróć do laboratorium (kursor kierunkowy w dole ekranu), gdzie skieruj się do windy - na końcu podestu po prawej.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w korytarzu MKO Studios, firmy FitzRandolpha, gdzie przejdź w lewo i wejdź w drzwi po lewej. Trafisz do pokoju, w którym dwoje aktorów-potworów: Eva Morte - Królowa Krzyku i Pan Nocy czekają na FitzRandolpha. Przejdź w lewo za zasłonkę i zauważ leżącą na okrągłym taborecie torebkę Liz. Sprawdź jej zawartość. Zlokalizujesz w niej etui zawierające bransoletkę wraz z liścikiem - prezent od Zelssiusa dla Liz oraz tak cenne dla Dana bilety na mecz bokserski.
![]() | ![]() |
Zabierz też notatkę leżącą na stojącym obok krześle. Wyjdź na korytarz i uchyl drzwi naprzeciwko. Porozmawiaj z FitzRandolphem, którego przekonaj, że nie powinien teraz pojawiać się w laboratorium, gdyż Dan i Zelssius potrzebują trochę prywatności. Na dowód Dan pokaże FitzRandolphowi bransoletkę z czułym bilecikiem.
![]() | ![]() |
Skieruj się do końca korytarza (w prawo), tu okaże się, że wejście do windy jest pomysłowo zasłonięte przez szafę na kółkach. Potrzebny jest kod, który zapisany jest na kartce zabranej z krzesła z pokoju, w którym siedzą Królowa Krzyku i Pan Nocy. Użyj jej zatem na zamaskowanej windzie i po chwili Dan znajdzie się w laboratorium.
Postarać się o elementy do ekstraktora chipów
![]() | ![]() |
Przejdź przez metalowe drzwi po prawej. Znajdziesz się w jaskini obok laboratorium. Skieruj się w lewo, gdzie ze skały wystaje głowa robota. Weź ją.
![]() | ![]() |
Wróć do laboratorium (kursor kierunkowy po prawej), gdzie udaj się na zaplecze (w głąb pomieszczenia).
![]() | ![]() |
Znalazłszy się w skalnym tunelu, przekaż przebywającemu w górze po lewej profesorowi głowę robota, a potem bransoletkę Liz z kryształem. To wystarczające komponenty, by Flay mógł skończyć konstruować urządzenie usuwające chipy z mózgów.