[Alianci] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość | Silent Storm poradnik Silent Storm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wytyczne:
- Zdobądź informacje personalne na temat pułkownika Kocha [1]
- Zdobądź informacje na temat kontaktów pułkownika Kocha [2]
- Schwytaj niemieckiego oficera kierującego tą placówką [3]
- Zdobądź informacje na temat kontaktów pułkownika Kocha [4]
Misja ta niewiele różniłaby się od innych jej podobnych, gdyby nie jedno utrudnienie. Oto bowiem nie tylko musisz dostać się do pilnie strzeżonej posiadłości, ale jeszcze na dodatek zrobić to dość szybko. Pułkownik Koch, którego musisz porwać, po pewnym czasie dojdzie do wniosku, że czas uciekać i ruszy w kierunku znajdującego się za budynkiem niewielkiego lotniska. Jeżeli tam dojdzie, nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko powtórzyć misję.
Głównym zadaniem jest więc, przynajmniej na razie, ogłuszenie pułkownika. Problem polega na tym, że do posiadłości trudno się dostać, bowiem pilnowana jest nad wyraz dobrze. Jeśli spróbujesz wejść do środka przez główną bramę, z pewnością ruszy na Ciebie kilkunastu wrogów. Może uda Ci się ich pokonać, ale pułkownik z pewnością zdąży w międzyczasie uciec, a do tego dopuścić przecież nie można.
Rozwiązaniem jest więc zabranie ze sobą na tę misję wyrzutni rakiet bądź przynajmniej wielu porządnych granatów. Zaczynasz (1 ) niedaleko otaczającego posiadłość muru, więc podejdź doń (2 ) i przy pomocy wspomnianych wyżej narzędzi wybij w nim sporą dziurę. Przejdź teraz na drugą stronę i rozpocznij walkę z grupami wrogów (X ). Jednego ze swoich ludzi - żołnierz sprawdzi się chyba w tym najlepiej - poślij natychmiast w kierunku posiadłości (3 ).
Jak najszybciej, unikając wdawania się w walkę, wpadnij do budynku (4 ) i wbiegnij po schodach (5 ) na piętro. W pokoju (6 ) po drugiej stronie natkniesz się na kilku nieprzyjaciół, w tym pułkownika Kocha. Wykończ wszystkich i wracaj przed posiadłość, by pomóc pozostałym członkom oddziału. Choć może się to wydawać niemożliwe, powinieneś wyjść z tej potyczki bez większych strat. Wrogowie nie są zbyt dobrze zorganizowani, ostrzeliwani przez snajpera i obrzucani granatami powinni szybko skapitulować. Jeśli jednak masz problemy, możesz cofnąć się zupełnie za mur, ewentualnie posłać wszystkich swoich ludzi do budynku (4 ) i tam się bronić. Tak czy siak okolice posiadłości szybko powinny zostać oczyszczone, teraz trzeba wejść do środka.
Ponownie wespnij się po schodach do pokoju (6 ), gdzie spotkałeś pułkownika. Tym razem jednak przejdź do drugiego skrzydła (7 ) budynku. Znajdziesz tu dwa sąsiadujące pomieszczenia (8 ) (9 ), z których musisz zabrać potrzebne Ci dokumenty. Wróć teraz na schody (5 ), wejdź na kolejne piętro i przejdź na poddasze. Po uporaniu się z uzbrojonymi cywilami zabierz z wnęki (10 ) kolejne dokumenty. Teraz pozostaje Ci tylko zabrać z posiadłości nieprzytomnego Kocha.