Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Starlink Battle for Atlas poradnik do gry

Starlink Battle for Atlas poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Typy obrażeń w Starlink Battle for Atlas Starlink poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 25 października 2018

W Starlink większość broni zadaje unikatowe dla siebie rodzaje obrażeń. Każde z nich inaczej wpływa na danego przeciwnika oraz elementy otoczenia. Poniżej znajdziesz listę wszystkich typów obrażeń wraz z ich kombinacjami, dostępnymi w grze.

Typy obrażeń

Lista wszystkich typów obrażeń jakie możesz zadać w czasie gry w Starlink wraz z opisem ich zastosowań oraz broniami jakie zadają konkretny typ obrażeń.

Typ obrażeń

Broń

Zastosowanie

Ogień

Miotacz ognia

Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co zimne jak np. niszczenie novej zimna. Podpala trafione cele, co pozwala na zadawanie dodatkowych obrażeń bez prowadzenia dodatkowego ostrzału, jednak bliski kontakt z twoim statkiem spowoduje, że on również zapłonie.

Przegrzanie

Wulkan, Meteor typu 2

Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co zimne. Powoduje wzrost temperatury obiektu, w tym również twojego statku. Zadanie obrażeń za pomocą przegrzania, wroga który ma już nałożony ten status spowoduje zwiększenie siły ataku.

Zimno

Gradobicie

Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co ciepłe. Nałożenie tego efektu spowolni przeciwnika, co pomoże ci wyeliminować zbyt szybkie wrogie jednostki. Nałożenie na twój okręt tego statusu spowoduje dokładnie ten sam efekt.

Zamrożenie

Grad Lodowy

Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co ciepłe. Nałożenie tego efektu całkowicie zatrzyma daną jednostkę. Dzięki temu możesz prowadzić dalszy ostrzał bez ryzyka otrzymania obrażeń. Nałożenie na twój okręt tego statusu spowoduje dokładnie ten sam efekt.

Studnia grawitacyjna

Imploder, Miażdżyciel

Efekt ten powoduje, że wszystko co się w nim znajduje ulega spowolnieniu i odkształceniu. Dzięki temu możesz jednocześnie spowolnić przeciwnika i zwiększyć celność pozostałych broni.

Wir

Zerownik

Wir to duża anomalia wpływająca na wszystkie jednostki znajdujące się na obszarze jej działania i nie pozwalająca na jej opuszczenie. Dodatkowo może zwiększyć celność twoich ataków, ponieważ ma tendencję do przyciągania pocisków znajdujących się w jej pobliżu.

Zastój

Leiwtator

Efekt ten powoduje, że wszyscy mali przeciwnicy, zostają podniesienie co czyni ich kompletnie bezbronnymi. Bardzo dobrze sprawdza się w walce dużą ilością niewielkich przeciwników.

Kinetyczne

Niszczarka typu 2, Niszczarka, Działko Gaussa typu 2

Jest to najbardziej podstawowy typ ataku. Nie przejawia on żadnych wyjątkowych zdolności. Jedynie może on powalić przeciwnika, jeśli siła ataku będzie odpowiednio duża. Sprawdza się przy atakowaniu jednostek niezależnie od tego czy są podatne na zimno czy ciepło.

Kombinacje

Lista wszystkich kombinacji obrażeń jakie możesz zadać w czasie gry. Znajdziesz tutaj ich zastosowania oraz wymogi jakie musisz spełnić, by wywołać dany efekt.

Kombinacja

Typy obrażeń

Zastosowania

Szok termiczny

Ogień lub przegrzanie i zimno lub zamrożenie

Połączenie dwóch przeciwnych żywiołów powoduje małą eksplozję zadającą znaczącą ilość obrażeń.

Roztrzaskanie

Zamrożenie i kinetyczne

Po zamrożeniu, przeciwnik staje się niezwykle kruchy. Zaatakowanie go za pomocą broni kinetycznej może spowodować, że przeciwnik rozpadnie się na kawałki. Im większa siła rażenia broni, tym większa szansa na roztrzaskanie.

Wir chłodu

Zamrożenie lub zimno i wir

Zaatakowanie wiry za pomocą zimna spowoduje, że stworzy się zimna strefa, która zamrozi wszystko co znajduje się w środku. Dodatkowo powoduje, że przeciwnicy tracą swoją tarczę.

Wir ognia

Ogień lub przegrzanie i wir

Działa analogicznie co Wir Chłodu z tą różnicą, że zamiast zamrażać, to podpala wszystkie cele w zasięgu działania.

Mroźny podmuch

Zamrożenie lub zimno i zastój

Tworzy lodową falę uderzeniową, która zamraża wszystkie cele w zasięgu. Dobrze sprawdza się w walce ze skupionymi w jednym miejscu przeciwnikami.

Ognisty podmuch

Ogień lub przegrzanie i zastój

Tworzy ognistą falę uderzeniową, która podpala wszystkie cele w zasięgu. Dobrze sprawdza się w walce ze skupionymi w jednym miejscu przeciwnikami.