Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Storm - poradnik do gry

Silent Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta do Silent Storm poradnik Silent Storm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Wytyczne:

  • Zdobądź informacje na temat przyszłych operacji Aliantów [1]
  • Schwytaj dowódcę tego sztabu [2]
  • Przechwyć dokumenty dotyczące działań Aliantów w Niemczech [3]
Choć zaczynasz (1 ) ukryty przed wzrokiem wrogów, znalezienie osłony na pewno nie będzie złym pomysłem - [Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta do Silent Storm - Silent Storm - poradnik do gry

Choć zaczynasz (1 ) ukryty przed wzrokiem wrogów, znalezienie osłony na pewno nie będzie złym pomysłem. Skieruj zatem swoich ludzi w kierunku pobliskiego domu. Nie musisz chwilowo obawiać się obecności przeciwników, więc po prostu wejdź drzwiami (2 ) (otworzy je inżynier, jeśli nie korzystasz z jego usług, po prostu je zniszcz) i każ podwładnym zająć okolice schodów (5 ). Zwiadowcę wyślij za budynek (4 ), by mógł obserwować ulicę i ewentualny atak z tej strony nie był dla Ciebie zagrożeniem. Sanitariusz i inżynier tradycyjnie powinni pozostać na tyłach, więc nie ruszaj ich stąd, za to żołnierza i grenadiera przeprowadź w stronę okien (3 ). W budynku w każdej chwili może pojawić się zagubiony wrogi żołnierz, więc miej się na baczności.

Snajperowi każ wejść po schodach (5 ) na piętro i zająć miejsce przy oknie (6 ) - dokładnie nad żołnierzem i grenadierem - [Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta do Silent Storm - Silent Storm - poradnik do gry

Snajperowi każ wejść po schodach (5 ) na piętro i zająć miejsce przy oknie (6 ) - dokładnie nad żołnierzem i grenadierem. Po drugiej stronie ulicy znajdują się, jeśli jeszcze nie zdążyłeś ich dostrzec, dwa kolejne domy. Oba, w przeciwieństwie do tego, w którym obecnie się znajdujesz, wypełnione wrogimi żołnierzami. Jeżeli tego nie zrobiłeś, otwórz okna i każ swemu snajperowi ostrzelać tych, którzy się pokażą. Przed wschodnim budynkiem powinno się kręcić kilku Aliantów (7 ). Wydanie w każdej turze wszystkich punktów akcji na dokładne mierzenie połączone z celnymi strzałami w głowę powinno błyskawicznie wykluczyć ich z dalszej gry. W ten sam sposób pozbądź się pozostałych ukrytych we wschodnim budynku żołnierzy. Jeśli któryś z nich zdecyduje się zbliżyć i nie zdąży zdjąć go snajper, bez większych problemów powinni rozprawić się z nim obrońcy parteru. Ty również pamiętaj o tym, by pod żadnym pozorem nie zbliżać się do zachodniego budynku, bowiem ukryty weń stacjonarny karabin maszynowy (10 ) w kilka chwil przerzedzi Twoje szeregi. Zamiast tego udaj się do sąsiadującego z nim domu, który zdążyłeś już oczyścić, i zabierz zeń (8 ) potrzebne do ukończenia misji dokumenty [3] (uważaj na ukrytego w pokoju obok żołnierza). Jeśli obrońcy ostatniego budynku jeszcze Cię nie zauważyli, teraz z pewnością wypadną na ulicę (9 ). Po rozprawieniu się z nimi czas pomyśleć o zajęciu domu, którego pilnowali. Najlepszym rozwiązaniem będzie wejście doń oknem (11 ), dzięki czemu będziesz mógł dość łatwo pozbyć się dwóch pilnujących parteru Aliantów - w tym tego obsługującego karabin maszynowy (10 ). Teraz trzeba Ci otworzyć drzwi (12 ). Możesz ściągnąć tu inżyniera, ale jeśli wolisz pozostawić go w bezpiecznym miejscu - rozwal je w drzazgi.

Tak czy inaczej po usunięciu tej przeszkody zabierz ze stołu (13 ) kolejne ważne dokumenty [1], a następnie wejdź po schodach (14 ) na piętro - [Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta do Silent Storm - Silent Storm - poradnik do gry

Tak czy inaczej po usunięciu tej przeszkody zabierz ze stołu (13 ) kolejne ważne dokumenty [1], a następnie wejdź po schodach (14 ) na piętro. Tutaj trzeba Ci uważać, bo oprócz kolejnego wrogiego żołnierza masz tu też dowódcę sztabu, którego trzeba ogłuszyć i porwać [2]. Nie będzie to zbyt trudne, ale lepiej bądź czujny, bo szuja wyjątkowo dobrze strzela. Gdy już któryś z Twoich ludzi go podniesie, możesz opuścić obszar i tym samym zakończyć misję sukcesem.