[Alianci] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (2) | Silent Storm poradnik Silent Storm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wytyczne:
- Zdobądź informacje na temat zagranicznych kontaktów tego magazynu [1]
- Znajdź dokumenty zawierające nazwiska [2]
Jeżeli skorzystałeś z przejścia, które polecałem, znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu (1 ). Przejdź teraz korytarzem i wykończ obsługę karabinów maszynowych (2 ) (najlepiej z pomocą zwiadowcy, by uniknąć niepotrzebnych strat). Ustaw się teraz z lewej (3 ) i prawej (4 ) strony drzwi (5 ) prowadzących na północ magazynu i czekaj. Na pewno za moment pojawi się tu kilkunastu wrogów, których wyeliminujesz bez najmniejszych problemów. Gdy tylko usłyszysz, że ktoś się zbliża, po prostu każ jednemu ze swoich ludzi wychylić się i rozpocząć ostrzał. W ten sposób bardzo szybko pozbędziesz się większości nieprzyjaciół, w tym oficera, u którego znajdziesz potrzebne Ci dokumenty [2]. Kiedy ataki ustaną, ruszaj korytarzem na północ i wejdź w lewą odnogę (6 ). Po drodze możesz natknąć się na zagubionych wrogów, więc lepiej na siebie uważaj. Przejdź przez spore pomieszczenie, by kolejnymi drzwiami (7 ) dotrzeć do zachodniego skrzydła podziemnego magazynu (8 ).
Najpewniej natkniesz się tu na kilku nieprzyjaciół, więc wykończ ich jak najszybciej, bo gotowi jeszcze do Ciebie strzelać. Wejdź do pierwszego pokoju z lewej (9 ) i zabierz stąd kolejne dokumenty [1]. W sąsiednim, większym pomieszczeniu (10 ) znajdziesz następne. Wypełniłeś tym samym cele misji, możesz więc wrócić (tym samym przejściem, którym się tu dostałeś) na powierzchnię i opuścić teren magazynu.
Możesz jednak również, choć jest to nieco ryzykowne, ukraść z magazynu kilka panzerkleinów. W tym celu musisz najpierw zejść, korzystając z drabiny (12 ), piętro niżej i zabić wszystkich kręcących się w pobliżu wrogów. Nie będzie to łatwe, ale jeśli tego nie zrobisz, możesz przekonać się, że nieprzyjaciele wbrew pozorom nie są tak głupi. Jeśli bowiem wyłączysz generatory (11 ), a musisz to zrobić, za wcześnie i uwolnisz tym samym panzerkleiny (13 ), przeciwnicy po prostu wsiądą do nich i będziesz musiał z nimi walczyć. A jeśli zabijesz wszystkich, panzerkleiny (najpewniej pierwsze, na które się natknąłeś) będą na Ciebie grzecznie czekały.
Nie da się, niestety, wejść panzerkleinami po drabinie, więc chcąc nie chcąc musisz skorzystać z windy (14 ). Najpierw musisz uruchomić ponownie generatory, potem wrócić na powierzchnię i zjechać do podziemi windą, a dopiero wówczas będziesz mógł wejść doń panzerkleinami i opuścić ten obszar.