[Oś] (Ural) Nieznany kompleks | Silent Storm poradnik Silent Storm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wytyczne:
- Zdobądź informacje na temat badań prowadzonych w tej fabryce [1]
- Zdobądź informacje na temat niemieckich kontaktów tej bazy [2]
- Uzyskaj informacje na temat planów organizacji [3]
- Zdobądź dokumenty, które wspominają o kontaktach tej placówki [4]
- Schwytaj komendanta tego kompleksu przemysłowego [5]
Uwaga: misja ta, choć podobna do tej z kampanii Aliantów, nieco się od niej różni.
Trudna misja, a jeśli nie masz panzerkleinów - wręcz niewykonalna. Pamiętaj, że jeśli już zamierzasz je zabrać (a prawdę powiedziawszy nie widzę możliwości, by było inaczej), to nie wyposażaj w nie wszystkich członków drużyny, ale przynajmniej jedną osobę pozostaw wolną. Będziesz musiał wynieść z obszaru kompleksu nieprzytomnego człowieka, a z panzerkleinem siłą rzeczy zrobić się tego nie da.
Zaczynasz (1 ) ukryty przed wzrokiem wrogów, ale sam powinieneś jednego widzieć - chowa się na dachu (5 ) i z pewnością otworzy ogień, gdy tylko Cię zobaczy. Zdejmij go z pomocą snajpera, a następnie wyślij zwiadowcę na pobliskie wzgórze (3 ), by odkryć pozycje kolejnych nieprzyjaciół (2 ). Załatw ich i przyprowadź tu swoich ludzi, by uporać się z kolejnymi przeciwnikami (4 ). Za moment do akcji wkroczą wrogie panzerkleiny, więc przygotuj się na ciężkie boje. Jeśli zdobyłeś w Szwajcarii prototyp 8M1, powinieneś poradzić sobie z nimi bez większych strat własnych. Jeżeli jednak nie dysponujesz tą bronią i nie masz dobrze uzbrojonych alianckich panzerkleinów, może być ciężko. Jednym ze sposobów na rozprawienie się z wrogami jest zabranie im sprzed nosa ich własnej broni. Jeśli nie boisz się zaryzykować, poślij swojego najszybszego człowieka w okolice budynku na zachodzie (6 ). Tam, tuż koło drzwi, stoją dwa panzerkleiny (8 ). Zmierza już do nich dwóch wrogów, więc jeśli nie będziesz wystarczająco szybki, zdołają uruchomić je i roznieść Cię na strzępy. Możesz oczywiście walczyć z panzerkleinami w sposób tradycyjny - ostrzelać je tym, co masz najmocniejszego pod ręką. Tak czy siak musisz sobie z nimi poradzić, bo inaczej nie sposób kontynuować misji.
Kiedy już dostaniesz się do budynku (9 ), będziesz musiał stawić czoła kilkunastu żołnierzom (wyposażony w panzerkleiny rozniesiesz ich w kilka chwil). Pojawi się tu (10 ) także parę następnych wrogich panzerkleinów, w tym jeden dość charakterystyczny. Siedzi weń komendant, którego musisz porwać. Tyle tylko, że po ogłuszeniu go pozostanie Ci zaledwie kilka tur na opuszczenie okolicy, bowiem kompleks przemysłowy bardzo szybko wyleci w powietrze. Jeśli będziesz w tym czasie w pobliżu, obejrzysz co prawda efektowne fajerwerki, ale chcąc nie chcąc będziesz musiał powtórzyć misję.
Trzymaj się więc z daleka od komendanta, dopóki nie zbierzesz wszystkich potrzebnych do ukończenia misji dokumentów. Pierwsze ważne informacje znajdziesz w niewielkim pokoju na parterze (11 ). Teraz trzeba Ci dostać się na trzecie piętro. Tuż nad bramą (9 ) prowadzącą do kompleksu znajduje się pomieszczenie (12 ), w którym odkryjesz coś w rodzaju wielkiego sejfu. Otwórz go i zaopiekuj się kolejnymi aktami. Teraz przejdź na drugą stronę budynku - do pokoju (14 ), z którego obserwować można pociąg. Zabierz ze stołu dokumenty, a potem z sąsiednim pomieszczeniu (13 ) - tym z wiszącą na ścianie mapą - poszukaj kolejnych. Skompletowałeś w ten sposób wszystkie potrzebne informacje. Wracaj więc na dół, gdzie najpewniej pozostawiłeś ciągle żywego komendanta, i wykończ go. Zabierz ciało i uciekaj, by zakończyć w ten sposób tę dość trudną misję.