Ruiny na Sonatus - Planety i ich sekrety w Starlink Starlink poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 7 listopada 2018
W Starlink na każdej planecie znajdziesz kilkanaście ruin, które możesz przejąć na własność Inicjatywy. Zwiększają to twoje wpływy na danej planecie. Dodatkowo znajdziesz w nich wiele dodatkowych modułów do statku. Poniżej znajdziesz listę wszystkich ruin jakie możesz spotkać na Sonatus.
- Paliwa Hermata
- Wioska Ferma
- Czujniki Legato
- Paliwa Coralin
- Ruiny Adagi
- Bryg Ridgeside
- Antena Bouldus
- Dok Perm
- Czujniki Resona
- Kolonia Sonora
- Silos Lśnienie
- Antena Chór
- Wioska Orbi
- Miasto Verisma
- Ruiny Porumień
- Skład Knox
Paliwa Hermata
Odbicie Paliw Hermata będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Jedynymi przeciwnikami jakimi tutaj spotkasz są Cyklopy. Jest to duża grupa dlatego staraj się, aby walczyć z jak najmniejszą ilością przeciwników jednocześnie.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Pancerz zimna II.
Wioska Ferma
Wioska Ferma może zostać przejęta tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Napotkasz tutaj jedynie Lodowe Cyklopy. Zaopatrz się więc w broń zadającą obrażenia od ciepła.
Na terenie kompleksu znajduje się schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Pancerz zastojowy II.
Czujniki Legato
W Czujnikach Legato będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się proces, zostaniesz zaatakowany przez Cyklopy i Lodowe Cyklopy. Pojawiają się parami, więc nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Dopalacz Pilota I.
Paliwa Coralin
Odbicie Paliw Coralin, będzie wymagać pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Lodowe Cyklopy. Możesz jednak spotkać także Banitów. Możesz pozwolić im na zabicie Cyklopów i następnie ich zlikwidować.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Pancerz cieplny I.
Ruiny Adagi
Ruiny Adagi może zostać przejęta tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. W tym przypadku pojawią się Cyklopy oraz Lodowe Cyklopy. Wyposaż więc swój statek w broń zadającą obrażenia od ciepła.
W tej lokacji znajduje się schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Wybuchową amunicję II.
Bryg Ridgeside
Czujniki Pierwiosnka, również wymagają od ciebie przeprowadzenia procesu dekodowania. W tym przypadku pojawią się jedynie Cyklopy. Wykorzystaj szok termiczny do osłabienia przeciwnika.
Antena Bouldus
Przy Antenie Bouldus będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się proces, zostaniesz zaatakowany przez Chochliki i Lodowe Cyklopy. Nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Dopalacz Pilota II.
Dok Perm
Przejęcie Doku Perm, będzie wymagać pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Lodowe Cyklopy. Jeśli posiadasz broń zadającą obrażenia od ciepła, to nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem. Musisz jednak mieć się na baczności, ponieważ bezpośredni po przejęciu kompleksu, mogą zaatakować go Banici.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Pancerz Odbijający I.
Czujniki Resona
W Czujnikach Resona niezbędne będzie przeprowadzenie procesu dekodowania. W momencie rozpoczęcia procesu, zostaniesz zaatakowany przez Chochliki i Lodowe Cyklopy. Nie powinieneś mieć jednak problemów z ich pokonaniem.
Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Dopalacz odnawiania I.
Kolonia Sonora
Odbicie Kolonii Sonora, będzie wymagać pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Lodowe Cyklopy. Są one rozproszone po terenie kompleksu, co ułatwi ci ich likwidację.
Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Pancerz dowódcy II.
Silos Lśnienie
Silos Lśnienie, wymaga od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na terenie kompleksu. W tym przypadku pojawią się jedynie Lodowe Cyklopy. Posiadając broń zadającą obrażenia od ciepła, to nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Rdzeń pancerny I.
Antena Chór
Przy Antenie Chór wymagane będzie przeprowadzenie procesu dekodowania. W momencie rozpoczęcia procesu, zostaniesz zaatakowany przez Chochliki i Lodowe Cyklopy. Ich pokonanie nie powinno sprawić najmniejszego problemu.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Dopalacz antygrawitacyjny I.
Wioska Orbi
Odbicie Wioski Orbi, będzie wymagać pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Lodowe Cyklopy. Nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Znajdziesz tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Pancerz zastojowy II.
Miasto Verisma
Miasto Verisma, wymaga od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. W tym przypadku spotkasz jedynie Lodowe Cyklopy. Występują one w niewielkich grupach rozproszonych po kompleksie, co ułatwia ich likwidację.
Znajdziesz tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Wybuchową amunicję II i Rdzeń wojownika II.
Ruiny Porumień
Ruiny Porumień mogą zostać przejęte tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Napotkasz tutaj jedynie Lodowe Cyklopy. Występują one w niewielkich grupach, co ułatwia ich likwidację.
Znajdziesz tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Amunicję zastojową III i Pancerz zastojowy III.
Skład Knox
Skład Knox, wymaga od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze.? Na tym terenie zostaniesz zaatakowany przez Chochliki i Lodowe Cyklopy. Ich pokonanie nie powinno sprawić najmniejszego problemu.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Pancerz cieplny I.