Ruiny na Haven - Planety i ich sekrety w Starlink Starlink poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 29 października 2018
W Starlink na każdej planecie znajdziesz kilkanaście ruin, które możesz przejąć na własność Inicjatywy. Dodatkowo znajdziesz w nich wiele ulepszeń dla twojego statku. Poniżej znajdziesz listę wszystkich ruin jakie możesz spotkać na Haven.
- Miasto Blasku
- Antena Rozkwitu
- Paliwa Rozbłysk
- Kompleks Strumienisko
- Czujniki Pierwiosnka
- Dok Zakorzeniacz
- Miasto Bursztynowe
- Wioska Czarnowody
- Miasto Nocodrzew
- Skład Nokturn
- Blok Zmierzch
- Paliwa Rafa
- Ruiny Moczaru
- Czujniki Nasiennika
- Więzienie Światłoliść
Miasto Blasku
Do przejęcia Miasta Blasku niezbędne jest pokonanie wszystkich jednostek znajdujących się na terenie kompleksu. Znajdziesz tam grupę Pancernych Cyklopów oraz Ognioganta. Opis jak pokonać przeciwników znajdziesz w rozdziale "Jak pokonać Ognioganta?"
W skrzynie znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Wybuchową Amunicję II.
Antena Rozkwitu
Przy Antenie Rozkwitu będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się proces, zostaniesz zaatakowany przez Cyklopy oraz Opancerzone Cyklopy. Ich pokonanie nie powinno stanowić najmniejszego problemu.
Paliwa Rozbłysk
Odbicie Paliw Rozbłysk będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Jedynymi przeciwnikami jakimi tutaj spotkasz są Opancerzone Cyklopy. Są ona na poziomie 1, więc nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Dopalacz Obronny I.
Kompleks Strumienisko
Odbicie Kompleksu Strumienisko, będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Opancerzone Cyklopy. Mogą się jednak trafić także Banici. Możesz pozwolić im na zabicie Cyklopów i następnie ich zlikwidować.
Na terenie kompleksu znajdują się dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdują się tam skrzynie zawierające Amunicja miażdżąca II i Rdzeń Wojownika II.
Czujniki Pierwiosnka
Czujniki Pierwiosnka, również wymagają od ciebie przeprowadzenia procesu dekodowania. W tym przypadku pojawią się Cyklopy oraz Opancerzone Cyklopy. Nie będziesz mieć problemów z ich pokonaniem.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Dopalacz Survivalowy I.
Dok Zakorzeniacz
Dok Zakorzeniacz może być odbity tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Napotkasz tutaj jedynie Pancerne Cyklopy. Znajdują się one na poziomie 1, więc nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Amunicję Szybkostrzelną I.
Miasto Bursztynowe
Przejęcie Miasta Bursztynowego będzie wymagać od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego terenie. Natrafisz tutaj na Opancerzone Cyklopy oraz Chochliki. Nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Rdzeń Wojownika II.
Wioska Czarnowody
Wioska Czarnowody może być odbita tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Napotkasz tutaj jedynie Pancerne Cyklopy. Są one na poziomie 1, więc nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Na terenie kompleksu znajduje się schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Amunicję zastojową II.
Miasto Nocodrzew
Odbicie Miasta Nocodrzew, będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Opancerzone Cyklopy. Z racji niskiego poziomu, nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Na terenie kompleksu znajdują się dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi.
Skład Nokturn
Skład Nokturn może być odbita tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Natrafisz tutaj na Opancerzone Cyklopy oraz Chochliki. Znajdują się one na poziomie 1, więc nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Wzmacniacz Uderzeniowy I.
Blok Zmierzch
W Bloku Zmierzch będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się proces, zostaniesz zaatakowany przez Cyklopy. Z racji niskiego poziomu przeciwnika, nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Wzmacniacz Elektrum I i Wzmacniacz Szybkiej Spluwy I.
Paliwa Rafa
Odbicie Paliw Rafa, będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Opancerzone Cyklopy. Ich poziom jest stosunkowo niski, więc nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Wzmacniacz Elektrum I.
Ruiny Moczaru
Ruiny Moczaru, wymagają od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na terenie kompleksu. W tym przypadku pojawią się Opancerzone Cyklopy. Nie będziesz mieć problemów z ich pokonaniem.
Na terenie kompleksu znajdują się dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdują się tam skrzynie zawierające Rdzeń Wojownika II każda.
Czujniki Nasiennika
Przy Czujnikach Nasiennika będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się proces, zostaniesz zaatakowany przez Cyklopy. Ich pokonanie nie powinno stanowić najmniejszego problemu.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Dopalacz Pilota I.
Więzienie Światłoliść
W Więzieniu Światłoliść będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. W czasie dekodowania, będziesz musiał stawić czoło Cyklopom oraz Pancernym Cyklopom. Wykorzystaj elementy otoczenia znajdujące się w zasięgu hakowania. W ten sposób osłonisz się przed atakami Cyklopa Cieplnego.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Wzmacniacz Zastojowy I.