Mapa - Podziemia poziom drugi | Świątynia poradnik Świątynia Pierwotnego Zła
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Drugi poziom labiryntu podzielony jest pomiędzy trzy Świątynie: ognia, powietrza i wody. Aby bezpiecznie się pomiędzy nimi poruszać, powinieneś zmieniać swojej drużynie habity w zależności od strefy, przez którą przechodzisz. W praktyce jednak, być może na skutek pluskwy, wystarczy, że główna postać z Twojej drużyny będzie miała komplet habitów w ekwipunku.
1. Strażnicy. 2. Minotaur strzegący skrzyni z drogocennościami. 3. Zbóje. 4. Szef zbójów. 5. Kilkanaście skorych do bitki orklinów. 6. Najmniejszy troll. Oczywiście niełatwy przeciwnik. 7. Padlinożerca. 8. Strażnicy cel: orklin i ogr. 9. Księżna Tillahi oraz książę Juffer. Jeśli ich uwolnisz, wówczas po kilku dniach spotkasz na głównej mapie kurierów od książęcej pary, którzy przekażą Ci elfickie zbroje oraz po 100 sztuk platyny na głowę. 10. Trójka więźniów. 11. Trzy ogry ze swoim szamanem. 12. Dwa wilkołaki. 13. Gadając lustro. Nie przystawaj na propozycję złożenia przed nim broni. W zamian rozpraw się z wilkołakami z sąsiedniego pomieszczenia i splądruj je. | 14. Orkliny. 15. Ork Tubal i Antonio. 16. Najwyższy kapłan Świątyni Ognia, Alrrem. 17. Ołtarz Świątyni Ognia. Bassanio - komandor Świątyni Ognia. Bardzo niebezpieczny w walce. 18. Hydra i troll Aquuo. 19. Miejsce, do którego możesz zejść kręconymi schodami biorącymi początek pośrodku głównej nawy kościoła. 20. Troll Kelleen z bobołakiem. 21. Wódz trolli, Oohlgrist. 22. Ołtarz Świątyni Wody. Cztery wielkie węże. 23. Najwyższy kapłan Świątyni Wody, Belsornig. 24. Orkliny. 25. Orkliny. 26. Najwyższy kapłan Świątyni Powietrza, Kelno. 27. Dużo gnolli i orklinów. |