15. Tres Cabezas | The Fall Last Days of Gaia poradnik The Fall: Last Days of Gaia
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
LEGENDA: 1 - Tres Cabezas 2 - Nowa Watalina 3 - Dom Lincolna 4 - Dom Markusa 5 - Warren 6 - Pola H - handlarz |
15.1 Wiedźmy
Zlecający misję: Zamknięte w klatce dziewczyny w centrum wioski "Nowa Catalina" (2).
Zadanie: Wyjaśnić sprawę ciążącej nad miastem klątwy.
Opis: Dziewczyny zostały oskarżone o praktykowanie czarnej magii. W wiosce panuje jakaś dziwna choroba, a lokalna wróżbitka twierdzi, że odpowiedzialne za nią są siostry. Niedługo, wzorem średniowiecznych zwyczajów, zostaną spalone na stosie jako wiedźmy. Trzeba działać <br>i ratować biedne dziewczyny.
Porozmawiajcie z Lincolnem (3), burmistrzem wioski. Przyzna on, że wróżbitka kiedyś uratowała osadę przed katastrofą, więc teraz wszyscy mieszkańcy ślepo jej wierzą. Jeżeli jednak podacie solidne argumenty uniewinniające oskarżone, zgodzi się odwołać egzekucję.
Niedaleko znajduje się dom Markusa (4), lekarza. Ma on zdecydowanie bardziej racjonalne poglądy niż reszta zamieszkujących wioskę ludzi. Wspólnie uznacie, że jedyną szansą dla dziewczyn jest znalezienie prawdziwej przyczyny choroby. Najprawdopodobniej winne jest jedzenie. Nie wiadomo tylko które. Mieszkańcy żywią się głównie chlebem i mięsem. Piekarzem jest Warren (5), myśliwym natomiast Robin (6). Musicie porozmawiać z nimi oboma i poprosić <br>o listę klientów. Otrzymane spisy zanieście Markusowi (4), by mógł porównać je z listą chorych. W ten sposób ustalicie, że wszystkie ofiary zaopatrywały się w chleb żytni. Jest on wypiekany ze zboża, zbieranego na pobliskim polu (7). Udajcie się tam i weźcie próbkę żyta. Pozostaje jeszcze udać się do Horatio (Miedziane Wzgórze 5) po książkę zielarską. Kiedy będziecie już posiadać oba przedmioty, zanieście je Markusowi (4).
Okaże się, że winnym wywołania choroby jest sporysz, który zaatakował żyto, a mówienie <br>o czarach można włożyć między bajki. Z uzyskanymi informacjami udajcie się do burmistrza (3). Dziewczyny zostaną oczyszczone z zarzutów. Możecie osobiście zanieść im (2) dobre nowiny.
PD: 800
15.2 Arena
Zlecający misję: Dostęp do misji uzyskujecie po przeczytaniu plakatu wiszącego na slupie ogłoszeniowym w Nowej Catalinie.
Zadanie: Zostać mistrzem areny.
Opis: Wygląda na to, że w pobliżu mieści się arena, na której ludzie walczą ze sobą ku uciesze gawiedzi. Może nagrody okażą się na tyle korzystne, że warto będzie stanąć do jednego czy dwóch pojedynków?
Po otrzymaniu misji na mapie świata przybywa kolejna lokacja - Arena. Udajcie się tam i swoje kroki skierujcie do budynku znajdującego się w centralnej części obszaru (1). Nieopodal Areny mieści się podwyższenie, na którym stoją wojownicy oraz szef całego interesu - Mark. Porozmawiajcie najpierw z jednym z wojowników, a następnie z Marko. Zgłoście się do walki.
Wylądujecie wewnątrz areny, sam na sam z przeciwnikiem. Walczyć będziecie na gołe pięści (zakaz używania broni), aż do nokautu. Po wygranej walce możecie przywłaszczyć sobie ekwipunek pokonanego (w tym świetne pancerze). Kiedy wyjdziecie na zewnątrz areny, wróćcie na podium. Porozmawiajcie z jednym ze stojących tam wojowników (innym niż ten, z którym walczyliście). Następnie pomówcie z Markiem. Rozpocznie się kolejna walka. Po jej zakończeniu powtórzcie powyższe czynności.
Jeżeli po którejś z walk okaże się, że Mark i wojownicy zejdą z podwyższenia i pójdą spać, poczekajcie do następnego dnia. Kiedy już powrócą, będziecie mogli kontynuować pojedynki. Po trzech zwycięstwach zadanie zostanie uznane za zaliczone.
PD: 1000