Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Storm - poradnik do gry

Silent Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Oś] (Południowa Anglia) Mała angielska wioska | Silent Storm poradnik Silent Storm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Wytyczne:

  • Ochraniaj naszego agenta [1]
  • Przechwyć informacje na temat niedawnych operacji Brytyjczyków [2]
Rozmowa z kapralem Sidwellem Stevensem nie będzie trwać długo, bowiem w pobliżu pojawili się już Brytyjczycy - [Oś] (Południowa Anglia) Mała angielska wioska | Silent Storm - Silent Storm - poradnik do gry

Rozmowa z kapralem Sidwellem Stevensem nie będzie trwać długo, bowiem w pobliżu pojawili się już Brytyjczycy. Twój nowy sojusznik okaże się bardzo gościnny i nie będzie miał nic przeciwko temu, by bronić się w jego domu. Pamiętaj przy tym, że śmierć Stevensa oznacza koniec misji, więc lepiej ukryj go w jakimś kącie i tam zostaw. Okolica za moment zaroi się od nieprzyjaciół, zatem jak najszybciej wprowadź wszystkich swoich ludzi do środka, pozostawiając na zewnątrz (1 ) jedynie snajpera. Choć wydaje się to niezbyt rozsądne, powinien doskonale poradzić sobie ze ściąganiem kolejnych Brytyjczyków, dzięki czemu nie będą w stanie dostać się do budynku głównym wejściem. Będą za to z pewnością starali się przedrzeć w kierunku okien. Ustaw więc przy nich (2 ) żołnierza i grenadiera i każ im się wychylać tylko podczas strzelania, w trakcie tury przeciwnika niech leżą płasko. Za dom możesz wyprowadzić zwiadowcę czy inżyniera i przeszkadzać stamtąd Brytyjczykom, ale to nieco ryzykowne. Grupy przeciwników pojawiać będą się albo na drodze (3 ), albo wśród drzew (4 ), ale jeśli ustawiłeś odpowiednio swoich ludzi, raczej nie będą w stanie wyrządzić wielkich szkód. W pewnym momencie wypatrzysz brytyjskiego oficera, po zabiciu go pozbieraj wymagane do ukończenia misji dokumenty [2]. Wykończenie wszystkich wrogów przy utrzymaniu agenta przy życiu [1] pozwoli Ci opuścić wioskę.