Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Walka | Porady ogólne poradnik Saints Row: Gat out of Hell

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Walka

Wykorzystaj głupotę AI - Walka - Porady ogólne - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Wykorzystaj głupotę AI. Przeciwnicy nie potrafią kryć się za osłonami. Będą do ciebie strzelać, nawet jesli będziesz stał tuż obok nich. Nie będą mieli również nic przeciwko służeniu jako cele do treningu strzelania w głowy. Możesz przechytrzyć większość demonów uciekając ulicę lub dwie dalej albo stając w miejscu, gdzie nie dadzą rady dotrzeć samochodami. Ukrycie się na dachu to również dobra metoda na pozbycie się większości przeciwników. Wyjątkiem Shadow Demon (Demon Cienia), Dark Inciter (Mroczny Podżegacz), Legionnnaire (Legionista) oraz Archduke. Istnieje jednak szansa, że wszyscy ci przeciwnicy zablokują się na przeszkodach terenowych albo będą teleportować w miejsca, z których nie będą mogli zrobić ci krzywdy. W razie potrzeby wystarczy oddalić się o kilka dachów, a powinni przestać cię niepokoić.

Wybierz ulubioną broń. Nie musisz korzystać ze wszystkich siedmiu rodzajów broni dostępnych w grze. Możesz ją wygrać zarówno z pomocą pistoletu, jak i wyrzutni rakiet. Ćwicząc walkę tylko jednym, góra dwoma rodzajami broni prędzej opanujesz ich możliwości, a co za tym idzie będziesz skuteczniejszy w zabijaniu demonów. Jeśli więc nie podobają ci się pistolety maszynowe, zignoruj je. Nie będą ci potrzebne. Postaraj się tylko nie ograniczać do jednego typu. Wyrzutnia rakiet są silne, ale nie przyda ci się na krótkie dystanse, w przeciwieństwie do strzelb.

Wybierz ulubione elementy. Walczyć możesz z pomocą wszystkich sześciu Arcane (Moce). Również Flight, dzięki któremu możesz zająć lepszą pozycję oraz Super Sprintu, pozwalającego na przewracanie przeciwników. Pozostałe cztery są na tyle łatwe do zmiany i używane w różnych sytuacjach, że nie ma potrzebny ograniczać się tylko do jednej. Wyjątek stanowią Elements (Elementy). Przełączanie między nimi jest niewygodne, zaś zmiana elementu powoduje również konieczność ładowania mocy od nowa. Z tego powodu lepiej wybrać jeden i regularnie go stosować. Poza sytuacjami wyjątkowymi nie będzie zresztą potrzeby zmieniania Elementów w czasie walki.

Używaj mocy w kolejności. Wpierw Aura, potem Summon (Przyzwanie), na końcu na zmianę Stomp (Tupnięcie) oraz Blast (Wybuch). Dzięki temu będziesz korzystał ze wszystkich oferowanych przez Moce bonusów. Nie zapomnij tylko o odnawianiu Aury oraz ponownym przywoływaniu zabitych stworów.

Używaj Mocy będąc w powietrzu. Możesz używać ich zarówno w czasie lotu, jak i wisząc w powietrzu dzięki ulepszeniu Hover (Unoszenie się). Nie możesz wtedy co prawda strzelać, ale Blast oraz Stomp powinny zrekompensować tę niedogodność.

Łącz Moce i broń. Czas regeneracji Mocy jest długi, nawet jeśli wykupisz wszystkie ulepszenia, a one same mają ograniczoną siłę i zasięg. Z tych powodów nie rezygnuj z broni palnej na rzecz Mocy, nawet tych w pełni ulepszonych. W ten sposób niepotrzebnie wydłużysz starcia i będziesz miał nie lada problem, gdy do walki włączą się silniejsi przeciwnicy bądź znajdziesz się w zasięgu granatów blokujących Moce. Najlepiej walczyć jednocześnie zarówno bronią, jak i Mocami, tak by obie wzajemnie się uzupełniały.

Nie martw się brakiem amunicji. Będzie jej zawsze mało, ale nie na tyle, byś musiał co chwila biegać do sklepu za nową. Znaczne zapasy zostawią po sobie pokonane przez ciebie demony. Jeśli więc akurat wyczerpała ci się amunicja, po prostu zmień broń albo podnieś tę porzuconą przez demony. W dalszej grze dzięki odpowiednim ulepszeniom problem braku amunicji przestanie być problemem.

Unikaj eksplozji i ataków dużych przeciwników. Rakiety, granaty oraz ataki największych demonów mogą przewrócić postać. Po upadku nie masz nad nią kontroli i musisz zaczekać, aż wstanie. Jeszcze gorzej jest w sytuacji, gdy wybuch albo uderzenie wystrzeli postać w powietrze. Nie możesz wtedy strzelać, a możliwość poruszania się zostaje mocno ograniczona. Innymi słowy eksplozje i ataki dużych wrogów na jakiś czas pozbawiają cię kontroli, więc w walce z nimi musisz zachować szczególną ostrożność. Problem znika w momencie wykupienia ulepszenia Stability (Stabilność).

Pamiętaj, że eksplozje twoich rakiet również są dla ciebie szkodliwe. Walcząc na krótki dystans postaraj się nie korzystać ani z niej, ani z żadnej innej broni wywołującej eksplozje. Nie jest ważne, czy zostaniesz przewrócony, czy tylko podpalony. W obu przypadkach twoja kontrola nad postacią zostanie ograniczona.

Unikaj granatów. Grenadiers dysponują granatami wyłączającymi Moce. Dostanie się w obszar uniemożliwi ci szybką ucieczkę oraz znacznie obniży możliwości bojowe. Jeśli zobaczysz lecący w twoją stronę granat, natychmiast uciekaj. Granatów nie można zniszczyć, a stworzone przez nich pole zniknie po dłuższej chwili.

Skorzystanie ze sklepu wstrzymuje grę. Co oznacza, że możesz kupować amunicję nawet w środku strzelaniny. Wrogowie będą tak mili, że zaczekają, aż skończysz. Uważaj jednak, gdyż zaraz po potwierdzeniu opuszczenia sklepu zaczną strzelać. Może się zdarzyć, że będą stać tuż obok i natychmiast otworzą ogień. Bądź więc gotów na natychmiastową walkę. Sztuczka nie działa również przeciwko Archduke, który może przerwać zakupy podrzucając cię.

Walcz pojazdami. Jeśli w twojej okolicy pojawi się czołg, spróbuj go przejąć i użyć jego działa przeciw demonom. Zamiast niszczyć samochód Sinterpolu wsiądź do niego i rozjeżdżaj przeciwników. W czasie jazdy samochodem weź pistolet maszynowy i strzelaj do ścigających cię wrogów. Pojazd zapewni ci dodatkową wytrzymałość, a w przypadku czołgu również broń o dużej sile rażenia i nieograniczonej amunicji. Nie skupiaj się na walce z użyciem pojazdów, ale ilekroć pojawi się okazja do ich użycia, skorzystaj z niej.

Nie przejmuj się śmiercią. Śmierć oznacza utratę niewielkiej sumy oraz odrodzenie się kilka ulic dalej. Nie traktuj jej więc jako kary, tylko niewielką przeszkodę.