Ruiny na Necrom w Starlink Battle for Atlas Starlink poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 7 listopada 2018
W Starlink na każdej planecie znajdziesz kilkanaście ruin, które możesz przejąć na własność Inicjatywy. Dodatkowo znajdziesz w nich wiele ulepszeń dla twojego statku. Poniżej znajdziesz listę wszystkich ruin jakie możesz spotkać na Necrom.
- Miasto Helio
- Kolonia Przecinka
- Ruiny Całunu
- Hnch
- Więzienie Krypta
- Ruiny Hohrux
- Więzienie Skier
- Czujniki Mykologia
Miasto Helio
Miasto Helio będą wymagać od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Grawigant. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj się do przeciwnika, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu.
Znajdują się tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zastoju oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Amunicję zastojową IV i Pancerz dowódcy IV.
Ruiny Hosirusa
Ruiny Hosirusa będą wymagać od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Grawigant. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj do niego za bardzo, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu.
Znajdują się tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. W obu znajdziesz skrzynie zawierające Pancerz grawitacyjny III.
Wioska Popioły
Odbicie Wioski Popioły będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce są Grawiganty. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj do niego za bardzo, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu. Staraj się także nie walczyć z więcej niż jednym na raz.
Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zastoju oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Pancerz dowódcy III.
Warta Śmierci
Warta Śmierci wymagać będą przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju.
Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Dopalacz electrum III.
Antena Zarodnik
Odbicie Anteny Zarodnik wymagać będą przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju.
Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Dopalacz survivalowy II.
Kolonia Przecinka
Kolonia Przecinka będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Grawigant. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj do niego za bardzo, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu.
Znajdują się tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Pancerz zastojowy III i Pancerz grawitacyjny III.
Skład Cortina
Skład Cortina wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju. Staraj się także ograniczyć ilość przeciwników, z którymi walczysz w danym momencie.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Amunicję podpalającą II.
Paliwa Ambrozja
Przejęcie Paliw Ambrozja wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów, Ognioganta i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju i zimna. Ogranicz także ilość przeciwników, z którymi walczysz w danym momencie.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Wzmacniacz stabilności III.
Blok Grima
Odbicie Bloku Grima wymagać będą przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów, Ognioganta i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju i zimna.
Ruiny Całunu
Ruiny Całunu będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Grawigant. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj do niego za bardzo, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu.
Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Rdzeń wojownika III.
Notkis Wschód
Notkis Wschód będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Grawigant. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj do niego za bardzo, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu.
Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Rdzeń wojownika IV.
Hnch
Przejęcie wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów, Ognioganta i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju i zimna.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Pancerz odbijający III.
Więzienie Krypta
Odbicie Więzienia Krypta wymagać będą przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów, Ognioganta i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju i zimna. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu.
Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Wzmacniacz electrum III.
Ruiny Hohrux
Ruiny Hohrux będą wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Grawiganty. Unikaj czerwonych obszarów i nie zbliżaj do niego za bardzo, a jego pokajanie nie sprawi ci problemu. Ogranicz także ilość przeciwników, z którymi walczysz w danym momencie.
Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Amunicją miażdżącą IV.
Więzienie Skier
Więzienia Skier wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów, Ognioganta i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju i zimna. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu.
Czujniki Mykologia
Czujniki Mykologia wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów, i Grawiganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju.
Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Dopalacz pilota III.