Mapa - Podziemia poziom trzeci | Świątynia poradnik Świątynia Pierwotnego Zła
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Trzeci poziom świątynnego labiryntu zamieszkują dziwaczne stworzenia, które stosują w walce magiczne chwyty i techniki, a ponadto miewają odporności na wybrane rodzaje obrażeń. Głównym powodem, dla którego odwiedzasz ten poziom jest zdobycie Kuli Złotej Śmierci (III.27).
1. Trzy ogry z szamanem. 2. Książę Thrommel. Uwięziony jest za ukrytymi drzwiami. Chętnie przyłączy się do Twojej drużyny, a wojownik z niego jest niepospolity. Jednak opuści Cię, gdy wyprowadzisz go na powierzchnię. Będziesz mógł jednak liczyć na jego wdzięczność, gdyż po pewnym czasie odnajdzie Cię kurier, który przekaże Ci miecz Scather, 2000 sztuk złota, oraz magiczne pierścienie. Inna rzecz, że zabijając księcia możesz zyskać nie mający sobie równych miecz Fragarach. 3. Padlinożerca. 4. Dużo goblinów. 5. Dwójka górskich olbrzymów. 6. Czarny pudding. 7. Dwa trolle. 8. Dziesięć cieni. 9. Osiem cieni oraz skrzynia miksturą ochrony przed nieumarłymi. 10. Cztery ogry. 11. Wyjący duch i skrzynia ze zwojem powiewu wiatru. 12. Galaretowata kostka. | 13. Cztery uwięzione trolle - mają przy sobie cztery klucze otwierające różne skrzynie w labiryncie. 14. Ettin pilnujący cel z trollami. 15. Trzy żółte pleśniowce. 16. Uwięzieni: Whitman z żoną Mandy. 17. Dwie leucrotty. 18. Trzy hulki. 19. Sześć szakali, dwa szakalołaki i cztery gargulce. 20. Cztery błędne ogniki. 21. Cztery huczące grzyby oraz lamia. 22. Siedziba olbrzyma górskiego Scorppa oraz towarzyszących mu orklinów. 23. Ukryte przejście do siedziby Falrintha (24). 24. Wyjście prowadzące z (23). 25. Smigma. Nie daj się nabrać na jej sentymentalne kawałki... 26. Pokój Falrintha. 27. Skrzynia z kosztownościami oraz skrzynia z Kulą Złotej Śmierci. |