Mapa - Podziemia poziom czwarty | Świątynia poradnik Świątynia Pierwotnego Zła
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
To tutaj rozstrzygnie się, czy przystąpisz do sił świątynnych, czy stoczysz z nimi krwawą walkę. Ponadto z tego poziomu dostaniesz się do czterech węzłów poszczególnych żywiołów. Są to jaskinie wypełnione różniastymi potworami, których gdzie indziej nie uświadczysz, a na końcu każdej z nich znajduje się boss dzierżący klejnot. Możesz go albo pokonać w walce, albo skraść mu klejnot. Każdy klejnot wprawiony w Kulę Złotej Śmierci daje jej dodatkową moc - przeważnie przywoływania potężnych sprzymierzeńców w walce. Tym sposobem możesz skonstruować sobie absolutną broń na ostateczną rozprawę z kapłanką Zuggtmoy.
1. Teleport prowadzący z siedziby Zuggtmoy, a po oczyszczeniu wszystkich czterech węzłów żywiołów również do niej. 2. Cztery skrzynie. 3. Kilka agresywnych grzybów i troll. 4. Najwyższy kapłan Świątyni Pierwotnego Zła, Hedrack wraz z towarzyszącą mu obstawą. Walka z nimi wszystkimi stanowi nie lada wyzwanie. Dobrze robi przywołanie monstrum na środek sali, a gdy przeciwnicy się nim zainteresują, wykończenie wiedźm i łuczników stojących na podwyższeniu. Następnie rzucanie sieci i ofensywne czary obszarowe. Da się wyjść z tego cało. Jednak ciężko ranny Hedrack przywoła na pomoc boga Iuza. Jeśli zaś ciężko ranisz tego ostatniego, na polu bitwy pojawi się sam Święty Cuthbert i nie tylko przegoni Iuza, ale również wskrzesi wszystkich poległych (nie tylko z Twojej drużyny). Na szczęście przeciwników wskrzesi w postaci słabiutkich zombi. 5. Teleport do węzła żywiołu wody. 6. Teleport do węzła żywiołu ognia. 7. Teleport do węzła żywiołu powietrza. 8. Teleport do węzła żywiołu ziemi. | 9. Teleport z węzła żywiołu wody. 10. Teleport z węzła żywiołu ognia. 11. Teleport z węzła żywiołu powietrza. 12. Teleport z węzła żywiołu ziemi. 13. Mag Senshock. Walczy przywołując żywioły. Pozostawia po sobie wiele magicznych przedmiotów. 14. Dowódca straży świątynnych. 15. Trzy ogry. 16. Cztery trolle. 17. Zatrzęsienie ogrów i orklinów. 18. Dwa trolle. 19. Troll i ettin. 20. Olbrzym górski. 21. Trzy górskie olbrzymy. 22. Trójka ettinów i skrzynia z klejnotami. 23. Cztery trolle. 24. Konkubiny. Jedna z nich to Paida, żona kołodzieja z Hommlet. |