Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sims 4 - poradnik do gry

Sims 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sims 4 Kraina Magii: Zaklęcia Sims 4 poradnik porady

Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2020

Jedną z głównych nowości gry The Sims 4 Kraina magii są zaklęcia. Każdy czarodziej może nauczyć się rzucania zaklęć - ich efekt zależy od szkoły czy inaczej specjalizacji danego zaklęcia (jest to magia praktyczna, magia złośliwości oraz magia nieokiełznana). Przykładowo - zaklęcia magii praktycznej potrafią naprawiać obiekty albo tworzyć posiłek z niczego, zaklęcia z magii złośliwości mogą skłócić dwóch Simów, a zaklęcia magii nieokiełznanej spalić wybrany cel na popiół. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jak zdobywać nowe zaklęcia, a także poznasz listę wszystkich zaklęć w Sims 4 Kraina magii.

Jak uczyć się nowych zaklęć?

Zaklęcia są podzielone na trzy szkoły magii. - Sims 4 Kraina Magii: Zaklęcia - Sims 4 - poradnik do gry
Zaklęcia są podzielone na trzy szkoły magii.

Nauka nowych zaklęć jest bardzo prosta - wystarczy kliknąć na swojego Sima (musi być on czarodziejem) i wybrać opcję "Ćwicz magię". Musisz jeszcze zdecydować z jakiej szkoły chcesz poznać zaklęcie. Po zakończeniu czynności, Twój Sim pozna losowe zaklęcie, które trafi do księgi zaklęć. Od teraz możesz go użyć w dowolnym momencie - w zależności od zaklęcia, możesz go użyć na sobie, innym Simie albo jakimś obiekcie. Uważaj jednak z ilością rzucanych zaklęć, bo może to doprowadzić do śmierci Twojego Sima.

Lista wszystkich zaklęć

Poniższa lista zawiera wszystkie zaklęcia dostępne w grze Sims 4: Kraina magii, wraz z podziałem na szkoły magii. Znajdziesz tu nazwy wszystkich czarów, a także opis ich działania.

Magia praktyczna

Magia praktyczna nie czyni nikomu krzywdy. Pozwala naprawiać obiekty, pomagać roślinom czy nawet zamienić innego Sima w czarodzieja.

  1. Naprawa - naprawia lub poprawia jakość wytworzonego obiektu
  2. Czystość - pozwala wyczyścić obiekt lub Sima
  3. Pychota - tworzy posiłek
  4. Floria - pozbywa się szkodników z roślin
  5. Teleport - umożliwia przeniesienie się do innego miejsca
  6. Powielenie - pozwala kopiować małe obiekty
  7. Wzrost - pozwala wyhodować roślinę na niekorzystnym podłożu
  8. Rakieta - przenosi Sima do Kraina magii
  9. Rytuał Wstąpienia - zamienia wybranego Sima w czarodzieja

Magia złośliwości

Magia złośliwości pozwala manipulować innymi Simami. Sprawi, że staną się oni smutni, odpychający lub zaczną się ze sobą kłócić bez powodu.

  1. Żałość - wybrany Sim staje się smutny
  2. Dezorientacja - plącze myśli wybranego Sima i wpędza go w dezorientację
  3. Furia - dwaj wybrani Simowie zaczynają się kłócić
  4. Zauroczenie - dwaj wybrani Simowie nawiązują romantyczną więź
  5. Rabuś - pozwala bezkarnie ukraść wybrany obiekt
  6. Uprzedmiotowienie - przemienia wybranego Sima w przedmiot
  7. Oszpecenie - wybrany Sim staje się odpychający

Magia nieokiełznana

Magia nieokiełznana potrafi sporo namieszać. Zaczynając od palenia i mrożenia wybranych celów, a kończąc na tworzeniu idealnych replik Sima.

  1. Infernacja - pali wybrany cel na popiół
  2. Porażenie - razi wybrany cel energią elektryczną
  3. Nekrowezwanie - wzywa tych, co odeszli z miejsca wiecznego spoczynku
  4. Chłodek - tworzy podmuch mrożący wszystkich w zasięgu zaklęcia
  5. Marionetka - sprawia, że wybrany Sim staje się posłuszny
  6. Antyśmierć - przywraca duchowi pierwotną, fizyczną formę
  7. Zdjęcie klątwy - usuwa klątwy działające na Sima
  8. Duplikacja - tworzy tymczasową, idealną replikę Twojego Sima