Pierwsze decyzje i ogólne informacje | Faza stwora | Spore poradnik Spore
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Pierwsze decyzje i ogólne informacje
Rozwój stwora
Na samym początku drugiej fazy trzeba spędzić trochę czasu w kreatorze stwora. Zauważ, że w panelu po prawej stronie (na ekranie osi czasu) wyszczególnione są cechy i zdolności stworzeń w zależności od spożywanego przez nie pokarmu. Zapoznaj się z nimi.
Każdy typ stworzenia ma cztery zdolności symbolizowane odpowiednimi ikonami. Roślinożercy cechują się zdolnościami typowo defensywnymi i dyplomatycznymi. Mięsożercy to drapieżniki, dlatego ich cechy są raczej ofensywne. Wszystkożercy to natomiast połączenie dwóch typów wymienionych powyżej - potrafią walczyć, ale nie mają też problemów z zawieraniem przyjaźni.
Wyjście z wody
Ponieważ wychodzisz już na ląd, Twemu podopiecznemu potrzebne są odnóża. Zapewnij mu jakieś i najlepiej usuń narządy ruchu, które były niezbędne w pierwszej fazie. W ten sposób odzyskasz część punktów, które możesz spożytkować później w inny sposób.
Jeśli chcesz, możesz także dołożyć stworowi dodatkowy otwór gębowy, czyniąc go wszystkożercą.
Później będzie można to jeszcze zmienić - pamiętaj jednak, że jest to ostatnia faza, w której kreujesz stwora, więc w nieodległej przyszłości trzeba będzie wprowadzić w jego wyglądzie i organach ostateczne, nieodwracalne zmiany.
Uzupełnianie kreatora
Całą fazę rozpocznij od zapoznania się z najbliższym otoczeniem. Jak widać, mocno różni się ono od tego znanego z pierwszego etapu zabawy. Pierwsza rzecz, jaka powinna przykuć Twoją uwagę, to szkielety innych stworów rozrzucone po okolicy. Zbierając je, dodajesz kolejne elementy do swojego kreatora. Nowe odnóża, chwytaki i inne narządy są zawsze w cenie.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie