Mapa - Wnętrze Twierdzy | Twierdza na bagnach poradnik Świątynia Pierwotnego Zła
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

S. Wejścia do budynku. 8. W tej ścianie znajduje się ukryte zejście do podziemi, które pozwala ominąć najbardziej skomplikowane wyzwanie - ogra. Pozwala również ominąć przydatny kontakt z gnomami. (Ukryte przejścia odkrywa odpowiednie zaklęcie.) 9. Przywódca bandytów wraz z obstawą. 10. Monstrualne szczury. Potrafią się odradzać, ale miłe jest to, że nie każdą drużynę atakują. 11. Podstawowe i zalecane zejście do podziemi. 12. Olbrzymi jaszczur. 13. Olbrzymi pyton - nie jest tak niebezpieczny, na jakiego wygląda. Natomiast pomieszczenie w którym się znajduje w rzeczywistości nie jest podzielone na mniejsze tak, jak to ma miejsce na mapie. |