Ruiny na Kirite w Starlink Battle for Atlas Starlink poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 24 października 2018
W Starlink na każdej planecie znajdziesz kilkanaście ruin, które możesz przejąć na własność Inicjatywy. Dodatkowo znajdziesz w nich wiele ulepszeń dla twojego statku. Poniżej znajdziesz listę wszystkich ruin jakie możesz spotkać na Kirite.
- Shaletown
- Wrota Blasku
- Czujniki Melanżu
- Silos Melanżu
- Miasto Leto
- Więzienie Griftfang
- Skład Wybudzenie
- Silos Kirash
- Wioska Tavos
- Skład Orbita
- Spoczynek Szmuglera
- Bahari
- Wioska Araki
- Paliwa Brzask
- Paliwa Obręcz
- Ruiny Herbert
- Dok Diuna
Shaletown
Jest to jedna z najłatwiejszych do odbicia ruin. Warunkiem przejęcia tego miejsca jest zabicie wszystkich Cyklopów tam stacjonujących. Musisz jednak uważać, ponieważ w okolicy znajdują się Banici, który również mogą zaatakować to miejsce.
W Shaletown znajdziesz dwa schrony, do których dostanie się będzie wymagać rozbicia novej oraz wyważenie drzwi. W skrzyniach, które tam znajdziesz Wybuchową Amunicję II i Pancerz grawitacyjny II.
Wrota Blasku
W przypadku Wrót Blasku, będziesz zmuszony hakować konsolę znajdującą się w danej lokacji. Kiedy rozpoczniesz ten proces automatycznie zaczną atakować cię Cyklopy. Musisz je odpierać dopóki proces się nie zakończy. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że nie możesz opuścić wyznaczonej strefy na dłużej niż 10 sekund. W innym wypadku proces hakowania zakończy się.
Czujniki Melanżu
Czujniki Melanżu, również wymagają od ciebie przeprowadzenia procesu dekodowania. W tym przypadku oprócz klasycznych Cyklopów pojawi się także Cyklop Cieplny. Jest on wrażliwy tylko i wyłącznie na obrażenia od zimna, przez co nie możesz go osłabić za pomocą kombinacji.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Dopalacz pilota I.
Silos Melanżu
W Silosie Melanżu musisz pokonać wszystkie wrogie jednostki na jej terenie. Natrafisz tutaj na Cyklopy oraz Chochliki. Ich pokonanie nie powinno stanowić najmniejszego problemu.
W znajdującej się na terenie kompleksu skrzyni znajdziesz Pancerz zimna I.
Miasto Leto
Zdobycie Miasta Leto będzie wymagać od ciebie po raz kolejny pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Napotkasz tutaj jedynie kilka grup Cyklopów. Są one rozproszone po kompleksie, więc możesz je bez problemu, stopniowo eliminować.
Na terenie kompleksu znajdują się dwa schrony, do których wejście będzie wymagać zniszczenie novej zimna za pomocą przegrzania lub ognia oraz wyważenia drzwi. W obu schronach znajdziesz skrzynie, w których znajdują się Pancerz zastojowy II i Wybuchowa Amunicja II.
Więzienie Griftfang
W Więzieniu Griftfang będziesz musiał przeprowadzić proces dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się proces, zostaniesz zaatakowany przez Cyklopy oraz Cyklopa Cieplnego. Wykorzystaj elementy otoczenia znajdujące się w zasięgu hakowania. W ten sposób osłonisz się przed atakami Cyklopa Cieplnego.
Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Wzmacniacz ciepła I.
Skład Wybudzenie
Odbicie Składu Wybudzenie, będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich jednostek pilnujących tego obszaru. Znajdziesz tutaj klika grup Cyklopów oraz Chochliki. Z pokonaniem ich nie powinieneś mieć najmniejszego problemu.
W znajdującej się na terenie kompleksu skrzyni znajdziesz Rdzeń myśliwca I.
Silos Kirash
Walka w Silosie Kirash niezbędna do przejęcia lokalizacji będzie wymagała od ciebie wyższego poziomu postaci. O ile Chochliki nie powinny sprawić problemów o tyle Cyklopy mogą okazać się dla ciebie zabójcze. Dlatego warto zostawić sobie to miejsce na koniec, kiedy już odpowiednio zwiększysz swój poziom postaci.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Pancerz cieplny II.
Wioska Tavos
Wioska Tavos może być odbita tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Napotkasz tutaj jedynie Cyklopy. Są one jednak na wyższym poziomie, więc lepiej zostawić sobie tą lokację na później.
Na terenie kompleksu znajduje się schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Rdzeń wojownika III.
Skład Orbita
Skład Orbita jest kolejną lokacją, której przejęcie wymaga pokonania wszystkich jednostek. Znajdziesz tutaj grupę Chochlików oraz Cyklopy. O ile z Chochlikami nie będziesz mieć problemu, o tyle Cyklopy mogą sprawić problemy. Wykorzystaj elementy otoczenia, aby uniknąć ich ataków.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Pancerz odbijający II.
Spoczynek Szmuglera
Przejęcie Spoczynku Szmuglera będzie wymagać od ciebie zlikwidowania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego terenie. Natrafisz tutaj jedynie na Cyklopy. Może się jednak zdarzyć, że w okolicy pojawią się Banici, którzy również zdecydują się na zaatakowanie placówki. Możesz wykorzystać ich do osłabienia Cyklopów.
Na terenie kompleksu znajdują się dwa schrony. Dostanie się do każdego z nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. W obu znajdziesz skrzynię zawierającą Rdzeń wojownika II.
Bahari
Przejęcie Bahari będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich stacjonujących tam jednostek. Napotkasz tam jedynie Cyklopy. Pokonanie ich nie powinno stanowić problemu.
Na terenie kompleksu znajduje się schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Pancerz grawitacyjny II.
Wioska Araki
Odbicie Wioski Araki będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się w kompleksie. Znajdziesz tutaj Cyklopy oraz grupę Chochlików. Cyklopy mają stosunkowo wysoki poziom, dlatego aby uniknąć komplikacji lepiej zostawić tą lokalizację na koniec.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Rdzeń wojownika III.
Paliwa Brzask
Przejęcie Paliw Brzask będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Spotkasz tutaj jedynie Cyklopy. Nie będziesz mieć problemów z ich pokonaniem.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Pancerz zimna I.
Paliwa Obręcz
Odbicie Paliw Obręcz będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Jedynymi przeciwnikami jakimi tutaj spotkasz są Cyklopy. Nie powinieneś mieć problemów z ich pokonaniem.
Ruiny Herbert
Ruiny Herbert mogą być odbite tylko wtedy, gdy pokonasz wszystkich przeciwników znajdujących się na ich obszarze. Twoim jedynym zmartwieniem będą Cyklopy. Jeśli wykorzystasz elementy otoczenia do ukrycia się, to nie powinieneś martwić się o przegraną.
Na terenie kompleksu znajduje się schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajduje się tam skrzynia zawierająca Amunicja miażdżąca II.
Dok Diuna
Odbicie Doków Diuna, będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Spotkasz tutaj jedynie Cyklopy. Wykorzystaj elementy otoczenia znajdujące się w okolicy, do unikania ataków.
W skrzyni znajdującej się na terenie kompleksu znajdziesz Pancerz zimna I.