Typy obrażeń w Starlink Battle for Atlas Starlink poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 25 października 2018
W Starlink większość broni zadaje unikatowe dla siebie rodzaje obrażeń. Każde z nich inaczej wpływa na danego przeciwnika oraz elementy otoczenia. Poniżej znajdziesz listę wszystkich typów obrażeń wraz z ich kombinacjami, dostępnymi w grze.
Typy obrażeń
Lista wszystkich typów obrażeń jakie możesz zadać w czasie gry w Starlink wraz z opisem ich zastosowań oraz broniami jakie zadają konkretny typ obrażeń.
Typ obrażeń | Broń | Zastosowanie |
Ogień | Miotacz ognia | Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co zimne jak np. niszczenie novej zimna. Podpala trafione cele, co pozwala na zadawanie dodatkowych obrażeń bez prowadzenia dodatkowego ostrzału, jednak bliski kontakt z twoim statkiem spowoduje, że on również zapłonie. |
Przegrzanie | Wulkan, Meteor typu 2 | Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co zimne. Powoduje wzrost temperatury obiektu, w tym również twojego statku. Zadanie obrażeń za pomocą przegrzania, wroga który ma już nałożony ten status spowoduje zwiększenie siły ataku. |
Zimno | Gradobicie | Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co ciepłe. Nałożenie tego efektu spowolni przeciwnika, co pomoże ci wyeliminować zbyt szybkie wrogie jednostki. Nałożenie na twój okręt tego statusu spowoduje dokładnie ten sam efekt. |
Zamrożenie | Grad Lodowy | Świetnie sprawdza się do walki ze wszystkim co ciepłe. Nałożenie tego efektu całkowicie zatrzyma daną jednostkę. Dzięki temu możesz prowadzić dalszy ostrzał bez ryzyka otrzymania obrażeń. Nałożenie na twój okręt tego statusu spowoduje dokładnie ten sam efekt. |
Studnia grawitacyjna | Imploder, Miażdżyciel | Efekt ten powoduje, że wszystko co się w nim znajduje ulega spowolnieniu i odkształceniu. Dzięki temu możesz jednocześnie spowolnić przeciwnika i zwiększyć celność pozostałych broni. |
Wir | Zerownik | Wir to duża anomalia wpływająca na wszystkie jednostki znajdujące się na obszarze jej działania i nie pozwalająca na jej opuszczenie. Dodatkowo może zwiększyć celność twoich ataków, ponieważ ma tendencję do przyciągania pocisków znajdujących się w jej pobliżu. |
Zastój | Leiwtator | Efekt ten powoduje, że wszyscy mali przeciwnicy, zostają podniesienie co czyni ich kompletnie bezbronnymi. Bardzo dobrze sprawdza się w walce dużą ilością niewielkich przeciwników. |
Kinetyczne | Niszczarka typu 2, Niszczarka, Działko Gaussa typu 2 | Jest to najbardziej podstawowy typ ataku. Nie przejawia on żadnych wyjątkowych zdolności. Jedynie może on powalić przeciwnika, jeśli siła ataku będzie odpowiednio duża. Sprawdza się przy atakowaniu jednostek niezależnie od tego czy są podatne na zimno czy ciepło. |
Kombinacje
Lista wszystkich kombinacji obrażeń jakie możesz zadać w czasie gry. Znajdziesz tutaj ich zastosowania oraz wymogi jakie musisz spełnić, by wywołać dany efekt.
Kombinacja | Typy obrażeń | Zastosowania |
Szok termiczny | Ogień lub przegrzanie i zimno lub zamrożenie | Połączenie dwóch przeciwnych żywiołów powoduje małą eksplozję zadającą znaczącą ilość obrażeń. |
Roztrzaskanie | Zamrożenie i kinetyczne | Po zamrożeniu, przeciwnik staje się niezwykle kruchy. Zaatakowanie go za pomocą broni kinetycznej może spowodować, że przeciwnik rozpadnie się na kawałki. Im większa siła rażenia broni, tym większa szansa na roztrzaskanie. |
Wir chłodu | Zamrożenie lub zimno i wir | Zaatakowanie wiry za pomocą zimna spowoduje, że stworzy się zimna strefa, która zamrozi wszystko co znajduje się w środku. Dodatkowo powoduje, że przeciwnicy tracą swoją tarczę. |
Wir ognia | Ogień lub przegrzanie i wir | Działa analogicznie co Wir Chłodu z tą różnicą, że zamiast zamrażać, to podpala wszystkie cele w zasięgu działania. |
Mroźny podmuch | Zamrożenie lub zimno i zastój | Tworzy lodową falę uderzeniową, która zamraża wszystkie cele w zasięgu. Dobrze sprawdza się w walce ze skupionymi w jednym miejscu przeciwnikami. |
Ognisty podmuch | Ogień lub przegrzanie i zastój | Tworzy ognistą falę uderzeniową, która podpala wszystkie cele w zasięgu. Dobrze sprawdza się w walce ze skupionymi w jednym miejscu przeciwnikami. |